Zou wel een goeie actie zijn als ze samenwerken om de Gullenisten en PKKisten op te sporen.quote:De Turkse geheime dienst heeft zijn Duitse vakbroeders om hulp gevraagd bij de jacht op aanhangers van de Gülen-beweging. Dat heeft het Duitse weekblad Der Spiegel gemeld. Het blad heeft geheime documenten ingezien waarin de Turkse dienst MIT de Duitse BND verzoekt om hulp.
Volgens de Turken zijn Gülenisten naar het buitenland gevlucht. De MIT zou van de BND verlangen dat deze invloed uitoefent op beleidsmakers, om op te treden tegen Gülen-aanhangers en deze mensen uit te leveren. De Turkse autoriteiten hebben sinds 15 juli veertig opsporings- en drie uitleveringsverzoeken gedaan aan Duitsland. Hoewel de precieze inhoud niet bekend is, is dat volgens Duitse media een opmerkelijk hoog aantal.
Ook andere landen gevraagd
Volgens de Turkse regering zit de beweging van de in de VS wonende Turkse geestelijke Fethullah Gülen achter de mislukte staatsgreep door het leger in juli. Sindsdien is de jacht op zijn aanhangers geopend. Turkije verwacht daarbij ook ondersteuning van andere landen. Ook de Turkse ambassade in Nederland heeft gevraagd om steun tegen 'FETÖ', zoals Ankara de 'terreurorganisatie' van Gülen noemt.
In een verklaring liet de ambassade in Den Haag onlangs weten dat 'FETÖ' net als in Turkije in veel landen is 'geïnfiltreerd' in politiek, bestuur en media en dat Turkije verwacht dat hier 'alle noodzakelijke maatregelen' tegen worden genomen.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-opsporen-gulenisten
Waarna ze zelf aan de beurt komen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Zou wel een goeie actie zijn als ze samenwerken om de Gullenisten en PKKisten op te sporen.
Het is gewoon een samenwerking zoals de samenwerking tegen ISIS.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:03 schreef bijdehand het volgende:
Als Duitsland zich hiervoor laat gebruiken zou dat echt een aanfluiting van jewelste zijn
Is er al bewijs dat Gulen achter de coupe zat?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Het is gewoon een samenwerking zoals de samenwerking tegen ISIS.
Is er bewijs dat Hitler achter de Nazi-beweging zat? Het is beetje zo'n vraag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er al bewijs dat Gulen achter de coupe zat?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze ambtenaren overuren moeten gaan maken als een willekeurige dictator in een Hakkie-Takkie land het op z'n heupen krijgt en een zondebok aanwijst voor zaken die fout gaan aldaar.
Volgens mij heeft Amerika om bewijs gevraagd ivm het uitleveringsverzoek van Gulen. Gulen heeft ook aangegeven dat hij naar Turkije zal gaan als een onafhankelijk, internationaal onderzoek uitwijst dat hij achter de coupe zat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Is er bewijs dat Hitler achter de Nazi-beweging zat? Het is beetje zo'n vraag.
Ja. Ik kan ook zeggen dat Hitler niet achter de Nazi-beweging zat maar dat is net zo absurd. Gulen zegt zelf dat hij achter de Gulen-beweging zit. Het is ook duidelijk welke generalen achter coup zitten. Zo moeilijk is het niet om te begrijpen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amerika om bewijs gevraagd ivm het uitleveringsverzoek van Gulen. Gulen heeft ook aangegeven dat hij naar Turkije zal gaan als een onafhankelijk, internationaal onderzoek uitwijst dat hij achter de coupe zat.
Als het net zo duidelijk is als Hitler zou dat toch een makkie moeten zijn?
hij vraagt : Is er al bewijs dat Gulen achter de coupe zat?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja. Ik kan ook zeggen dat Hitler niet achter de Nazi-beweging zat maar dat is net zo absurd. Gulen zegt zelf dat hij achter de Gulen-beweging zit. Het is ook duidelijk welke generalen achter coup zitten. Zo moeilijk is het niet om te begrijpen.
Als de generalen allen fan blijken te zijn van Besiktas, zit Besiktas dan achter de coupe? Verder wat Stacey zegt: Er is blijkbaar geen bewijs. We gaan geen mensen uitleveren aan een levensgevaarlijk regime op basis van aannames.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja. Ik kan ook zeggen dat Hitler niet achter de Nazi-beweging zat maar dat is net zo absurd. Gulen zegt zelf dat hij achter de Gulen-beweging zit. Het is ook duidelijk welke generalen achter coup zitten. Zo moeilijk is het niet om te begrijpen.
Klopt, de generalen en officiers zeiden dat ze kemalisten en seculieren waren. In eerste instantie ten minste. Na een goed gesprek met de ondervragers waren ze ineens gulenisten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:33 schreef Atak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de generalen allen fan blijken te zijn van Besiktas, zit Besiktas dan achter de coupe? Verder wat Stacey zegt: Er is blijkbaar geen bewijs. We gaan geen mensen uitleveren aan een levensgevaarlijk regime op basis van aannames.
Volgens mij heb jij moeite met lezen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hij vraagt : Is er al bewijs dat Gulen achter de coupe zat?
gewoon antwoord geven is toch niet zo moeilijk ?
Ja. Hitler kan ook een fan van Besiktas geweest zijn hè. Überhaupt een voetbalclub met een terreurorganisatie vergelijken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de generalen allen fan blijken te zijn van Besiktas, zit Besiktas dan achter de coupe? Verder wat Stacey zegt: Er is blijkbaar geen bewijs. We gaan geen mensen uitleveren aan een levensgevaarlijk regime op basis van aannames.
Ik denk dat jij moeite hebt met lezen. Ik vraag een aantal keren om bewijs dat Gulen achter de coupe zat, en het enige wat je doet is draaien en ontwijken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:49 schreef Atak het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb jij moeite met lezen.
Je hebt jezelf al gedisqualificeerd toen je een voetbalclub vergeleek met een terreurorganisatie. Als je de basiskennis mist valt er ook niet veel te debatteren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat jij moeite hebt met lezen. Ik vraag een aantal keren om bewijs dat Gulen achter de coupe zat, en het enige wat je doet is draaien en ontwijken.
ik heb op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:35 dit Turkije topic aangemaakt (deel 1 )quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:49 schreef Atak het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb jij moeite met lezen.
Oh, maar had de vraag al gesteld voor de voetbalclub vergelijking hoorquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Je hebt jezelf al gedisqualificeerd toen je een voetbalclub vergeleek met een terreurorganisatie. Als je de basiskennis mist valt er ook niet veel te debatteren.
Is er enige twijfel dat Erdogan de coup zelf georganiseerd heeft ? Het is beetje zo'n vraag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Dit is idd ook wel een goedequote:Op zondag 21 augustus 2016 12:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik heb op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:35 dit Turkije topic aangemaakt (deel 1 )
militaire staatsgreep aan de gang
we zijn nu 60 deeltjes verder en ik heb nog geen enkel hard bewijs gezien dat Gulen achter die coup zit?
Nu vragen we er weer om en dan is het bewijs er nog steeds niet ?
Een hele goede constatering. Erdogan roept verongelijkt dat Europa hem niet steunt in zijn strijd tegen de Gülen beweging, maar vervolgens zie ik nergens hard onomstotelijk bewijs dat de Gülen beweging achter deze mislukte coupe zat. Dat zet een kritische geest aan het denken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
we zijn nu 60 deeltjes verder en ik nog geen enkel hard bewijs gezien dat Gulen achter die coup zit?
Nu vragen we er weer om en dan is het bewijs er nog steeds niet ?
Tsja. Om je eigen vergelijking om te keren:quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Je hebt jezelf al gedisqualificeerd toen je een voetbalclub vergeleek met een terreurorganisatie. Als je de basiskennis mist valt er ook niet veel te debatteren.
Jij bent net zo'n type die zegt dat de zwarte slavernij nooit heeft bestaan omdat er geen video van is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, maar had de vraag al gesteld voor de voetbalclub vergelijking hoor![]()
Maar goed, je wil dus dat Duitsland mensen gaat uitleveren. Niet omdat er keihard bewijs is dat ze iets misdaan hebben, maar gewoon omdat ze anders denken dan jij? Of zijn er andere redenen?
Ja laat weer zien dat je niet kunt lezen en dat je de basiskennis mist. Kan je even een korte samenvatting geven van Gulen om te laten zien dat je het begrijpt?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Hier heb je je samenvattingquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja laat weer zien dat je niet kunt lezen en dat je de basiskennis mist. Kan je even een korte samenvatting geven van Gulen om te laten zien dat je het begrijpt?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja laat weer zien dat je niet kunt lezen en dat je de basiskennis mist. Kan je even een korte samenvatting geven van Gulen om te laten zien dat je het begrijpt?
Nee. Ik wil dat StaceySinger een samenvatting geeft want het is voor iedereen duidelijk dat ze informatie heeft die wij allemaal niet hebben.quote:
Ik vraag me steeds af bij je posts: wat betekent gedisqualificeerd?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:13 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n type die zegt dat de zwarte slavernij nooit heeft bestaan omdat er geen video van is.En die absurde vergelijking die je gaf over die voetbalclub zegt al genoeg dus je bent gedisqualificeerd. Straks gaan we ook nog debatteren of de wereld plat of rond is.
Dan vraag ik het toch? Waar is het bewijs dat Gülen achter de coupepoging zat?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je niet weet wat gediskwalificeerd betekent dan moet je dat even opzoeken in de grote van dale. Als je je voorbeeld over die voetbalclub terugnam dan had je jezelf ook niet gediskwalificeerd. Natuurlijk is het makkelijkste dat je nu de slachtoffer rol speelt maar daar trap ik niet in.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af bij je posts: wat betekent gedisqualificeerd?
Heb meer het idee dat ik met een simpele brulaap discussieer dan met iemand die daadwerkelijk verstand van zaken heeft. Laten we het hier dus maar bij houden, ik diskwalificeer mezelf wel. Je hebt deze discussie gewonnen
Nee, jij hebt blijkbaar informatie die wij niet hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee. Ik wil dat StaceySinger een samenvatting geeft want het is voor iedereen duidelijk dat ze informatie heeft die wij allemaal niet hebben.
Nee. Stacey heeft informatie die wij niet hebben naar eigen zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, jij hebt blijkbaar informatie die wij niet hebben.
Het harde bewijs dat Gulen achter de coupe zat.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee. Stacey heeft informatie die wij niet hebben naar eigen zeggen.
Ja dat is er, is ook beeldmateriaal van zelfs, hoe zit dat met jullie bewijs tegen Gulen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij zei dat je informatie had die wij niet hebben dus wij als Fok vragen ons af of je ons kan inlichten? Het is duidelijk dat jij een grotere basiskennis hebt dus zeg maar wie het gedaan heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]OO waar zeg ik dat ? link graag
6 mensen vragen je hier om het bewijs te posten dat Gulen achter de coup zat
dus kom maar op met je bewijs
waar zei ik dat ? de link graagquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij zei dat je informatie had die wij niet hebben dus wij als Fok vragen ons af of je ons kan inlichten? Het is duidelijk dat jij een grotere basiskennis hebt dus zeg maar wie het gedaan heeft.
Ik heb nergens gezien dat zij dat zegt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij zei dat je informatie had die wij niet hebben dus wij als Fok-forum vragen ons af of je ons kan inlichten? Het is duidelijk dat jij een grotere basiskennis hebt dus zeg maar wie het gedaan heeft.
Jij snapt hoe de Gulen-beweging in elkaar zit dus wij als Fok-forum zitten nog steeds te wachten op jouw synopsis. Het is duidelijk dat jij dit onderwerp door en door hebt bestudeerd vandaar dat we als Fok-forum een gunst vragen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar zei ik dat ? de link graag
Laten we het dan zo stellen: Is er al bewijs dat de beweging van Gülen achter de coup zat?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Uhm, ik denk niet dat je namens het forum spreekt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij snapt hoe de Gulen-beweging in elkaar zit dus wij als Fok-forum zitten nog steeds te wachten op jouw synopsis. Het is duidelijk dat jij dit onderwerp door en door hebt bestudeerd vandaar dat we als Fok-forum een gunst vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |