abonnement Unibet Coolblue
pi_165269096
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 11:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou niet zozeer, ik vind de Q7 eigenlijk geen mooie auto. Meer zo van met kansloos doen en daarover vloggen kun je blijkbaar genoeg verdienen om zo'n auto te betalen :P
Eifersucht dus, dat hebben ze natuurlijk eerlijk verdiend bij de VOMAR :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_165272401
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:19 schreef Anne het volgende:

[..]

Hoezo mogen die niets? Als ze op een politiewagen staan te springen mogen ze niets?
Het oproepen van een middelvinger opsteken tegen een politie-agent is al reden om iemand mee te nemen naar het politiebureau.
In een fragment van Pauw legde een advocaat uit dat je strikt genomen op een politie-auto mag staan, en zolang je daarmee geen schade toebrengt of de politie in hun taak hindert dit niet verboden is :') Het wordt kennelijk niet gezien als iets dat beledigd/dreigt. Als een agent zegt dat je eraf moet en je volgt de instructies niet op, dan mogen ze je wel aanhouden.

Maar probleem is natuurlijk dat de politie daar een 'damned if you do, damned if you don' t'-probleem heeft. Treden ze wel hard(er) op, dan heb je binnen no-time bonje met die hele groep daar en escaleert het als een malle. Wordt de gewone burger ook niet beter van. Nog afgezien van het gezeik wat de rest van de gemeenschap in het land gaat leveren, en 1000 Youtube-filmpjes waarin ze demonstreren dat hard optredende agenten 'agressief' en 'racistisch' zijn en etc.. Doen ze niets, maken die lui er misbruik van en komt de politie eraf als een stel watjes. Kan mij trouwens niet voorstellen dat ze dat zelf willen, en vermoed dat iemand hoger dus bang is voor de gevolgen van harder optreden.

Dit gedoe is imho ook tamelijk symptomatisch voor de moderne samenleving.
pi_165272480
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 00:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

good busy, ouwe knutselaar ^O^
Houd je bezig hè :+
Als ik het hele blok en bak uit de 205 had moeten vissen, had ik het wel laten zitten denk ik :P

En over de 96 zit ik nu toch te tobben of ik hem ga houden als de laatste dingen gedaan zijn. Eigenlijk lijkt hij toch wel aardig netjes. Hangt er ook vanaf wat de verkoopwaarde zou zijn, als ik echt heel veel erop verlies kan ik hem net zo goed wel houden eigenlijk. Mits ik ook een stallingsplek voor de winter kan vinden.
pi_165272727
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:19 schreef Anne het volgende:
Hoezo mogen die niets? Als ze op een politiewagen staan te springen mogen ze niets?
Het oproepen van een middelvinger opsteken tegen een politie-agent is al reden om iemand mee te nemen naar het politiebureau.
Die politie mag opzich best veel in NL, ze doen het alleen niet.
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:13 schreef Dingest het volgende:
In een fragment van Pauw legde een advocaat uit dat je strikt genomen op een politie-auto mag staan, en zolang je daarmee geen schade toebrengt of de politie in hun taak hindert dit niet verboden is :') Het wordt kennelijk niet gezien als iets dat beledigd/dreigt. Als een agent zegt dat je eraf moet en je volgt de instructies niet op, dan mogen ze je wel aanhouden.
Er zullen maar heel weinig personenauto`s zijn die er geen schade van ondervinden als je daar op het dak van gaat staan.
Zo`n politie Touran zal daar geen uitzondering op zijn.
En ook de gemiddelde straatterrorist (die zelf ongetwijfeld erg zuinig op zijn auto is), weet dat maar al te goed.
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 15:46:56 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165272883
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:19 schreef Anne het volgende:

[..]

Hoezo mogen die niets? Als ze op een politiewagen staan te springen mogen ze niets?
Het oproepen van een middelvinger opsteken tegen een politie-agent is al reden om iemand mee te nemen naar het politiebureau.
Ze zullen zelf ook weten dat meenemen naar het politiebureau niet help. Dan krijgen ze te horen "foei, drommels jong" een mogen ze weer gaan. Daar lachen die gasten alleen maar om een stijgen ze me in aanzien bij hun soortgenoten. Ondertussen proberen ze uit te lokken dat een agent iets doet wat niet mag om de agent vervolgens te kunnen aanklagen.

Sta ze toe dat ze die mooie gummi lat es goed gebruiken, heb maar es een weekje last van de ribben. Dan bedenken ze zich de volgende keer wel waarschijnlijk. Zo niet, harder slaan ~O>
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 12 september 2016 @ 15:47:25 #256
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_165272889
Het luchtbed is lek.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 15:48:10 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165272899
quote:
9s.gif Op maandag 12 september 2016 15:47 schreef Duvel het volgende:
Het luchtbed is lek.
Ou ce que trouve l'Action ofzo :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165272941
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:36 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Die politie mag opzich best veel in NL, ze doen het alleen niet.

[..]

Er zullen maar heel weinig personenauto`s zijn die er geen schade van ondervinden als je daar op het dak van gaat staan.
Zo`n politie Touran zal daar geen uitzondering op zijn.
En ook de gemiddelde straatterrorist (die zelf ongetwijfeld erg zuinig op zijn auto is), weet dat maar al te goed.
Daarom zeg ik ook strikt genomen; als het je wel lukt zonder schades, kan je ermee wegkomen. De politie kan natuurlijk daarmee onderscheid gaan maken tussen 'moedwillig schade maken' (erop stampen e.d.), of meer 'intentie tot pesten' en eventuele kleine schades afdoen als niet noemenswaardig (en dan kan een dak best nog wat kan hebben voordat je professioneel kan gaan uitdeuken). Wederom is dan dus de keuze; pak je het aan met gezeik tot gevolg, of laat je het gaan. Het huidige beleid spreekt voor zich :+
pi_165272947
quote:
9s.gif Op maandag 12 september 2016 15:47 schreef Duvel het volgende:
Het luchtbed is lek.
Daarom gaat er altijd één ter reserve mee bij ons :7
Al gaat het nu al 2 jaar op rij goed :o
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 15:54:05 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165272979
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:51 schreef Dingest het volgende:

Wederom is dan dus de keuze; pak je het aan met gezeik tot gevolg, of laat je het gaan. Het huidige beleid spreekt voor zich :+
Als je het niet aanpakt laat je over je heenlopen een dat moet je ook niet willen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165273014
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 15:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je het niet aanpakt laat je over je heenlopen een dat moet je ook niet willen.
Nee, maar lees dus in mijn vorige post ook waar je rekening mee moet houden wil je het wel aanpakken. Je kunt met zo'n groep/gemeenschap niet winnen; als je er tegenin verweer gaat, maak je dan op voor een lange strijd. En dat willen ze, gek genoeg, ook niet :P
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 16:03:36 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165273109
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:56 schreef Dingest het volgende:

[..]

Nee, maar lees dus in mijn vorige post ook waar je rekening mee moet houden wil je het wel aanpakken. Je kunt met zo'n groep/gemeenschap niet winnen; als je er tegenin verweer gaat, maak je dan op voor een lange strijd. En dat willen ze, gek genoeg, ook niet :P
Nee klopt, maar als het zo doorgaat worden/blijven zij de baas in die wijk. Dus wat mij betreft wel hard aan pakken, daar is niets racistisch aan.

Maar helaas denken teveel mensen dat anders over. Niet alles is op te lossen door enkel te praten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 12 september 2016 @ 16:16:36 #263
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_165273307
Het is niet ons eigen luchtbed, hij lag hier al. Gisteren had ie nog maar één gaatje, nu bubbelde ie er lustig op los terwijl ik langzaam meer diepgang kreeg. Dat van die diepgang was wel about bloody time natuurlijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 12 september 2016 @ 17:25:52 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165274793
Het wordt tijd voor guardia civil type agenten met standaard pantsertje, platte pet, machinepistool op de buik en lat aan de riem, eens kijken of die zielepietjes dan nog zo bijdehand doen.. In spanje planten ze dan gewoon zonder waarschuwen de kolf van de paffer op je neus en pleuren ze je horizontaal en head first in een arrestantenbus, liefst met het bloed en de kots van je voorganger(s) er nog in, dan word je wel mak.

Polizei hier is een bunch of pussy's, dan krijg je dat soort fratsen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 12 september 2016 @ 17:26:53 #265
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165274809
quote:
9s.gif Op maandag 12 september 2016 16:16 schreef Duvel het volgende:
Het is niet ons eigen luchtbed, hij lag hier al. Gisteren had ie nog maar één gaatje, nu bubbelde ie er lustig op los terwijl ik langzaam meer diepgang kreeg. Dat van die diepgang was wel about bloody time natuurlijk.
geen plakkertjes bijgeleverd?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 17:32:26 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165274913
quote:
6s.gif Op maandag 12 september 2016 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
Het wordt tijd voor guardia civil type agenten met standaard pantsertje, platte pet, machinepistool op de buik en lat aan de riem, eens kijken of die zielepietjes dan nog zo bijdehand doen.. In spanje planten ze dan gewoon zonder waarschuwen de kolf van de paffer op je neus en pleuren ze je horizontaal en head first in een arrestantenbus, liefst met het bloed en de kots van je voorganger(s) er nog in, dan word je wel mak.

Polizei hier is een bunch of pussy's, dan krijg je dat soort fratsen.
Eerste ervaring met de plietsie in Spanje... In 2004, nog ver voor die terreur hier dus, alle auto's uit Frankrijk konden de snelweg af bij de eerste oprit.

Links en rechts van de auto een mannetje met een Uzi gericht op de auto. Beide hadden naast zich een gast met een spijkermat.

Daar schrik je inderdaad wel even van als je dat voor het eerst ziet maar de boodschap is duidelijk ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 12 september 2016 @ 17:35:07 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165274966
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 17:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Eerste ervaring met de plietsie in Spanje... In 2004, nog ver voor die terreur hier dus, alle auto's uit Frankrijk konden de snelweg af bij de eerste oprit.

Links en rechts stond van de auto een mannetje met een Uzi gericht op de auto en naast hun een gast met een spijkermat.

Daar schrik je inderdaad wel even van als je dat voor het eerst ziet maar de boodschap is duidelijk ^O^
jah, dat vroeger gewoon normaal daar, en dan laat je het wel uit je botte harses om bijdehand te gaan lopen doen :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165275901
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 10:10 schreef Anne het volgende:

[..]

De leukste heb ik wel gedaan trouwens :Y.
Dat is het belangrijkst. Als je maar genoten hebt *O*
pi_165275933
quote:
9s.gif Op maandag 12 september 2016 15:47 schreef Duvel het volgende:
Het luchtbed is lek.
Je moet er ook niet op neuken.
pi_165275941
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 16:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee klopt, maar als het zo doorgaat worden/blijven zij de baas in die wijk. Dus wat mij betreft wel hard aan pakken, daar is niets racistisch aan.

Maar helaas denken teveel mensen dat anders over. Niet alles is op te lossen door enkel te praten.
Er is ook niets racistisch aan, maar dat zijn de tegenargumenten die wel opkomen. Of dat het buitenproportioneel is, omdat ze niet zo heel veel echt ernstigs doen. En o wee als iemand je beticht van intolerantie, dan is het in het moderne westen het huis echt te klein :P

Groot zwaktepunt van onze moderne westerse samenleving dus - iedereen moet maar kunnen doen en laten wat-ie wil want dat is zijn/haar goed recht, en als daardoor iets ontwrichtend werkt moet het op de knuffelmanier opgelost worden. Wel het liefst in het voordeel van de (storende) minderheid, want zo tolerant zijn we dan weer wel (!) _O- Nederland moet eens gaan leren meer één koers te kiezen en die te varen, en niet als een malle alle kanten op proberen te zeilen omdat alle opvarenden een compleet andere richting op willen. Alleen dan kan je scherpe grenzen gaan stellen en die met harde hand gaan handhaven. Heeft ook niets met racisme te maken, het is puur nodig om een werkzame samenleving te houden.

Voor zover de politie hier zwak is, is dat ook vooral een afspiegeling van landelijk beleid en de samenleving. Die laatste begint nu steeds meer te protesteren.
pi_165275953
Mijn leven is gered door de politie twee weken terug, de meerderheid van de NL agenten heb ik goede ervaringen mee ^O^
pi_165275967
quote:
3s.gif Op maandag 12 september 2016 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je moet er ook niet op neuken.
Daarom gaan mijn luchtbedden ook zo lang mee ;(
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 18:49:13 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165276481
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn leven is gered door de politie twee weken terug, de meerderheid van de NL agenten heb ik goede ervaringen mee ^O^
Ik neem het de agenten zelf ook niet kwalijk hoor. Ik heb weinig ervaringen met agenten/politie maar tot dusverre is die wel positief :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165276628
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Dingest het volgende:

[..]

Daarom gaan mijn luchtbedden ook zo lang mee ;(
_O- :@
  maandag 12 september 2016 @ 19:57:42 #275
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_165277922
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 18:26 schreef Dingest het volgende:

[..]

Daarom gaan mijn luchtbedden ook zo lang mee ;(
Het is niet mijn luchtbed en de gaatjes zijn te klein voor mijn piemel.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')