Nee, degene met de meeste punten wint. Het probleem is dat je die punten niet ziet omdat de scores van maar 3vd5 juryleden op beeld verschijnen. Iemand kan dus de eerste drie ronden winnen en alsnog de wedstrijd verliezen. Omdat juryleden bijna altijd 9-10 of 10-9 scoren blijft het dus heel close de gehele wedstrijd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nogmaals, theoretisch kan de einduitslag prima 39-37 zijn en toch dat de dame met 37 de wedstrijd wint....?
Of gaat het toch om de meest gewonnen rondes?
toch wel even wat anders dan bij de vrouwenquote:
Je kunt wel zien dat deze lui flink zwaarder zijn ja, het gaat allemaal een stuk minder soepelquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
toch wel even wat anders dan bij de vrouwen
het gaat er ook flink wat harder aan toequote:Op zondag 21 augustus 2016 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat deze lui flink zwaarder zijn ja, het gaat allemaal een stuk minder soepel
Ik vind het juist maar wat mat allemaalquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het gaat er ook flink wat harder aan toe
nou de meeste storen zijn goed raak. Ze hebben allebei geen extravagante stijl van boxen ofzo, maar best een aardig niveau geloof ik. Al zijn ze wel heel erg moe na 7,5 minuut vechtenquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het juist maar wat mat allemaal
Blijft debiel. Alsof je bij een volleybal vijfsetter van maar drie sets de stand ziet en dan zelf maar moet gokken wie er gewonnen heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, degene met de meeste punten wint. Het probleem is dat je die punten niet ziet omdat de scores van maar 3vd5 juryleden op beeld verschijnen. Iemand kan dus de eerste drie ronden winnen en alsnog de wedstrijd verliezen. Omdat juryleden bijna altijd 9-10 of 10-9 scoren blijft het dus heel close de gehele wedstrijd.
Eens, de huidige regels en beleid maken matchfixing alleen maar makkelijker.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijft debiel. Alsof je bij een volleybal vijfsetter van maar drie sets de stand ziet en dan zelf maar moet gokken wie er gewonnen heeft.
Worden die punten nog bekend gemaakt?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, degene met de meeste punten wint. Het probleem is dat je die punten niet ziet omdat de scores van maar 3vd5 juryleden op beeld verschijnen. Iemand kan dus de eerste drie ronden winnen en alsnog de wedstrijd verliezen. Omdat juryleden bijna altijd 9-10 of 10-9 scoren blijft het dus heel close de gehele wedstrijd.
Misschien op de rio2016 site? Zou het eigenlijk niet wetenquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Worden die punten nog bekend gemaakt?
Ik zet net er artikeltjes te lezen over Marshall Fontijn en nergens het aantal gescoorde punten behalve de win aar en verliezer per ronde...
Wat een lulkoek ja. Overigens is z'n vriendinnetje ook Olympisch kampioen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Anthony Joshua: "For me, Joe is the Olympic champion."
quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat een lulkoek ja. Overigens is z'n vriendinnetje ook Olympisch kampioen?
Op de Rio-site staan wel gewoon de punten, maar dan ook enkel de punten van de 3 juryleden die tellen voor het eindresultaat, punten van die andere 2 zullen vast niet bekend worden gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Worden die punten nog bekend gemaakt?
Ik zet net er artikeltjes te lezen over Marshall Fontijn en nergens het aantal gescoorde punten behalve de win aar en verliezer per ronde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |