abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164728084
Ik zoek al minimaal 10 jaar naar een vriendin, en al die jaren helaas zonder resultaat. ;(
Bijna al mijn vrienden hebben allang een vriendin, en enkele hebben zelfs al een gezinnetje met een kind.

Laatst was ik dus bij een oude vriend op bezoek, wat een leuke vrouw en kind, huilend en schreeuwend ben ik naar huis gereden, niet alleen van jaloezie, maar ook gewoon omdat ik begrijp dat iedereen in een nieuwe fase zit, en ik nog steeds ben blijven hangen in het vrijgezelle leven, en eigenlijk totaal niets heb bereikt, geen spaarrekening, geen vrienden, geen vriendin.
(geen spaargeld omdat ik al de extra's opmaak een betaalde seks...)

En het vrijgezelle leven kan misschien erg leuk zijn, maar niet voor iemand die er al jaren gedwongen in zit. :'(
Mijn enige contact ooit met een vrouw is via prostitutie. Dit weten mensen in mijn omgeving ook, omdat ik een persoon ben die er vrij makkelijk over praat, en de meeste keuren het sterk af, maar als ik zoiets nooit zou doen, dan had ik denk ik allang een einde aan mijn leven gemaakt.

Omdat ik gewoon zo intens verlang naar een meisje.
Gisteravond stond ik bij de bar zoals elke vrijdag en zaterdagavond, en naast mij kwam een meisje staan, ik had mijn elleboog hangend op de tafel gelegd, en zei kwam dus met haar arm tegen mijn arm aan, en gegeven moment zat haar hele blote arm tegen mijn arm aan... Dat moment.. dat zachte gevoel, dat je 1 op 1 cm tegen een meisje aan zit, al is het je arm.. voor mij is het al een moment waar ik continu aan terug denk, en misschien is het voor haar iets wat ze niet eens bewust heeft meegemaakt.

Ik heb hulp gezocht voor mijn problemen bij een psycholoog, en ze leert me wel een beetje leren relativeren, en denken hoe een ander meisje denkt e.d maar het heeft niet het resultaat waar ik op hoopte, wel heeft ze me gedeeltelijk kunnen terug brengen van het plan om met een hoge snelheid tegen een boom te rijden, want die neiging heb ik elke avond als ik terug rijd van het stappen, omdat ik woedend ben op mezelf, dat ik nooit beet heb, en dat ik dan wel walgelijk moet zijn als geen meisje me ziet staan, en dat het me nooit zal lukken.

Ik heb autisme, (PDD-NOS), Een angststoornis, en kan niet zo erg tegen onverwachte situaties, een meisje spontaan aanspreken zal mij dus niet lukken, het zou theoretisch lukken, maar ik ken mezelf goed genoeg, en weet zeker dat ik met trillende stem zou spreken, en dat ik niet uit m'n woorden zal kunnen komen (Dat heb ik altijd als ik gespannen ben).

Datingsites doe ik allemaal, er gaan 10 tallen berichten per dag uit, maar zonder resultaat tot nu toe.

Stappen maakt mij niet gelukkig maar ongelukkig, doe het alleen om een meisje te scoren wat nooit lukt
Het vrijgezelle leven maakt mij wanhopig en depressief
Het zorgt ervoor dat ik mezelf overbodig voel op deze wereld, en het schetst een beeld dat niemand mij wilt...

Maar ik ben een doorzetter, ik wil het niet laten rusten, want als ik eenmaal oud ben ga ik daar ongelooflijk veel spijt van hebben, dus ik wil zo graag doorzetten....

Om mijn droom te bereiken.
Ik heb steeds vaker het idee dat ''plan Z'' is aangebroken, mijn laatste plan, en dat is een meisje halen uit het buitenland.

Mijn voorkeur? Blond...
Een meisje uit Oekraïne of Rusland zou echt mijn droom zijn..
Anderen optie is een meisje uit Thailand.

Wat heb ik een meisje te bieden?

- Veel liefde
- Iemand die voorwaardelijk achter haar blijft staan, en die trouw is.

Heb wel een wajong uitkering, (1050 per maand).
Dus ik weet niet of ik financieel genoeg te bieden heb voor zo'n vrouw....
En of je uberhaupt iemand naar NL mag halen als je zelf geen minimumloon verdiend..

Wat denken jullie, zou ik mezelf in deze weg slaan?
Of zal ik alles opgeven het zoeken, en mezelf berusten in het feit dat ik altijd alleen zal blijven..

Bedankt alvast voor het meedenken!!!
pi_164728201
Een blondine uit Thailand halen wordt lastig, lijkt me....

Ik zag laatst ergens iets voorbij komen over een datingavond voor mensen met een lichte beperking die gelijksoortige problemen hebben die jij beschrijft. Misschien moet je eens naar zoiets kijken?

De "laatste optie" en een importbruidje scoren zou ik toch echt niet doen.
Vraag jezelf eerst eens af waarom zo'n dame met je meegaat naar NL. Vanwege jou of vanwege het NL paspoort?
pi_164728212
Probeer lexa!! Hoef je niet 1 pakkend emailtje te sturen maar meer het vrijee MSN idee.
pi_164728231
Heb je wel dates?
Hmm zou je niet via je kenissen/vriendenkring iemand kunnen vinden?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164728239
Je hebt echt niet gefaald in het leven als je met 26 jaar 'nog' geen vrouw en kinderen hebt. Bovendien, wie zegt dat je dat allemaal wilt? Het is geen verplichting, alleen een optie. Het 'zoeken' naar een vrouw is natuurlijk niet de juiste instelling, te wanhopig schrikt mensen af.

Ik zou zeggen ga verder met die hulp en geniet van de vrijheid die je nu nog hebt.
pi_164728329
Wat doe je dan die vrijdag- en zaterdagavonden in de kroeg als je niemand durft aan te spreken? Ga daar toch maar mee oefenen.
  zondag 21 augustus 2016 @ 10:54:12 #7
416020 K44S
The bearded man
pi_164728398
Speeddaten een optie?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 21 augustus 2016 @ 11:02:16 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164728548
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_164728710
Je kan geen bruid hier heen halen zonder minimumloon inderdaad, dus die optie vervalt. Zou ik sws niet doen, want het is nogal sneu om op "visvakantie" in thailand te gaan :')

Verder, ja beetje zelfvertrouwen kweken toch. Is voor mij soms ook wel lastig en ik kan ook bijna niet uit mijn woorden komen als ik echt gevoelens heb voor een meid. Anders lukt het me nog wel.

Oh ja, misschien is sporten een optie voor de ts?
pi_164728766
Je verdient te weinig om een vrouw uit een niet EU land hier naar toe te halen.
  Moderator zondag 21 augustus 2016 @ 11:14:29 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164728773
Dit gaat niks worden TS. Je hele instelling is verkeerd. Jij wil een meisje, koste wat kost. Dan kunje op 10000 datingsites zitten, de frustratie en wanhoop druipt er vanaf bij je, en vrouwen pikken dat feilloos op, dus dat gaat 'm echt niet worden.

Een meid uit t buitenland doet dat niet voor jou maar voor de verblijfsvergunning. Om jou geeft ze niets.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164728816
Geen optie om te werken? Afgekeurd? Bij dates, als je die al hebt, is het nou niet echt een binnenkomer als je zegt hele dagen niks te doen omdat je in de uitkering zit.
pi_164729218
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:17 schreef HulkHeld het volgende:
Geen optie om te werken? Afgekeurd? Bij dates, als je die al hebt, is het nou niet echt een binnenkomer als je zegt hele dagen niks te doen omdat je in de uitkering zit.
Dit klopt volledig. Vrouwen willen geen stilzitter. Nog beter ergens vrijwilligerswerk dan een fulltime fok!er. Ik werk nu bijvoorbeeld in een supermarkt (als bijbaan), maar ik denk dat jij te duur bent.
pi_164729228
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:02 schreef Lienekien het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, had de vorige keer ook al een heel topic bij elkaar verzonnen.
pi_164729330
Stuur me een foto en dan kijk ik wat ik voor je kan doen
Ik hoor graag nog van je!
pi_164729513
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:42 schreef kdricklamar het volgende:
Stuur me een foto en dan kijk ik wat ik voor je kan doen
Ik hoor graag nog van je!
Waz dit dan :')
pi_164729677
Wat voor plekken ga je meestal uit? Schuurpaleizen is niet voor iedereen weggelegd om een meisje te scoren.
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:20:20 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164730083
Wanneer ik op 'Russian Bride' zoek, vertelt Google me dat duizenden beeldschone dames aldaar op zoek zijn naar ware liefde. Daar moet jouw dekseltje tussen zitten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:22:46 #19
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_164730131
Met jouw inkomsten kun je niemand (van buiten de EU) naar Nederland halen. Het enige wat wel kan is een toeristenvisum voor deze persoon, dan mag iemand anders garant staan. In het geval van een partnervisum (MVV) moet jij voldoen aan de inkomenseis.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:01:07 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164730990
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:22 schreef Voszje het volgende:
Met jouw inkomsten kun je niemand (van buiten de EU) naar Nederland halen. Het enige wat wel kan is een toeristenvisum voor deze persoon, dan mag iemand anders garant staan. In het geval van een partnervisum (MVV) moet jij voldoen aan de inkomenseis.
Er zijn uitzonderingen, een ervan is als je voor 100% afgekeurd bent zonder zicht op verbetering.
Verder zijn er ook nog wat "trucjes" zoals de Belgie / Duitsland route, voor als je te weinig inkomen hebt.
Er zijn ook landen binnen de EU waar veel vrouwen maar wat graag een nette Nederlandse man zouden willen.

Ik zal een nieuw topic openen om al die dingen eens samen te bespreken, mogelijkheden, onmogelijkheden, welke gevaren, welke "done" en "not done" dingen er zijn enz.
Hopelijk doen er dan veel "ervaringsdeskundigen" een duit in het zakje!

In ieder geval, zie ik het lang niet zo duister in. Ben ook benieuwd wat die vrouw voor jou zou kunnen betekenen die vroeg voor een foto.
Maar tevens, je bent pas 26? Het dan al opgeven. Er is nog zoveel dat je niet geprobeerd hebt!

*; ^)

Overigens ts-er, je schreef over een vrouw die bij het uitgaan tegen je aan stond en je haar blote arm voelde. Dat zegt mij dat ze in iedeer geval geen weerzin voelt voor jou, want dan zou jij nooit die arm voelen. Denk zelfs dat ze niet alleen neutraal maar misschien wel ge-interesseerd tegenover je staat!

Helaas, nu geen tijd om nog te schrijven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:06:56 #21
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_164731129
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:01 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Er zijn uitzonderingen, een ervan is als je voor 100% afgekeurd bent zonder zicht op verbetering.
Verder zijn er ook nog wat "trucjes" zoals de Belgie / Duitsland route, voor als je te weinig inkomen hebt.
Er zijn ook landen binnen de EU waar veel vrouwen maar wat graag een nette Nederlandse man zouden willen.

Ik zal een nieuw topic openen om al die dingen eens samen te bespreken, mogelijkheden, onmogelijkheden, welke gevaren, welke "done" en "not done" dingen er zijn enz.
Hopelijk doen er dan veel "ervaringsdeskundigen" een duit in het zakje!

In ieder geval, zie ik het lang niet zo duister in. Ben ook benieuwd wat die vrouw voor jou zou kunnen betekenen die vroeg voor een foto.
Maar tevens, je bent pas 26? Het dan al opgeven. Er is nog zoveel dat je niet geprobeerd hebt!

*; ^)
Over die routes weet ik, in principe mag je met iedereen samenwonen in een Europees land waarvan jij niet de nationaliteit hebt. Je hoeft niet eens perse naar België of Duitsland, je zou net zo goed Bulgarije kunnen kiezen, daar de kosten lager liggen. Uiteraard moet je dan wel iets bijdragen in het land waar je woont, maar het is (in veel EU landen) makkelijker dan de procedure in Nederland.

Maar... Is TS 100% afgekeurd?

Ik ben het verder wel met je eens, TS moet het niet opgeven omdat hij 'al' 26 is. Ik ken ook gewoon zat Russische vrouwen die in Nederland wonen, zonder partner. Hij hoeft het niet zo ver te zoeken. :P
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:16:29 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164731392
Ja Voszje, klopt.
Heb het topic al geopend, moet nu helaas weg.
Lijkt mij handiger hier een eigen topic voor te open als dat je al die informatie hap-snap door het hele Fok.nl forum bij elkaar moet zoeken. Want ook ik heb al in diverse topics al dingen geschreven die hier mee van doen hebben.

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164731540
Eerst aan jezelf werken TS.
1. Sport (gespierder/gezonder lichaam is meer zelfvertrouwen)
2. Inkomen / werk

Deze twee dingen maken je al zoveel interessanter voor dames en je straalt het dan ook uit.
Dat zien de dames vast wel, de meerderheid wil een actief iemand (sport) die voor ze kan zorgen (inkomen).

- Dit werken aan jezelf kost veel tijd en kan frustrerend zijn (nog langer voordat ik een vriendin krijg?)
Probeer dan alternatieve dating, noem ik even vanwege je PDD-NOS. Zover ik lees, denk ik dat je dit nog niet hebt geprobeerd (of wilt proberen).
pi_164731714
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:23 schreef PhoenixEliteNL het volgende:
Eerst aan jezelf werken TS.
1. Sport (gespierder/gezonder lichaam is meer zelfvertrouwen)
2. Inkomen / werk

Deze twee dingen maken je al zoveel interessanter voor dames en je straalt het dan ook uit.
Dat zien de dames vast wel, de meerderheid wil een actief iemand (sport) die voor ze kan zorgen (inkomen).

- Dit werken aan jezelf kost veel tijd en kan frustrerend zijn (nog langer voordat ik een vriendin krijg?)
Probeer dan alternatieve dating, noem ik even vanwege je PDD-NOS. Zover ik lees, denk ik dat je dit nog niet hebt geprobeerd (of wilt proberen).
Prachtige paradox _O_
Mensen die stilzitten denken dit inderdaad vaak, maar het is juist dat het je eigenlijk meer helpt dan dat je stilzit
pi_164733076
Wat ts nodig heeft is geen vriendin, maar gedwongen opname. Laat dit topic zien aan je psycholoog, want volgens mij lieg je de hele boel bij elkaar daar. Dat gaat je meer helpen een vriendin te krijgen dan actief proberen een vriendin te krijgen.
1 + 1 = blauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')