SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Werkt voorlopig alleen maar op de lachspieren inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:09 schreef Devz het volgende:
Die slogan hoef ik voorlopig even niet te horen.![]()
Die TT
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Kom op jongens, niet zo somber. Bij Vitesse had Bosz ook altijd een paar maanden nodig voor het liep.
Zo rond april komen die punten wel.![]()
Het is wel goed als we een keer derde worden. Dan leren de heren blijkbaar pas echt dat bagger aankopen zoals Westerman je niet verder gaan helpen.![]()
ze halen de spanning er dit seizoen er wel erg vroeg uitquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
Kom op jongens, niet zo somber. Bij Vitesse had Bosz ook altijd een paar maanden nodig voor het liep.
Ze spelen in ieder geval wel mooi voetbal nu.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
![]()
JA MAAR IK WIL GEEN RESULTAAT MAAR MOOI VOETBAL KUT FRANK DE BOERquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze spelen in ieder geval wel mooi voetbal nu.
- retards in dit topic![]()
Is DAT hun beste speler?quote:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Die breng ik op mijn fiets nog weg. Heeft werkelijk nul stappen gemaakt sinds zijn debuut. Dus accepteren dat dit het is, of verkopen. Mijn voorkeur geniet optie 2.quote:![]()
El Ghazi verkopen, voor dat geld Bailey erbij halen en Cerny als zijn backup.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die breng ik op mijn fiets nog weg. Heeft werkelijk nul stappen gemaakt sinds zijn debuut. Dus accepteren dat dit het is, of verkopen. Mijn voorkeur geniet optie 2.![]()
Het ergste is dat ik ze nog snap ook... Wat een afgang.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Een tsunami aan PSV aanhangers in dit topic![]()
Tja ach, andersom had ik me ook kapot gelachen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Een tsunami aan PSV aanhangers in dit topic
Als we woensdag maar winnen, dat is ook in het belang van psv.![]()
of realistische ajaciedenquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Het leedvermaak gaat gewoon door sinds mei en niet onterechtquote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Enchanter het volgende:
Daarom snel verkopen nu hij nog wat opbrengt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die breng ik op mijn fiets nog weg. Heeft werkelijk nul stappen gemaakt sinds zijn debuut. Dus accepteren dat dit het is, of verkopen. Mijn voorkeur geniet optie 2.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ik weet niet of ik nog geloof in de komst van Bailey. Hoe belachelijk ook, maar Genk lijkt echt de boot af te houden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:23 schreef Devz het volgende:
[..]
El Ghazi verkopen, voor dat geld Bailey erbij halen en Cerny als zijn backup.
Ook gelijk één van de kwalijke zaken...drie competitieduels en (bijna) 4 CL-duels verder en we hebben naast Sanchez, wat ik wel een aanwinst vind, 'slechts' een gehuurde spits aangetrokken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: