SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Dit klopt volledig. Vrouwen willen geen stilzitter. Nog beter ergens vrijwilligerswerk dan een fulltime fok!er. Ik werk nu bijvoorbeeld in een supermarkt (als bijbaan), maar ik denk dat jij te duur bent.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:17 schreef HulkHeld het volgende:
Geen optie om te werken? Afgekeurd? Bij dates, als je die al hebt, is het nou niet echt een binnenkomer als je zegt hele dagen niks te doen omdat je in de uitkering zit.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ja, had de vorige keer ook al een heel topic bij elkaar verzonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waz dit danquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:42 schreef kdricklamar het volgende:
Stuur me een foto en dan kijk ik wat ik voor je kan doen
Ik hoor graag nog van je!
Er zijn uitzonderingen, een ervan is als je voor 100% afgekeurd bent zonder zicht op verbetering.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:22 schreef Voszje het volgende:
Met jouw inkomsten kun je niemand (van buiten de EU) naar Nederland halen. Het enige wat wel kan is een toeristenvisum voor deze persoon, dan mag iemand anders garant staan. In het geval van een partnervisum (MVV) moet jij voldoen aan de inkomenseis.
Over die routes weet ik, in principe mag je met iedereen samenwonen in een Europees land waarvan jij niet de nationaliteit hebt. Je hoeft niet eens perse naar België of Duitsland, je zou net zo goed Bulgarije kunnen kiezen, daar de kosten lager liggen. Uiteraard moet je dan wel iets bijdragen in het land waar je woont, maar het is (in veel EU landen) makkelijker dan de procedure in Nederland.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:01 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, een ervan is als je voor 100% afgekeurd bent zonder zicht op verbetering.
Verder zijn er ook nog wat "trucjes" zoals de Belgie / Duitsland route, voor als je te weinig inkomen hebt.
Er zijn ook landen binnen de EU waar veel vrouwen maar wat graag een nette Nederlandse man zouden willen.
Ik zal een nieuw topic openen om al die dingen eens samen te bespreken, mogelijkheden, onmogelijkheden, welke gevaren, welke "done" en "not done" dingen er zijn enz.
Hopelijk doen er dan veel "ervaringsdeskundigen" een duit in het zakje!
In ieder geval, zie ik het lang niet zo duister in. Ben ook benieuwd wat die vrouw voor jou zou kunnen betekenen die vroeg voor een foto.
Maar tevens, je bent pas 26? Het dan al opgeven. Er is nog zoveel dat je niet geprobeerd hebt!
![]()
Prachtige paradoxquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:23 schreef PhoenixEliteNL het volgende:
Eerst aan jezelf werken TS.
1. Sport (gespierder/gezonder lichaam is meer zelfvertrouwen)
2. Inkomen / werk
Deze twee dingen maken je al zoveel interessanter voor dames en je straalt het dan ook uit.
Dat zien de dames vast wel, de meerderheid wil een actief iemand (sport) die voor ze kan zorgen (inkomen).
- Dit werken aan jezelf kost veel tijd en kan frustrerend zijn (nog langer voordat ik een vriendin krijg?)
Probeer dan alternatieve dating, noem ik even vanwege je PDD-NOS. Zover ik lees, denk ik dat je dit nog niet hebt geprobeerd (of wilt proberen).
Wat denk je dat een man met een vrouw en kind altijd gelukkig is? Dat vrouwen en kinderen niet zeuren, zeiken en schreeuwen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:32 schreef Charleville het volgende:
(...)
Laatst was ik dus bij een oude vriend op bezoek, wat een leuke vrouw en kind, huilend en schreeuwend ben ik naar huis gereden, niet alleen van jaloezie, maar ook gewoon omdat ik begrijp dat iedereen in een nieuwe fase zit, en ik nog steeds ben blijven hangen in het vrijgezelle leven, en eigenlijk totaal niets heb bereikt, geen spaarrekening, geen vrienden, geen vriendin.
(geen spaargeld omdat ik al de extra's opmaak een betaalde seks...)
Tel. nr's. please, haha.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:06 schreef Voszje het volgende:
Ik ken ook gewoon zat Russische vrouwen die in Nederland wonen, zonder partner. Hij hoeft het niet zo ver te zoeken.
Liefde is niet een tastbaar iets wat je uit je brein kan halen en in die van haar stoppen waarna je verwacht dat ze leuk tegen je gaat doen om zo meer ervan te krijgen. Verder weet ik er niet veel van, maar zo werkt het in ieder geval niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:32 schreef Charleville het volgende:
Wat heb ik een meisje te bieden?
- Veel liefde
- Iemand die voorwaardelijk achter haar blijft staan, en die trouw is.
Het is of dat of prostitueren in het land met die gestoorde dictator.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:20 schreef luxerobots het volgende:
Je zou dat Filipijnse meisje maar zijn. De laatste optie voor een autist in Nederland.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
Dit gaat niks worden TS. Je hele instelling is verkeerd. Jij wil een meisje, koste wat kost. Dan kunje op 10000 datingsites zitten, de frustratie en wanhoop druipt er vanaf bij je, en vrouwen pikken dat feilloos op, dus dat gaat 'm echt niet worden.
Een meid uit t buitenland doet dat niet voor jou maar voor de verblijfsvergunning. Om jou geeft ze niets.
Zijn er genoeg vgmquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er geen datingsite voor mensen met autisme? Of meets waar je mensen kunt ontmoeten die dezelfde beperkingen hebben?
Zijn er wel, maar daar is de verhouding man/vrouw ontzettend scheef.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er geen datingsite voor mensen met autisme? Of meets waar je mensen kunt ontmoeten die dezelfde beperkingen hebben?
Sterker nog, ik heb het idee dat TS überhaupt niet meer gaat reageren, daar niemand zegt wat ie wil horen. Hij had gehoopt op bevestiging om een importbruidje te nemen, en dat de oplossing zou zijn voor al zijn problemen, maar zelfconfrontatie aangaan en aan zichzelf werken had ie schijnbaar niet zien aankomen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:22 schreef edraket31 het volgende:
Iets (soortgelijke topics) zegt mij dat TS weinig zal doen met de goedbedoelde adviezen alhier.....
True story, maar dat wil deze TS en de andere users op dit forum die op dezelfde manier denken niet horen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:50 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb het idee dat TS überhaupt niet meer gaat reageren, daar niemand zegt wat ie wil horen. Hij had gehoopt op bevestiging om een importbruidje te nemen, en dat de oplossing zou zijn voor al zijn problemen, maar zelfconfrontatie aangaan en aan zichzelf werken had ie schijnbaar niet zien aankomen.
Dat is wel namelijk wat je het beste kunt doen, TS. Wat al eerder in het topic is gezegd; het wanhopige zien vrouwen van mijlenver aankomen. Dit is wat ze tegenstaat en daardoor hebben ze weinig tot geen interesse. Dat ligt niet aan je autisme of het feit dat je dicht zou klappen, maar aan het feit dat je het TE graag wil.
Los eerst je eigen problemen op en erken deze ook. Daarna kun je verder kijken (met een bepaalde mate. Je bent nu namelijk obsessief)
quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:02 schreef Lienekien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
22u geleden nog online, maar geen reactie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:50 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb het idee dat TS überhaupt niet meer gaat reageren, daar niemand zegt wat ie wil horen.
Zoals bij alle datingsites dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zijn er wel, maar daar is de verhouding man/vrouw ontzettend scheef.
In het kwadraat zeg maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoals bij alle datingsites dus.
Maar dan nog zijn er wel opties om nieuwe mensen te leren kennen. Daar moet het begin zijn, niet het vinden van een vriendin als je nog totaal niet kunt socializen.
Flikker anders op met zulke lullige opmerkingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:54 schreef fathank het volgende:
"Ik heb autisme dus ik kan niks leren"
flikker toch op met je slappe smoesjes het wordt tijd om eens uit die slachtofferrol te komen.
Ze wíllen niet leren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:54 schreef fathank het volgende:
flikker toch op met je slappe smoesjes het wordt tijd om eens uit die slachtofferrol te komen.
Dan heeft TS dus pech gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:00 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Flikker anders op met zulke lullige opmerkingen.
Socializen is een stuk lastiger voor mensen met autisme. Als je laag in het spectrum zit kun je genoeg leren maar dit gaat niet binnen een paar maanden (of zelfs jaren) helemaal goed, en je zult altijd wat blijven merken.
Doe eens effe chill man....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:54 schreef fathank het volgende:
Ah, fathank de bikkel van het fok forum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:54 schreef fathank het volgende:
Nee dit is gewoon weer verschuilen achter zn autisme. Er zijn genoeg mensen met autisme die met hulp prima kunnen functioneren, ook binnen een relatie. Maar meneer gooit de boel gewoon op een hoop, namelijk z'n autisme. Ik heb autisme, dus ik kan nooit een gesprek met een meisje voeren. Dat is gewoon aanwijsbare onzin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Doe eens effe chill man....
Niet iedereen is een stoere vent zoals jij (op internet).
Ik ben zelf ook een type "niet lullen, maar poetsen" maar een beetje meer begrip voor anderen die bijv. autisme hebben zou je sieren ipv dit soort zwart/wit reacties
Komt het niet door jou autisme dat je het zo lekker lomp brengt ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon weer verschuilen achter zn autisme. Er zijn genoeg mensen met autisme die met hulp prima kunnen functioneren, ook binnen een relatie. Maar meneer gooit de boel gewoon op een hoop, namelijk z'n autisme. Ik heb autisme, dus ik kan nooit een gesprek met een meisje voeren. Dat is gewoon aanwijsbare onzin.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:36 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Komt het niet door jou autisme dat je het zo lekker lomp brengt ?
Iedereen kan dan ook werken ook al sta je stijf van de medicatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
Hoezo lomp gewoon werken met je luie donder.
ja ik blijf sochtends ook liever in bed liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:52 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Iedereen kan dan ook werken ook al sta je stijf van de medicatie.
Er zijn genoeg ambtenaren die op kosten van de staat naar de hoeren gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja ik blijf sochtends ook liever in bed liggen
ik neem ook een uitkering en dan lekker op kosten van de staat naar de hoeren
Er zijn genoeg mensen met een baan die ook niks toevoegen aan de maatschappij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:07 schreef Faeroer het volgende:
waarom ga je niet gewoon werken ipv staatsinfuus? die staatsinfuus is binnenkort tog over want de duitsers beginnen nu al met dienstplicht langzaam aan in te voeren en in oost-italië worden een flink aantal nieuwe barakken gebouwd. als je niet oppast moet jij dadelijk je badkuip vol zetten met water en dan donker gamma-zeil erop zodat er geen algen kopen en natuurlijk kip mes van meter kopen om je kruidentuin te verdedigen tegen onkruid, mja jij loopt hier te huilen omdat je geen social doet?? draai mij maar om ben klaar. gewoon werken
Zoals?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:20 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen met een baan die ook niks toevoegen aan de maatschappij.
die moeten ook gewoon harder gaan werken dan ja tog?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:20 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen met een baan die ook niks toevoegen aan de maatschappij.
Ik denk dat je zonder problemen tien tot twintig procent van de ambtenaren kan schrappen. Dat wat er gedaan moet worden, dan nog gewoon gebeurt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:25 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Ambtenaren/politici o.a. Maar de bekrompen boer/nerd snapt dat niet.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:49 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Je bent nog nooit een ambtenaar tegengekomen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:49 schreef Rene_Froger het volgende:
[..]
Je bent nog nooit een ambtenaar tegengekomen?
Geen drugs gebruiken voor je gaat FOK!ken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:07 schreef Faeroer het volgende:
waarom ga je niet gewoon werken ipv staatsinfuus? die staatsinfuus is binnenkort tog over want de duitsers beginnen nu al met dienstplicht langzaam aan in te voeren en in oost-italië worden een flink aantal nieuwe barakken gebouwd. als je niet oppast moet jij dadelijk je badkuip vol zetten met water en dan donker gamma-zeil erop zodat er geen algen kopen en natuurlijk kip mes van meter kopen om je kruidentuin te verdedigen tegen onkruid, mja jij loopt hier te huilen omdat je geen social doet?? draai mij maar om ben klaar. gewoon werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |