Want je loopt de hele dag met je camera te filmen inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:34 schreef IDkaart het volgende:
Mensen die in plaats van genieten van de Efteling daar gaan vloggen. Lekker met geld smijten en vervolgens het park pas zien als je de vlogs gaat editen.
Dit bij die van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:43 schreef IDkaart het volgende:
[..]
YouTube staat vol met aids, dit staat bij mijn suggesties.
Dat is inderdaad wel een terechte klacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:57 schreef IDkaart het volgende:
Er staat "sfeerbeelden van Gouda" maar ik zie alleen een hoofd.
waarom kijk je eigenlijk zo veel vlogjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:08 schreef IDkaart het volgende:
Wat een vader. Ook dat nieuwe filmpje met dat bootje dat bijna omvalt in de zee, kindermishandeling.
Zodat ze dit topic daarmee dan kan vervuilen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
waarom kijk je eigenlijk zo veel vlogjes?
Ik ben mij van geen kwaad bewust.quote:
"Flikker op of zo"quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:17 schreef chroestjov het volgende:
Zo te horen kunnen de Bromkatten letterlijk en figuurlijk niet meer door één deur.
[..]
Ik ben mij van geen kwaad bewust.
Als iemand me dit zal vertellen, zal ik het niet geloven. Maar heb het zojuist weer met eigen ogen gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:55 schreef PimD het volgende:
Man man man, diee vlog over nachtritme
[..]
[..]
Arme jongen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:44 schreef DoubleDip het volgende:
Zeg IDkaart, heb jij soms een oogje op MrBradge ofzo? Want als hij iets post ben je er als de kippen bij om er kritiek op te geven. Blijkbaar vind je hem dus wel interessant.
Basisschool logica ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:44 schreef DoubleDip het volgende:
Zeg IDkaart, heb jij soms een oogje op MrBradge ofzo? Want als hij iets post ben je er als de kippen bij om er kritiek op te geven. Blijkbaar vind je hem dus wel interessant.
Ik vraag me vooral af hoe hij dat gaat doen als hij eenmaal werk heeft en ochtenddiensten moet gaan draaien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:04 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Als je om zoiets al geen discipline kan opbrengen, hoe wil je dan 60kg afvallen?
Waarom denk je dat hij het al heel erg lang uitstelt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:42 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe hij dat gaat doen als hij eenmaal werk heeft en ochtenddiensten moet gaan draaien.
Maar zijn dag-en nachtritme is nu fucked up en volgende week heeft hij een sollicitatie. Stel dat hij wordt aangenomen, dan is er niet heel veel tijd om dat normaal te krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij het al heel erg lang uitstelt?
Wat een faler is het ook. Het spijt me zeer dat ik mijn brakke twingo niet aan je wil verkopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:14 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ha, zelfs willekeurige voorbijgangers willen de Twingo graag slopen. Wel een professioneel visitekaartje. johanrocky1989
Braddie gaat een splinternieuwe auto kopen
Niet raar opkijken als je pakketjes voortaan om 4 uur 's nachts worden bezorgd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:49 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar zijn dag-en nachtritme is nu fucked up en volgende week heeft hij een sollicitatie. Stel dat hij wordt aangenomen, dan is er niet heel veel tijd om dat normaal te krijgen.
Mwah, ik denk dat dat wel meevalt. Mijn ritme werd ook helemaal verneukt in mijn vakantie, maar ben inmiddels weer 3 weken aan het werk en het is eigenlijk wel weer normaal geworden. Alleen moet ik eerlijk bekennen dat het mij héél sterk zou lijken als Braddie daar überhaupt een langere tijd zou werken. Zou mij niets verbazen - als hij al wordt aangenomen - dat het binnen 2 weken weer klaar is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:49 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar zijn dag-en nachtritme is nu fucked up en volgende week heeft hij een sollicitatie. Stel dat hij wordt aangenomen, dan is er niet heel veel tijd om dat normaal te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |