SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffWhat can change the nature of a man?![]()
Bosz optyfen, je hebt al genoeg schade aangericht. Idioot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nieuw middenveld dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet niet zo goed wat de oplossing is. De voorhoede faalt en achterin is het open huis.![]()
Je trainer ontslaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet niet zo goed wat de oplossing is. De voorhoede faalt en achterin is het open huis.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Halve selectie zuiveren . Opgehemelde middelmaat , meer nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet niet zo goed wat de oplossing is. De voorhoede faalt en achterin is het open huis.RED ONS HENNIEGOD![]()
Daarom kan je beter met deze selectie voetballen zoals Frankie dat deed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet niet zo goed wat de oplossing is. De voorhoede faalt en achterin is het open huis."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Geef Bosz ff de tijd.
Hij moet overigens wel gewoon Tete opstellen, achterlijk dat hij er zomaar uitgehaald is.![]()
Willempie blijft gewoon makkelijk overeind, wat een blamage.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Nee joh, we hebben al 9 middenvelders en daarom halen we iemand als Ziyech niet, die wel beslissend kan zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Halve selectie zuiveren . Opgehemelde middelmaat , meer nietSnelle Egel![]()
Ik wacht op de eerste "Bosz is een kutkakkerlak weg met die vent" tweets.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Het is allemaal een complot om Feyenoord kampioen te makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Ik wacht op de eerste "Bosz is een kutkakkerlak weg met die vent" tweets..
![]()
Eens, maar ook naief misschien om zo te spelen met middelmaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef Collide het volgende:
Iedereen mad op Bosz maar het zijn echt de spelers die kut spelen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zonder zelfvertrouwen, dat is wat anders. Bosz moet snappen dat hij met deze spelers niet zo kan spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef Collide het volgende:
Iedereen mad op Bosz maar het zijn echt de spelers die kut spelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zijn inderdaad bullshit redenen. Leuk 9 middenvelders waarvan de helft er geen klote van kanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben al 9 middenvelders en daarom halen we iemand als Ziyech niet, die wel beslissend kan zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu Rostoven daar moet je scoren
#genot
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als je zo speelt is Ziyech ook niet de missing link die alles oplost.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Ik wacht op de eerste "Bosz is een kutkakkerlak weg met die vent" tweets.twitter:JVLVdaal twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 21:14:58Bosz.. waar blijft Dolberg????! Kut kakkerlak.. reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: