jammer, voor een weekje is dat voor kat en oppas de handigste oplossing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:13 schreef RiceCooker het volgende:
[..]
Heb ik ook voorgesteld maar dat ziet hij tot nu toe niet zitten..
blijf je er bij als hij aan touw buiten is? In paniek door onverwacht geluid kan hij zich in de tuin best in de nesten werken aan dat touw vrees ikquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:48 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Is heel spannend allemaal haha.
Ik blijf erbij ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
blijf je er bij als hij aan touw buiten is? In paniek door onverwacht geluid kan hij zich in de tuin best in de nesten werken aan dat touw vrees ik
Proficiat.. Heb je al foto s?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vroeg een poosje terug over de kittens en moederpoes.. maar ze zijn geboren vandaag! Niemand was erbij... verrassing;) 2 stuks. Moederpoes zit alleen in de krabpaal met de kitten. Eentje lijkt beetje grijzig en andere zwart, maar zag het niet zo goed.
Buiten adem is raar. Goed op gewicht? Groeit ze goed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:50 schreef lipjes het volgende:
Vraagje.
Ik vang een 3tal Kittens op. Echter is 1tje na 5-10 min spelen buiten adem. Iemand die dit wel eens meegemaakt heeft?
Slechte Conditie?
Kan het zijn dat ze van opwinding aan het hijgen is? Deden die van mij ook wel eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:50 schreef lipjes het volgende:
Vraagje.
Ik vang een 3tal Kittens op. Echter is 1tje na 5-10 min spelen buiten adem. Iemand die dit wel eens meegemaakt heeft?
Slechte Conditie?
Ze zijn gisteren bij de dierenarts geweest en goed bevonden. Ook gelijk geënt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Buiten adem is raar. Goed op gewicht? Groeit ze goed?
Ik neem aan dat haar hartje gecontroleerd is voor ze bij je kwam maar ik zou even bellen morgen. Want als een kitten goed eet, op gewicht is maar buiten adem, dan klopt er ergens iets niet,
Dan zal het niks ernstigs zijn. Maar ik herken het niet. Hier hebben kittens altijd standje aan en standje uit en weinig er tussenin. Hooguit een slaperig wegzakken van koppie en lijf, maar daarbij hijgen ze niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren bij de dierenarts geweest en goed bevonden. Ook gelijk geënt.
Er is hier nu wel een bacterie bij de oogjes waarvoor ze alle 3 aan de antibiotica zitten. maar daarvoor heeft Ze het ook al 1 keer gehad.
Ik zit nog eens even te lezen, vooral omdat ze heel erg aan het zoeken is voor een manier naar buiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal het niks ernstigs zijn. Maar ik herken het niet. Hier hebben kittens altijd standje aan en standje uit en weinig er tussenin. Hooguit een slaperig wegzakken van koppie en lijf, maar daarbij hijgen ze niet.
Als hij high wirdt van catnip: spuitbusje kopen en op de paal spuiten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:45 schreef Riann het volgende:
Ik heb in mijn nieuwe huis een nieuwe krabpaal. In mijn oude huis had ik hem al ruim een week staan om te wennen in het oude huis aan de nieuwe krabpaal. Ik woon nu ruim een maand in het nieuwe appartement. Klaver vind hem helemaal geweldig maar Mies wil er nog steeds niks van weten. Iemand een idee dat hij daar ook gaat krabben en misschien op gaat liggen???
Pff lastige, 1 van mijn katten vind de krabpaal die ik heb fijn en de ander totaal niet., moet er ook neits van hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:45 schreef Riann het volgende:
Ik heb in mijn nieuwe huis een nieuwe krabpaal. In mijn oude huis had ik hem al ruim een week staan om te wennen in het oude huis aan de nieuwe krabpaal. Ik woon nu ruim een maand in het nieuwe appartement. Klaver vind hem helemaal geweldig maar Mies wil er nog steeds niks van weten. Iemand een idee dat hij daar ook gaat krabben en misschien op gaat liggen???
Misschien helpt het als je de paal verplaatst. Die van mij vinden de paal ideaal om op de kast en de vide te komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:45 schreef Riann het volgende:
of zeggen: 'niet aan de paal zitten! Niet!'quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:32 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je de paal verplaatst. Die van mij vinden de paal ideaal om op de kast en de vide te komen.
Geniaal, dat ik daar zelf niet op kwamquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
of zeggen: 'niet aan de paal zitten! Niet!'
Dan willen ze vast wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |