Ik heb gisteren ook zeer weinig users gezien die een beetje mededogen haddenquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een vervelende vraag. Durf jij wel?
Ja, dat zei je net ook al en toen vond ook al niemand het interessantquote:
Oh ja maar dat was echt terecht.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook zeer weinig users gezien die een beetje mededogen hadden
Pas 3 wedstrijden gespeeld joh.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan niet met deze ranglijst leven hoor.
Ik heb het teruggekeken en had weer eenquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al en toen vond ook al niemand het interessant
Daar heb je een puntquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ja maar dat was echt terecht.
Feyenoord staat er ver boven inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wederom een prima potje. Ik ken clubs die niet op hun doelstelling positie staan
Je had het stadion moeten zien na 85 minuten, helft ging al naar huis.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pas 3 wedstrijden gespeeld joh.
Of dat hij gedag zei bij Newkassol.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom zegt Egbers er niet bij dat Gullit er overal uitgeflikkerd werd ?
Mooi dan laten we je nu alleen in dit topic.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:18 schreef leolinedance het volgende:
Zou die clubarts van Go Ahead wel raken
Die kun je wel pruimen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:18 schreef leolinedance het volgende:
Zou die clubarts van Go Ahead wel raken
Triestquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je had het stadion moeten zien na 85 minuten, helft ging al naar huis.
Die hebben het seizoen niet meegemaakt dat Zwolle 21 punten voorstond en alsnog geen kampioen werd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |