SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffWhat can change the nature of a man?![]()
Bosz optyfen, je hebt al genoeg schade aangericht. Idioot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nieuw middenveld dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet niet zo goed wat de oplossing is. De voorhoede faalt en achterin is het open huis.![]()
Je trainer ontslaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet niet zo goed wat de oplossing is. De voorhoede faalt en achterin is het open huis.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Halve selectie zuiveren . Opgehemelde middelmaat , meer nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet niet zo goed wat de oplossing is. De voorhoede faalt en achterin is het open huis.RED ONS HENNIEGOD![]()
Daarom kan je beter met deze selectie voetballen zoals Frankie dat deed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet niet zo goed wat de oplossing is. De voorhoede faalt en achterin is het open huis."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Geef Bosz ff de tijd.
Hij moet overigens wel gewoon Tete opstellen, achterlijk dat hij er zomaar uitgehaald is.![]()
Willempie blijft gewoon makkelijk overeind, wat een blamage.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Nee joh, we hebben al 9 middenvelders en daarom halen we iemand als Ziyech niet, die wel beslissend kan zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Halve selectie zuiveren . Opgehemelde middelmaat , meer nietSnelle Egel![]()
Ik wacht op de eerste "Bosz is een kutkakkerlak weg met die vent" tweets.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Het is allemaal een complot om Feyenoord kampioen te makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Ik wacht op de eerste "Bosz is een kutkakkerlak weg met die vent" tweets..
![]()
Eens, maar ook naief misschien om zo te spelen met middelmaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef Collide het volgende:
Iedereen mad op Bosz maar het zijn echt de spelers die kut spelen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zonder zelfvertrouwen, dat is wat anders. Bosz moet snappen dat hij met deze spelers niet zo kan spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef Collide het volgende:
Iedereen mad op Bosz maar het zijn echt de spelers die kut spelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zijn inderdaad bullshit redenen. Leuk 9 middenvelders waarvan de helft er geen klote van kanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben al 9 middenvelders en daarom halen we iemand als Ziyech niet, die wel beslissend kan zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu Rostoven daar moet je scoren
#genot
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Als je zo speelt is Ziyech ook niet de missing link die alles oplost.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Ik wacht op de eerste "Bosz is een kutkakkerlak weg met die vent" tweets.twitter:JVLVdaal twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 21:14:58Bosz.. waar blijft Dolberg????! Kut kakkerlak.. reageer retweet
![]()
Bosz moet van Rostov winnen anders krijgt hij het zwaar anders hangt er straks een pop van Bosz in het stadion.![]()
Tsja. Dit is waar het publiek/fans/media zelf om hebben gevraagd. Frankie zou maar saai kut voetbal spelen en het moest allemaal anders, terwijl de selectie daar niet naar is.
Nu krijg je Bosz en heb je 1 punt na Roda en Willem 2 thuis."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Daarom ook eerst je verdediging op orde hebben. Maar het is wel weer triest. En dan willen ze nog een 19-jarige halen. Echt man man man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zonder zelfvertrouwen, dat is wat anders. Bosz moet snappen dat hij met deze spelers niet zo kan spelen.
4 punten en 5 goals tegen.
Sparta
Roda
Willem 2
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
twitter:JoeWish14 twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 21:24:36Tja, iemand moet het maar eens zeggen: kakkerlak Bosz is bezig #ajax van binnenuit kapot te maken #ajawil #complottheorietje reageer retweet
twitter:menno31286051 twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 21:48:49Kan die Bosz weg? #ajawil# kakkerlak reageer retweet
![]()
Godverquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:49 schreef Collide het volgende:
twitter:JoeWish14 twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 21:24:36Tja, iemand moet het maar eens zeggen: kakkerlak Bosz is bezig #ajax van binnenuit kapot te maken #ajawil #complottheorietje reageer retweet
![]()
![]()
Verlies van Rostov -> exit Bosz.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:48 schreef KingRadler het volgende:
Bosz moet van Rostov winnen anders krijgt hij het zwaar anders hangt er straks een pop van Bosz in het stadion.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik heb anders ook niks gezien van het voetbal wat Bosz wil spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:48 schreef Stiggie het volgende:
Tsja. Dit is waar het publiek/fans/media zelf om hebben gevraagd. Frankie zou maar saai kut voetbal spelen en het moest allemaal anders, terwijl de selectie daar niet naar is.
Nu krijg je Bosz en heb je 1 punt na Roda en Willem 2 thuis.Oh.![]()
16e staan over 3 potjes is dat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
Schreeuwen om het ontslag van Bosz is wel vrij debielDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
En dan van den Brom halen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
Schreeuwen om het ontslag van Bosz is wel vrij debielSnelle Egel![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
Schreeuwen om het ontslag van Bosz is wel vrij debiel
De spelers hadden ook gewoon helemaal geen zin in deze wedstrijd en zaten bij die pot tegen Rostov
Oh.![]()
Wat een mongolen zijn jullie zegna 4 jaar kampioen met de boer liep iedereen te janken om "aantrekkelijk voetbal", nu heb je het en is er weer wat te zeiken
![]()
![]()
Klopt. Tactisch gefaald, ook niet rechtgezet in de rust. Bosz faalt op alle fronten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb anders ook niks gezien van het voetbal wat Bosz wil spelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hopelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Feyenoord dit seizoen boven Ajax eindigen?![]()
![]()
Aantrekkelijk voetbal? Wat? Welke pot heb jij gezien? Dit was Frank voetbal maar dan nog slechter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:51 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een mongolen zijn jullie zegna 4 jaar kampioen met de boer liep iedereen te janken om "aantrekkelijk voetbal", nu heb je het en is er weer wat te zeiken
nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Feyenoord dit seizoen boven Ajax eindigen?![]()
Zal het nu tijd zijn voor een paar PANIEKAANKOPEN![]()
![]()
Nog een Zimling op de deadlinedag misschien?Snelle Egel![]()
Frank voetbal zonder resultaat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Aantrekkelijk voetbal? Wat? Welke pot heb jij gezien? Dit was Frank voetbal maar dan nog slechter.![]()
Hij probeerde het wel in de rust en ik kon zijn keuzes begrijpen. Maar het liep gewoon totaal nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt. Tactisch gefaald, ook niet rechtgezet in de rust. Bosz faalt op alle fronten.
Oh.![]()
Als hij nog 3 van zulke potjes op rij krijgt dan is zijn positie onhoudbaar. Hij is geen Gio ofzo hè.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
Schreeuwen om het ontslag van Bosz is wel vrij debielDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die gaat er na verlies bij Rostov en weer een zaadpot in de eredivisie uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:50 schreef Stiggie het volgende:
Bosz haalt de winterstop zo niet eens.Narf!![]()
Eerder het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als hij nog 3 van zulke potjes op rij krijgt dan is zijn positie onhoudbaar. Hij is geen Gio ofzo hè.![]()
![]()
Hij heeft 0 krediet opgebouwd in de afgelopen wedstrijden, dat werkt tegen hem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Die gaat er na verlies bij Rostov en weer een zaadpot in de eredivisie uit.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Maar opzich had ik dit wel verwacht, dat Ajax dit seizoen heel wisselvallig zou gaan draaien. Ik sluit een herhaling van het seizoen 2008/2009 niet uit.Oh.![]()
Je kan niet verwachten dat je in 4 weken tijd van dit ajax een geoliede machine kan maken, dat heeft tijd nodigquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Aantrekkelijk voetbal? Wat? Welke pot heb jij gezien? Dit was Frank voetbal maar dan nog slechter.![]()
Lekker Candy Crush spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:54 schreef KingRadler het volgende:
even kijken op Marktplaats of we daar nog een speler in de aanbieding kunnen krijgen.
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Die ruimtes die Ajax weggaf tweede helft, mijn god. Rostov smult nu al.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We hebben nog geen officiële thuiswedstrijd gewonnen dit seizoen.
Oplossing: gewoon altijd uit spelen!![]()
Vandaar dat de voorbereiding in juli is begonnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan niet verwachten dat je in 4 weken tijd van dit ajax een geoliede machine kan maken, dat heeft tijd nodigDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Elke officiële uitwedstrijd gewonnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:55 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben nog geen officiële thuiswedstrijd gewonnen dit seizoen.
Oplossing: gewoon altijd uit spelen!
Dat komt goed woensdag
Oh.![]()
Dat dus, die rare visie van hem ook met 3 verdedigers. Dat werkt niet met 12 jarige talentjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij heeft 0 krediet opgebouwd in de afgelopen wedstrijden, dat werkt tegen hem.
Waar is Schone trouwens?
En je haalt een ervaren kracht, waarom speelt die niet dan? Miskoop!Narf!![]()
Magoed, vijfde plek dan maar. Daar maar op instellen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax speelt woensdag natuurlijk veel geconcentreerder mag ik hopen. Dinsdag tegen Rostov verdedigden ze ook beter dan tegen Roda en Willem II.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die ruimtes die Ajax weggaf tweede helft, mijn god. Rostov smult nu al.Oh.![]()
Frank voetbal is niks mis mee. Soms vergeten de mensen ook de goede & mooie wedstrijden die we onder hem hebben gespeeld. Die man mag van mij een standbeeld krijgen bij Ajax. De houdbaarheidsdatum onder de fans was misschien van Frankie verlopen maar het blijft een veel betere coach dan Bosz natuurlijk.
We zijn nu bezig met de slechtste seizoenstart ooit. De voorbereiding was ook al om te janken.
Tegen Rostov een mooie pot gespeeld zonder enig resultaat. Schiet je ook geen kut mee op."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:49 schreef Collide het volgende:
twitter:menno31286051 twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 21:48:49Kan die Bosz weg? #ajawil# kakkerlak reageer retweet
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Bosz komt nu al in de geschiedenisboeken, maar niet op de juiste manier. Idioot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ho even, je mag niks over de voorbereiding zeggen hè, dat ist verboten hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:57 schreef Stiggie het volgende:
Frank voetbal is niks mis mee. Soms vergeten de mensen ook de goede & mooie wedstrijden die we onder hem hebben gespeeld. Die man mag van mij een standbeeld krijgen bij Ajax. De houdbaarheidsdatum onder de fans was misschien van Frankie verlopen maar het blijft een veel betere coach dan Bosz natuurlijk.
We zijn nu bezig met de slechtste seizoenstart ooit. De voorbereiding was ook al om te janken.
Tegen Rostov een mooie pot gespeeld zonder enig resultaat. Schiet je ook geen kut mee op.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ze trekken het wel door naar de competitiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ho even, je mag niks over de voorbereiding zeggen hè, dat ist verboten hier.![]()
Zo lekker heeft Bosz Feyenoord als TD ook niet achtergelaten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:49 schreef Collide het volgende:
Het lijkt er meer op dat Ajax de dreun van De Graafschap nog steeds niet te boven is.![]()
Maar wel onder PSV.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WIJ STAAN BOVEN DE JODEN!!!!Ik ben inmiddels overleden.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WIJ STAAN BOVEN DE JODEN!!!!
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen jongens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMMMMMMM![]()
![]()
lolquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel Feyenoord bijna kapotgemaakt toen hij technisch directeur was maar dat vergeven we hem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:59 schreef Roffa123 het volgende:
Peter Bosz, eens Feyenoorder altijd Feyenoorder.Ik ben inmiddels overleden.![]()
GENOTtwitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 21:40:10Teksten als 'Peter, rot op', en woorden als 'kakerlak' rollen van de F-side. Het is half augustus. #ajawil reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:03 schreef Collide het volgende:
GENOTtwitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 21:40:10Teksten als 'Peter, rot op', en woorden als 'kakerlak' rollen van de F-side. Het is half augustus. #ajawil reageer retweet
![]()
![]()
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMMMMMMMVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
De F-sidequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:03 schreef Collide het volgende:
Oh.![]()
![]()
![]()
Domheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMMMMMMM'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja ik ben geen Jan Pipo de clownquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje jongens, het is maar een spelletje.RED ONS HENNIEGOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, ik ben eigenlijk nu al klaar met dit seizoen. Zeker als we geen CL halen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat is een kakerlak?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:03 schreef Collide het volgende:
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dat had men kunnen weten na zo'n dramatische voorbereiding.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:03 schreef Collide het volgende:
Ik ga dit seizoen proberen net zo positief te blijven als Churandy Martina.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 22:01:24Er is wat gemor bij mensen van Willem II dat ze geen felicitaties kregen van Overmars. #ajawil reageer retweet
Oh.![]()
Exact.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel Feyenoord bijna kapotgemaakt toen hij technisch directeur was maar dat vergeven we hem.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 22:01:24Er is wat gemor bij mensen van Willem II dat ze geen felicitaties kregen van Overmars. #ajawil reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Dan kan je er echt helemaal niks van als dat zo isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:09 schreef Roffa123 het volgende:
Wanneer Feyenoord met 1 wedstrijd minder boven ajax staat.![]()
En onder Frank lag het nooit aan de spelers maar aan Frank jaja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
De spelers hadden ook gewoon helemaal geen zin in deze wedstrijd en zaten bij die pot tegen Rostov![]()
Er kan nu al aan dat Ajax gifje begonnen worden.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Oké.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En onder Frank lag het nooit aan de spelers maar aan Frank jaja.Oh.![]()
Zo lekker genieten van de samenvatting.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Peter Bosz: 'Te weinig afgedwongen. Nederlaag kan ik niet eens onverdiend noemen. Proficiat Willem ll.' #ajawil -#willemii![]()
En Cilessen zat met zn hoofd bij Barca. Etc etcquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En onder Frank lag het nooit aan de spelers maar aan Frank jaja.![]()
Als je geschoren wordt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
En leuk dat trolls dit topic weer weten te vinden![]()
Ach dat hoort erbij, kan mij er niet zo druk om maken. Leedvermaak blijft nog altijd de leukste vorm van vermaak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
En leuk dat trolls dit topic weer weten te vindenOh.![]()
Alfabetisch, altijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:12 schreef Roffa123 het volgende:
Wanneer Fc de haag boven 020 staat.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Hij loopt ook altijd te haten op die Servische nicht. Speelt die eens niet is het nog kutter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Cilessen zat met zn hoofd bij Barca. Etc etc![]()
Het seizoen telt 34 speelrondes.quote:Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Aldus jij. Jij riep vorige week nog dat je meer had genoten dan onder Frank. Noem eens 3 betere middenvels dan hem? En kom niet met Sinkgraven en Van de Beek. Alleen Riedewald is echt beter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
hafcfan, de grootste opportunist op FOK!![]()
Zo'n makkelijk programma om te beginnen en dan je eerste twee thuiswedstrijden niet kunnen winnen.
Dat is wel erg triest.![]()
Ik durf wel te stellen dat ik een stuk minder opportunistisch ben dan jijquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aldus jij. Jij riep vorige week nog dat je meer had genoten dan onder Frank. Noem eens 3 betere middenvels dan hem? En kom niet met Sinkgraven en Van de Beek. Alleen Riedewald is echt beter.. Jij loopt altijd alleen te schreeuwen na een achterstand of nederlaag dat het kut is, en winnen ze dan is het ineens weer goed.
Vorige week zag het spel er bij vlagen beter uit, tegen Rostov ook. Vandaag was een terugval, maar ik had wel een wisselvallig seizoen verwacht.
Sinkgraven zag ik af en toe prima naar voren spelen en is beter dan Gudelj ja. Riedewald ook. Klaassen en Bazoer in vorm ook.Oh.![]()
Wat een bedroevend Ajax zeg. Ik sluit niet uit dat dit echt een enorm matig seizoen voor de Amsterdammers kan worden, moet ook nog maar zien dat Peter Bosz lang stand houd als trainer. Mocht Ajax zich aankomende week niet kwalificeren voor de Champions League, waar ik toch een beetje op reken, begint de grond onder zijn voeten toch ook al enkele scheurtjes te vertonen naar mijn mening.
Volgens mij moet er ook echt een kwaliteitsinjectie van hier tot Tokyo komen, je kunt wel allerlei hoge verwachtingen hebben qua speelstijl, maar als je gewoonweg niet de spelers hebt die dat op dit moment consistent kunnen uitvoeren moet je ingrijpen als technische staf & bestuur. Ik wil hier absoluut niemand op de teentjes trappen, maar men mag in Amsterdam wel eens wat meer naar PSV kijken. Die lijken zich heel goed te realiseren dat je met een stel 18 en 21 jarigen geen hoge ogen zal gooien.![]()
Als je van Willem 2 kan verliezen, dan kan je van iedereen verliezen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geen enkele trainer bij Ajax is het met je eens, maar jij zal het weten. Gelukkig zijn Bazoer en Klaassen al tijden in topvorm.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat ik een stuk minder opportunistisch ben dan jij. Jij loopt altijd alleen te schreeuwen na een achterstand of nederlaag dat het kut is, en winnen ze dan is het ineens weer goed.
Vorige week zag het spel er bij vlagen beter uit, tegen Rostov ook. Vandaag was een terugval, maar ik had wel een wisselvallig seizoen verwacht.
Sinkgraven zag ik af en toe prima naar voren spelen en is beter dan Gudelj ja. Riedewald ook. Klaassen en Bazoer in vorm ook.![]()
Bazoer speelt volgend jaar bij Barça in de basisquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen enkele trainer bij Ajax is het met je eens, maar jij zal het weten. Gelukkig zijn Bazoer en Klaassen al tijden in topvorm.![]()
Ah dus jij denkt dat het met Gudelj vanavond beter was gegaan. Hoezo denk je dat? Met zijn splijtende steekpasses?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen enkele trainer bij Ajax is het met je eens, maar jij zal het weten. Gelukkig zijn Bazoer en Klaassen al tijden in topvorm.
Dat Bazoer en Klaassen niet in topvorm zijn klopt, maar zelfs dan ontstijgt Gudelj ze nog nauwelijks.Oh.![]()
We zouden best een creatieve middenvelder kunnen gebruiken. Iemand suggesties?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
FC Oogaids II, nu onder leiding van Bosz.
De tering zeg, wat een gefaal. Epische proporties dit.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het zijn overschatte spelers op Riedewald na . Klaassen is een 13 in dozijn speler en Bazoer lijkt nu al te voetballen als een pseudo-vedette. Het is allemaal niet zo goed zoals sommigen hier bewerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat ik een stuk minder opportunistisch ben dan jij. Jij loopt altijd alleen te schreeuwen na een achterstand of nederlaag dat het kut is, en winnen ze dan is het ineens weer goed.
Sinkgraven zag ik af en toe prima naar voren spelen en is beter dan Gudelj ja. Riedewald ook. Klaassen en Bazoer in vorm ook.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze kunnen er alle 3 niet veel van al heeft Bazoer nog potentie. Maar het gehaat op hem is nogal treurig. De rest is net zo kut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dus jij denkt dat het met Gudelj vanavond beter was gegaan. Hoezo denk je dat? Met zijn splijtende steekpasses?
Dat Bazoer en Klaassen niet in topvorm zijn klopt, maar zelfs dan ontstijgt Gudelj ze nog nauwelijks.![]()
Laatste week augustus en het is alweer hetzelfde liedje. Week van de waarheid, nu met het hoofd van de trainer als inzet. Geen CL halen zou een enorme hap nemen uit het zeer weinige krediet dat Bosz nog heeft.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Muah Klaassen heeft vaak nog wel meer rendement, al speelt hij te vaak onder zijn niveau. En dat hij goed kan spelen heb ik wel een periode gezien toen hij als rechtshalf mocht opdraven. Als 10 vind ik hem sowieso niet geschikt. Bazoer zit nog in zijn dipje, maar daar komt hij wel uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen er alle 3 niet veel van al heeft Bazoer nog potentie. Maar het gehaat op hem is nogal treurig. De rest is net zo kut.
Het probleem is vooral dat ze met zijn drieën samenspelen, terwijl ze elkaar niet aanvullen.Oh.![]()
Muah ik vind dat er met deze groep wel genoeg mogelijkheden liggen. Er moet wel wat bij hoor, maar ik zie talent genoeg. Alleen bij talentvolle ploegen is het inherent dat ze wisselvallig zijn en soms compleet door de ondergrens zakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zijn overschatte spelers op Riedewald na . Klaassen is een 13 in dozijn speler en Bazoer lijkt nu al te voetballen als een pseudo-vedette. Het is allemaal niet zo goed zoals sommigen hier bewerenOh.![]()
Daarom Ziyech halen. Bazoer en Klaassen erbij. Gudelje als Back-up. Donny jaartje verhuren. Sinkgraven als andere Back-up.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Klaassen heeft vaak nog wel meer rendement, al speelt hij te vaak onder zijn niveau. En dat hij goed kan spelen heb ik wel een periode gezien toen hij als rechtshalf mocht opdraven. Als 10 vind ik hem sowieso niet geschikt. Bazoer zit nog in zijn dipje, maar daar komt hij wel uit.
Het probleem is vooral dat ze met zijn drieën samenspelen, terwijl ze elkaar niet aanvullen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hmm, volgens mij is het niet verstandig als ik een stadionnetje ga bezoeken he?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik wil wel eens een goed Ajax hebben, ipv een talentvol Ajax.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind dat er met deze groep wel genoeg mogelijkheden liggen. Er moet wel wat bij hoor, maar ik zie talent genoeg. Alleen bij talentvolle ploegen is het inherent dat ze wisselvallig zijn en soms compleet door de ondergrens zakken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Cruijff heeft wel een enorme puinhoop achtergelaten zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan moeten ze niet bij Ajax spelen , of je moet naar het niveau van een subtopper zoals AZ .quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind dat er met deze groep wel genoeg mogelijkheden liggen. Er moet wel wat bij hoor, maar ik zie talent genoeg. Alleen bij talentvolle ploegen is het inherent dat ze wisselvallig zijn en soms compleet door de ondergrens zakken.
Ze moeten geen excuses meer krijgen van ''jong etc en talentvol''RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik dacht er al aan ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Hmm, volgens mij is het niet verstandig als ik een stadionnetje ga bezoeken he?
Doe dat maar niet meer.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
http://www.sexjobs.nl/gra(...)edt-zich-aan_5635297
Waarom ben je Ajax supporter als je in Emmen woont?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Waarom sloeg je die mafkees met die megafoon niet neer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Hmm, volgens mij is het niet verstandig als ik een stadionnetje ga bezoeken he?![]()
Aan Ziyech heb je alleen wat als je je hele team om hem heen gaat bouwen, en dat gaat bij Ajax niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarom Ziyech halen. Bazoer en Klaassen erbij. Gudelje als Back-up. Donny jaartje verhuren. Sinkgraven als andere Back-up.Oh.![]()
Ik blijf al op mijn zolderkamerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht er al aan ja.
Doe dat maar niet meer.
Al heb ik me kostelijk vermaakt zo tussen de madboys, Colombiaantjes en mijn broertje die maar bleef roepen om Schöne
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zat aan de andere kant van het stadion. Anders had ik dat wel eventjes gedaan met mijn brede lijf natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom sloeg je die mafkees met die megafoon niet neer?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat willen we allemaal, maar goede spelers halen in de leeftijdscategorie 25-30 is niet wat Overmars beheerst.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een goed Ajax hebben, ipv een talentvol Ajax.Ik vind eigenlijk wel dat Ajax een speler als Sinkgraven nog twee jaar bij Heerenveen had moeten laten spelen. Tot hij daar echt de grote man was, dan heb je er veel meer aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet bij Ajax spelen , of je moet naar het niveau van een subtopper zoals AZ .
Ze moeten geen excuses meer krijgen van ''jong etc en talentvol''Oh.![]()
Op welk vak zat je?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik blijf al op mijn zolderkamer
Al heb ik me kostelijk vermaakt zo tussen de madboys, Colombiaantjes en mijn broertje die maar bleef roepen om Schöne
Er was nogal geouwehoer op het oude VAK410 las ik.Oh.![]()
Sinkgraven moet gewoon nog even wennen aan het Ajax systeem.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nu kan je hem opvegen denk ik . Lijkt me ook een hele zachtaardige jongen die niet zo goed met de druk van een topclub om kan gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat Ajax een speler als Sinkgraven nog twee jaar bij Heerenveen had moeten laten spelen. Tot hij daar echt de grote man was, dan heb je er veel meer aan.RED ONS HENNIEGOD![]()
415, op zich hielden ze het wel netjes maar ik kon me toch wel vermaken met het genottelijke opportunisme en de hoeveelheid simpele zielenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welk vak zat je?
Er was nogal geouwehoer op het oude VAK410 las ik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is in ieder geval duidelijk dat we een enorme blunder hebben begaan door Van Der Vaart naar Denemarken te laten vertrekken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe zijn de meningen hier over zijn invalbeurt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Sinkgraven moet gewoon nog even wennen aan het Ajax systeem.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Sinkgraven moet gewoon nog even wennen aan het Ajax systeem.![]()
beveiliging wou paar man oppakken maar dan bemoeit iedereen zich ermee. Mensen uit andere vakken erheen en rellen. Uiteindelijk maar 2 meegenomen geloof ik. Maar ja met camera's zullen er wel meer een sv krijgenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welk vak zat je?
Er was nogal geouwehoer op het oude VAK410 las ik.![]()
Ik denk serieus dat VDV best van waarde had kunnen zijn dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat we een enorme blunder hebben begaan door Van Der Vaart naar Denemarken te laten vertrekken.![]()
Ik vond hem niet zo slecht invallen, ging af en toe zelfs nog goed een duel in. En probeerde wel naar voren te spelen, wat dan soms bijna verkeerd af liep.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu kan je hem opvegen denk ik . Lijkt me ook een hele zachtaardige jongen die niet zo goed met de druk van een topclub om kan gaan
Denk dus niet dat het perse aan die druk ligt, maar dat hij ook nauwelijks de kans krijgt om zich te bewijzen.Oh.![]()
Weinig van meegekregen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
beveiliging wou paar man oppakken maar dan bemoeit iedereen zich ermee. Mensen uit andere vakken erheen en rellen. Uiteindelijk maar 2 meegenomen geloof ik. Maar ja met camera's zullen er wel meer een sv krijgen
Maar goed, tijdens een potje voetbal ga ik niet naar een stelletje complete imbecielen met een toeter kijkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom riep je broertje om Schöne, dat kan toch niet. Hoorde wel al gezang op de tribunes volgens mij voor hemquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
415, op zich hielden ze het wel netjes maar ik kon me toch wel vermaken met het genottelijke opportunisme en de hoeveelheid simpele zielen.
Ben je nog voortijdig weggegaan?
Oh.![]()
Waarom lukt het een PSV wel en een Ajax niet. Ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal, maar goede spelers halen in de leeftijdscategorie 25-30 is niet wat Overmars beheerst.
[..]
Ik vind eigenlijk wel dat Ajax een speler als Sinkgraven nog twee jaar bij Heerenveen had moeten laten spelen. Tot hij daar echt de grote man was, dan heb je er veel meer aan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Lekker avondje dus voor Ajaxquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
beveiliging wou paar man oppakken maar dan bemoeit iedereen zich ermee. Mensen uit andere vakken erheen en rellen. Uiteindelijk maar 2 meegenomen geloof ik. Maar ja met camera's zullen er wel meer een sv krijgen![]()
Waarom werden ze opgepakt eigenlijk? Gingen ze vechten?Oh.![]()
vond het interessanter dan het spel van ajax op dat moment. Ging nergens overquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weinig van meegekregen eigenlijk
Maar goed, tijdens een potje voetbal ga ik niet naar een stelletje complete imbecielen met een toeter kijken![]()
Die speelt tenminste constant!!! Heb hem oprecht uitgelachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom riep je broertje om Schöne, dat kan toch niet. Hoorde wel al gezang op de tribunes volgens mij voor hem.
Ben je nog voortijdig weggegaan?
Natuurlijk niet
Af en toe... Ze moeten inderdaad een dragende ervaren speler(s) halen ..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo slecht invallen, ging af en toe zelfs nog goed een duel in. En probeerde wel naar voren te spelen, wat dan soms bijna verkeerd af liep.
Denk dus niet dat het perse aan die druk ligt, maar dat hij ook nauwelijks de kans krijgt om zich te bewijzen.
Maarja .. Netto ..RED ONS HENNIEGOD![]()
Tweede helft vond ik het nog redelijk. Te weinig kansen maar een stuk beter dan de eerste helft. Sink vond ik wel wat toevoegen persoonlijk maar dat zal wel weer verkeerd vallen hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vond het interessanter dan het spel van ajax op dat moment. Ging nergens overMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoe is dat nou, 3 daagjes vrij uit de GGZ-instelling?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:39 schreef BadderHaring het volgende:
Hoe is dat nou, 3 weken op rij naar degradatievoetbal moeten kijken?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zal ook te maken hebben met het verschil in ervaring tussen Overmars en Brands. En je moet vaak ook geluk hebben dat zo'n kans zich aandient, vaak wordt dat bewerkstelligd met zaakwaarnemers en tussenpersonen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom lukt het een PSV wel en een Ajax niet. Ik snap dat niet.
Ajax heeft wel biedingen neergelegd van meer dan 10 miljoen deze zomer, ben wel benieuwd voor wie dat nog meer was naast Bailey.Oh.![]()
Je broertje zou een goede toevoeging zijn voor dit topic merk ik al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die speelt tenminste constant!!! Heb hem oprecht uitgelachen
Natuurlijk nietOh.![]()
Geen idee. Begin niet echt meegekregenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker avondje dus voor Ajax![]()
Waarom werden ze opgepakt eigenlijk? Gingen ze vechten?![]()
Wie was er nog meer afwezig vanavond?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je broertje zou een goede toevoeging zijn voor dit topic merk ik al.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet alleen Netto hoor, kijk naar al zijn voorgangers. Altijd als Ajax zogenaamd ervaren spelers haalt bakken ze er heel weinig van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Af en toe... Ze moeten inderdaad een dragende ervaren speler(s) halen ..
Maarja .. Netto ..
De enige echt goede ervaren speler die ik me herinner was Pantelic.Oh.![]()
Snap die hysterie nooit op de tribunes en dat mensen dan gaan vechten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee. Begin niet echt meegekregen
Maarja ieder mens zit anders in elkaar hè.Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie was er nog meer afwezig vanavond?Oh.![]()
Het zou toch een genot zijn als dat ventje hier al zit te postenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sink was prima. Ghazi 1st helft aardig 2e te veel naar binnen. Van beek slecht. Verder is het gewoon knudde dat ze concentratie niet kunnen opbrengen om defensief goed te staan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tweede helft vond ik het nog redelijk. Te weinig kansen maar een stuk beter dan de eerste helft. Sink vond ik wel wat toevoegen persoonlijk maar dat zal wel weer verkeerd vallen hier![]()
De gemiddelde voetbalsupporter is dan ook kanjerdom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap die hysterie nooit op de tribunes en dat mensen dan gaan vechten.
Maarja ieder mens zit anders in elkaar hè.
[..]
Hoe bedoel je?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ajax is ruk met aankopen sinds 94 ja . heel raar verschijnselquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet alleen Netto hoor, kijk naar al zijn voorgangers. Altijd als Ajax zogenaamd ervaren spelers haalt bakken ze er heel weinig van.
De enige echt goede ervaren speler die ik me herinner was Pantelic.RED ONS HENNIEGOD![]()
:quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, 3 daagjes vrij uit de GGZ-instelling?![]()
![]()
Sanchez vond ik ook wel weer aardig. Klaassen en in mindere mate Younes vond ik echt een verschrikking vandaagquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sink was prima. Ghazi 1st helft aardig 2e te veel naar binnen. Van beek slecht. Verder is het gewoon knudde dat ze concentratie niet kunnen opbrengen om defensief goed te staan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ach ja. Een vriend van je wordt meegenomen. Dan gaat er een gooien met bier en wordt beveiliger mad en komen er meer fans bij die hem lostrekken en het loopt uit de handquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap die hysterie nooit op de tribunes en dat mensen dan gaan vechten.
Maarja ieder mens zit anders in elkaar hè.
[..]
Hoe bedoel je?![]()
Hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou toch een genot zijn als dat ventje hier al zit te postenOh.![]()
Kan Younes überhaupt iets met zijn linker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sanchez vond ik ook wel weer aardig. Klaassen en in mindere mate Younes vond ik echt een verschrikking vandaag![]()
Totaal niet, zoals je hierboven zou kunnen hebben gelezen. Maar goed, we wisten al dat dat moeilijk voor je isquote:
Daarom zou ik ook niet snel op de F-side willen staan, allemaal van die figuren die zichzelf veel te serieus nemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:43 schreef Abed het volgende:
[..]
De gemiddelde voetbalsupporter is dan ook kanjerdom.Oh.![]()
Jazeker, struikelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan Younes überhaupt iets met zijn linker?
Ach zo was het altijd. Ajax goed met jeugd en slecht met aankopen, en PSV goed met aankopen en slecht met jeugd. En Feyenoord was overal slecht in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax is ruk met aankopen sinds 94 ja . heel raar verschijnselOh.![]()
Gelukkig hebben we een goede vervanger voor Younes als hij niet in de wedstrijd zitquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sanchez vond ik ook wel weer aardig. Klaassen en in mindere mate Younes vond ik echt een verschrikking vandaag
Oh.![]()
Klopt , maar nu is het tijd geworden dat ze echt eens uitpakken qua aankopenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zo was het altijd. Ajax goed met jeugd en slecht met aankopen, en PSV goed met aankopen en slecht met jeugd. En Feyenoord was overal slecht in.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom heeft Ajax zoveel miskopen gehad de laatste jaren. Ik kan me geen speler herinneren die indruk heeft gemaakt als aankoop.![]()
Iemand word niet voor niks meegenomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ach ja. Een vriend van je wordt meegenomen. Dan gaat er een gooien met bier en wordt beveiliger mad en komen er meer fans bij die hem lostrekken en het loopt uit de handOh.![]()
Ik hoop dat De Sink zich bewezen heeft op het middenveldquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een goede vervanger voor Younes als hij niet in de wedstrijd zitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach Sanchez en Cassierra kunnen goed uitpakken. Traoré was echt heel slecht vandaag, maar dat mag hij goedmaken met een hattrick tegen Rostovquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt , maar nu is het tijd geworden dat ze echt eens uitpakken qua aankopen
En de aankoop van Milik heeft bijvoorbeeld ook niet slecht uitgepakt, of Younes.Oh.![]()
Toch blijft de balbehandeling van Traore af en toe wel om te genieten hoor. Slecht gespeeld wel, daar niet vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Sanchez en Cassierra kunnen goed uitpakken. Traoré was echt heel slecht vandaag, maar dat mag hij goedmaken met een hattrick tegen Rostov
En de aankoop van Milik heeft bijvoorbeeld ook niet slecht uitgepakt, of Younes.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik geniet van je reacties hoor
Bosz gaf wel erg veel op over Gudelj dus die keert wel weer terug, maar hij wisselde wel Bazoer voor Sinkgraven dus kan best dat hij begint woensdag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Sink zich bewezen heeft op het middenveldOh.![]()
Nog een stap verder : mensen die er meteen staan, niet steeds :''Kan goed uitpakken''quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Sanchez en Cassierra kunnen goed uitpakken. Traoré was echt heel slecht vandaag, maar dat mag hij goedmaken met een hattrick tegen Rostov
En de aankoop van Milik heeft bijvoorbeeld ook niet slecht uitgepakt, of Younes.
Heb je niks aan nuRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee joh, misschien dat Ghazi wel zijn man voorbij komt, dat het de vorige 328 keer niet gelukt is wil niks zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vaclav had op bank moeten zitten'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wat creativiteit zou niet misstaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz gaf wel erg veel op over Gudelj dus die keert wel weer terug, maar hij wisselde wel Bazoer voor Sinkgraven dus kan best dat hij begint woensdag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja bij vlagen prima, maar hij had ook een Sanogoschot vanavond.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch blijft de balbehandeling van Traore af en toe wel om te genieten hoor. Slecht gespeeld wel, daar niet vanOh.![]()
Sowquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij vlagen prima, maar hij had ook een Sanogoschot vanavond.
Achterlijntje niet gehaaldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is niet de visie van Ajax. Die willen het talentvolste team van Europa hebben (zeiden ze paar jaar terug). En welke spelers zijn nou echt zekerheidjes, aankopen zijn altijd maar afwachten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog een stap verder : mensen die er meteen staan, niet steeds :''Kan goed uitpakken''
Heb je niks aan nuOh.![]()
Heb je wel nodig tegen Rostov anders heb ik er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat creativiteit zou niet misstaanOh.![]()
Je ziet nu de resultaten van dat beleid . En dan scout je maar goed . Kom op zeg , je kan toch wel directe versterkingen voor fucking Eredivisie-niveau krijgen met zoveel geld ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet de visie van Ajax. Die willen het talentvolste team van Europa hebben (zeiden ze paar jaar terug). En welke spelers zijn nou echt zekerheidjes, aankopen zijn altijd maar afwachten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is de volgende stap die Marc nu moet gaan maken. Hij heeft nu grote talenten (naar het lijkt) gehaald, dus nu mag hij ook daar wel stappen in gaan maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je ziet nu de resultaten van dat beleid . En dan scout je maar goed . Kom op zeg , je kan toch wel directe versterkingen voor fucking Eredivisie-niveau krijgen met zoveel geld ?
Al denk ik nog steeds dat Ajax gewoon dat beleid niet uitgestippeld heeft, dus dat de RvC ervoor gaat liggen als een meer ervaren speler moet komen.Oh.![]()
Die jeneverzuiper van Duijvenbode doet daar ook niks héquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap die Marc nu moet gaan maken. Hij heeft nu grote talenten (naar het lijkt) gehaald, dus nu mag hij ook daar wel stappen in gaan maken.
Al denk ik nog steeds dat Ajax gewoon dat beleid niet uitgestippeld heeft, dus dat de RvC ervoor gaat liggen als een meer ervaren speler moet komen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Geen idee, maar een RvC hoort toch ook niet zo dicht op het beleid te zitten? Ze fungeren nu voornamelijk als bestuur vaak. Al die directeuren bij ons die stage lopen lolquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die jeneverzuiper van Duijvenbode doet daar ook niks héAl heb je nog die ene Dolf Collee er rondlopen volgens mij
Oh.![]()
Dolf Collee schijnt de nieuwe Sturkenboom te zijn . Wat een genot sinds de dood van JC..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, maar een RvC hoort toch ook niet zo dicht op het beleid te zitten? Ze fungeren nu voornamelijk als bestuur vaak. Al die directeuren bij ons die stage lopen lolAl heb je nog die ene Dolf Collee er rondlopen volgens mij
RED ONS HENNIEGOD![]()
Sinds de verhuizing naar de Arena is er nooit een fatsoenlijk bestuur geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dolf Collee schijnt de nieuwe Sturkenboom te zijn . Wat een genot sinds de dood van JC..Oh.![]()
Die met Van Praag was ook niet veel . Bosman-arrest zagen ze daar zogenaamd niet aankomenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds de verhuizing naar de Arena is er nooit een fatsoenlijk bestuur geweest.RED ONS HENNIEGOD![]()
En dan klagen over Frank de Boer omdat hij eens een keertje ternauwernood tweede is geworden na vier kampioenschappen. Missen jullie Frank al een beetje?![]()
Totaal niet. Lekker Bosz een halfjaar de kans geven op zijn minstquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:04 schreef MakkieR het volgende:
En dan klagen over Frank de Boer omdat hij eens een keertje ternauwernood tweede is geworden na vier kampioenschappen. Missen jullie Frank al een beetje?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:04 schreef MakkieR het volgende:
En dan klagen over Frank de Boer omdat hij eens een keertje ternauwernood tweede is geworden na vier kampioenschappen. Missen jullie Frank al een beetje?![]()
Da's mooi voor hemquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hij schijnt het wel aardig te doen in Italië
Maar nog een jaar als de afgelopen drie, neuhMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat? Hij begint net.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hij schijnt het wel aardig te doen in Italië![]()
Zeker weten, er wordt tenminste weer eens punten verloren, dus saai is het nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik moet zeggen dat de wedstrijden van Ajax onder Bosz wel een stuk leuker zijn om naar te kijken.![]()
![]()
Ik heb vorig jaar minimaal 25 wedstrijden mijn tijd verdaan met dat betonvoetbal van hem, dus om eerlijk te zijn, nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:04 schreef MakkieR het volgende:
Zeg je dit in een "al 2x puntenverlies" zin of meen je het oprecht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
Ik moet zeggen dat de wedstrijden van Ajax onder Bosz wel een stuk leuker zijn om naar te kijken.![]()
Meen het oprecht. Zei dit al bij zijn aanstelling. Het spel zal leuker worden, maar kampioen ga je er nooit mee worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zeg je dit in een "al 2x puntenverlies" zin of meen je het oprecht?![]()
Dit Ajax vond ik voorin als achterin echt slecht... Had het idee dat Younes en El Ghazi echt wel probeerden maar dat ze geen focus/ concentratie hadden of een gebrek aan kwaliteit. En 5-6 ballen van afstand over het doel gaat natuurlijk ook nergens over.![]()
Liever verliezen met aanvallend voetbal dan winnen met beton voetbal?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar minimaal 25 wedstrijden mijn tijd verdaan met dat betonvoetbal van hem, dus om eerlijk te zijn, nee.
Beetje raar. Als je realistisch kijkt heeft Ajax bij lange na niet de kwaliteit om kampioen te worden. Dan moet je imo gewoon voor resultaat gaan.![]()
Waarom is het altijd de keuze tussen deze tweequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Liever verliezen met aanvallend voetbal dan winnen met beton voetbal?
Beetje raar. Als je realistisch kijkt heeft Ajax bij lange na niet de kwaliteit om kampioen te worden. Dan moet je imo gewoon voor resultaat gaan.
Alsof je niet kunt winnen met aanvallend voetbal. Maar om je vraag te beantwoorden, ja ik ben best bereid om een keertje niet kampioen te worden maar wel te kunnen genieten zo af en toeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
PSV is vorig jaar kampioen geworden met wedstrijden waar ze gewoon onderscheid konden maken tussen het moeten spelen van betonvoetbal en gewoon de fans een beetje vermaken. Onzin argument iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom is het altijd de keuze tussen deze twee
Alsof je niet kunt winnen met aanvallend voetbal. Maar om je vraag te beantwoorden, ja ik ben best bereid om een keertje niet kampioen te worden maar wel te kunnen genieten zo af en toe![]()
Dat kunnen Juve, Barca, Bayern en PSG ja. Ajax is daar niet goed genoeg voor.Tenminste als je het echt hebt over aanvallend voetbal en je tegenstander kapot spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom is het altijd de keuze tussen deze twee
Alsof je niet kunt winnen met aanvallend voetbal. Maar om je vraag te beantwoorden, ja ik ben best bereid om een keertje niet kampioen te worden maar wel te kunnen genieten zo af en toe![]()
We hebben het over de Nederlandse competitie he. Maar goed, dan een jaartje geen kampioen, maar wel met enige regelmaat vermaakt worden. Dat liever dan de afgelopen drie jaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kunnen Juve, Barca, Bayern en PSG ja. Ajax is daar niet goed genoeg voor.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ook in Nederland kun je een bus parkeren.Al zijn die vaak lek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben het over de Nederlandse competitie he. Maar goed, dan een jaartje geen kampioen, maar wel met enige regelmaat vermaakt worden. Dat liever dan de afgelopen drie jaar![]()
Dat bedoel ik ja, zie Sparta bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook in Nederland kun je een bus parkeren.Al zijn die vaak lek.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Omdat ze stonden... Een deel van 410 staat nog steeds op het oude vak, omdat de verhuizing niet in 1x kon gebeuren. Die gasten stonden met een groepje in het vak. De rest van het vak is gevuld met dagjesmensen en dus ook veel gezinnen/kleine kinderen. Toen de stewards de staande groep verzocht te gaan zitten, weigerde ze dit en kwamen de stewards met een mannetje of 20 terug om er een paar van het vak te verwijderen. Dit resulteerde in een opstootje tussen stewards en supporters.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker avondje dus voor Ajax![]()
Waarom werden ze opgepakt eigenlijk? Gingen ze vechten?![]()
Ik zag foto's ja. Maar ze stonden gewoon achteraan dus ik snap het probleem niet echt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:02 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Omdat ze stonden... Een deel van 410 staat nog steeds op het oude vak, omdat de verhuizing niet in 1x kon gebeuren. Die gasten stonden met een groepje in het vak. De rest van het vak is gevuld met dagjesmensen en dus ook veel gezinnen/kleine kinderen. Toen de stewards hun verzocht te gaan zitten, weigerde ze dit en kwamen de stewards met een mannetje of 20 terug om er een paar van het vak te verwijderen. Dit resulteerde in een opstootje tussen stewards en supporters.Oh.![]()
Ja en een paar vooraan tegen de railing. Maar inderdaad, er was eigenlijk helemaal geen probleem.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag foto's ja. Maar ze stonden gewoon achteraan dus ik snap het probleem niet echt.![]()
Genoeg middenvelders volgens Marc. De toekomst is Frenkie de Jong, Nouri en Sinkgraven. Enige punt is dat ze nooit spelen. Die Overmars is echt knetter knettergek. Gelukkig wel 150M+ op de bank. Eindelijk zou een seizoen rechterrijtje wl goed zijn. Misschien zien ze dan in dat dit niet werkt. Totaal geen balans zoquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef j95 het volgende:
Maar we hebben Ziyech verder niet nodig. Zo veel kansen vandaag!![]()
Laat me raden, jij wilt Ziyech voor zijn creativiteit?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef j95 het volgende:
Maar we hebben Ziyech verder niet nodig. Zo veel kansen vandaag!![]()
Lekker je hele elftal afstemmen op één speler en tegelijkertijd wat kapitaal vernietigen
TopideeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een kapitaal uitgeven aan een speler die in de Eredivisie uitblinkt, oh waar herken ik dat ookalweer van? Een rechtsbuiten van Heerenveen misschien?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Tagliano het volgende:
Lekker je hele elftal afstemmen op één speler en tegelijkertijd wat kapitaal vernietigen
Topidee![]()
Of laten we een groot verdedigend talent kopen wat nu in Jong Oranje meedoet en een paar wedstrijdjes balt bij Utrecht! Kan haast niet fout gaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een kapitaal uitgeven aan een speler die in de Eredivisie uitblinkt, oh waar herken ik dat ookalweer van? Een rechtsbuiten van Heerenveen misschien?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat bedoel je?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:22 schreef KingRadler het volgende:
wil liever het plezier en passie terug bij Ajax![]()
Er is gewoon totaal geen vastigheid tot nu toe. Elke wedstrijd is er wel een wijziging in het elftal. Als dat nou eens niet gebeurd gaan we ook niet zo wisselvallig spelen.
Bij Sinkgraven zie je echt wel dat het erin zit bij hem, zo mooi dat hij paar keer wegdraaide, en zijn voorzetten zijn veel scherper dan die van fucking Dijks.
En El Ghazi blijft zich vastlopen en maar vallen. Smerige CR7 trekjes van hem, bah bah. Goede momenten wisselt hij af met 5 slechte. Er moet echt snel een andere buitenspeler komen. of laat Cerny gewoon invallen voor hem als hij totaal niet in de wedstrijd zit.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ach jongens, deze instelling was gewoon heel slecht. Dinsdag spelen ze de beste wedstrijd in jaren en nu hebben ze het slechtste gespeeld. Geeft niks, beetje geduld. Die competitie pakken we volgend jaar wel weer. Verder als we woensdag CL halen zijn we dit alweer vergeten![]()
10-15 miljoen + een huurspeler of twee, dan praten we. En geen jochies aub.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarom Ziyech halen. Bazoer en Klaassen erbij. Gudelje als Back-up. Donny jaartje verhuren. Sinkgraven als andere Back-up.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Oke GGMMquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
10-15 miljoen + een huurspeler of twee, dan praten we. En geen jochies aub.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bij het horen van de naam van onze nieuwe topkeeper die vanavond overtuigend zijn debuut maakte moet ik steeds aan het refrein van deze legendarische klassieker denken
![]()
Leuk liedjequote:Op zondag 21 augustus 2016 02:51 schreef IMVHI het volgende:
Bij het horen van de naam van onze nieuwe topkeeper die vanavond overtuigend zijn debuut maakte moet ik steeds aan het refrein van deze legendarische klassieker denkenOh.![]()
Die man werd op een haar na 5 keer kampioen met een matig Ajax. Nu brengt Petertje Bosz het zogenaamde zwaar achterhaalde Ajaxspel weer terug en krijg je per wedstrijd minimaal vijf 100% kansen tegen. Het is maar waar je zin in hebt.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De nederlaag van vanavond had niet zoveel te maken met roekeloos aanvallend spel van Bosz hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man werd op een haar na 5 keer kampioen met een matig Ajax. Nu brengt Petertje Bosz het zogenaamde zwaar achterhaalde Ajaxspel weer terug en krijg je per wedstrijd minimaal vijf 100% kansen tegen. Het is maar waar je zin in hebt.Oh.![]()
Dat was de mietenversie, deze was voor de die hardsquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:51 schreef IMVHI het volgende:
Bij het horen van de naam van onze nieuwe topkeeper die vanavond overtuigend zijn debuut maakte moet ik steeds aan het refrein van deze legendarische klassieker denken
![]()
Constante afgangen in Europa tegen gewoon zwakkere tegenstanders, "domineren" "we hebben geen messi" "incident", extreem veel spelers met gigantische potentie ronduit verpest, extreem saai voetbal tegen zwakke tegenstanders, nee, ik ben wel blij dat we daar af zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man werd op een haar na 5 keer kampioen met een matig Ajax. Nu brengt Petertje Bosz het zogenaamde zwaar achterhaalde Ajaxspel weer terug en krijg je per wedstrijd minimaal vijf 100% kansen tegen. Het is maar waar je zin in hebt.![]()
Ziyech komt niet!
زيييتش لا تأتي!
Ziyech ne dolazi!
Ziyech не идва!
Ziyech no ve!
Ziyech 不来 !
Ziyech ne dolazi!
Ziyech nepřijde!
Ziyech kommer ikke!
Ziyech does not come!
Ziyech ei tule!
Ziyech ei tule!
Ziyech ne vient pas !
Ziyech kommen nicht!
Ziyech δεν έρχονται!
Ziyech pa vini!
Ziyech לא מגיע!
Ziyech नहीं आती!
Ziyech tsis tuaj!
Ziyech nem jön!
Ziyech tidak datang!
Ziyech non entrare!!!
Ziyech は付属していません!
Ziyech kuja!
not chol ziyech!
Ziyech 오지 않는다!
Ziyech nenāk!
Ziyech nėra!
Ziyech tidak datang!
Ziyech ma jiġix!
Ziyech ma' u tal!
Ziyech kommer ikke!
Ziyech hingi e'bu̲!
Ziyech دوباره!
Nie ma Ziyech!
Ziyech não vem!
Ziyech nu vine!
Ziyech не приходит!
Зиyецх не долази!
Ziyech ne dolazi!
Ziyech nepríde!
Ziyech ne pride!
Ziyech no viene!
Ziyech kommer inte!
Ziyech มา
Ziyech gelmiyor!
Ziyech не прийшов!
زییکہ نہیں آتی!
Ziyech không đi!
Nid yw Ziyech yn dod!![]()
Als je niet eens thuis kan winnen van Willem II laat de Cl dan ook maar zitten.
Ik denk dat Bosz voor de feestdagen alweer thuis bij moeder de vrouw zit
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ligt dat aan hem of grotendeels aan Overmars enzo? Dinsdag speelde ze nog primaquote:Op zondag 21 augustus 2016 06:17 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Bosz voor de feestdagen alweer thuis bij moeder de vrouw zit![]()
Haha tja maar Ajax kan zomaar CL halen hoor. En lol, natuurlijk hebben ze in de competitie nu 2 kut wedstrijden achter de rug, maar als Ajax een goede periode heeft kunnen ze ook zomaar overwinteren in de CL. Maar dan moeten ze wel die constantheid vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 06:17 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Bosz voor de feestdagen alweer thuis bij moeder de vrouw zit![]()
Die constantheid lijkt mij wel een grote factor. Zal wel inherent zijn aan het feit dat alles wat er rondloopt een talent is. Talenten toevoegen is prima, maar niet steeds die jongens invoegen op de plek van een vorig talent wat enigszins piekte en vertrekt. Zo blijft je elftal altijd maar onervaren.
Die constantheid zie je ook terug in de praat achteraf. El Ghazi, Klaassen en Sinkgraven goed, wedstrijd er na Bazoer, Veltman en Younes. Maar het komt maar weinig voor dat ze allemaal op een zelfde moment eens goed spelen. Alsof je met een auto rijd waarin de ene week je band lek is, de week er op een van de 4 cilinders het niet doet en de week daarna je 4e versnelling niet werkt. Op die manier ga je er nooit het uiterste uit halen. Op papier een Ferrari maar in de praktijk een kwakkelende Eend. Dan had je beter een goed rijdende Ford Focus kunnen hebben.
Niet zeggende dat ervaren krachten toevoegen (zodat je in ieder geval weet dat die elke wedstrijd wel hun niveau halen) altijd helpt, zolang je maar niet van die koekenbakkers koopt. Maar goed, dat kan je voorkomen door bekende ervaren rotten te kopen. Kost wel wat, maar volgens mij heeft Overmars ondertussen al Olympisch goud voor geldzwemmen gehaald, dus investeren maar.![]()
Wat een boel open deuren worden hier ingetrapt zeg.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha tja maar Ajax kan zomaar CL halen hoor. En lol, natuurlijk hebben ze in de competitie nu 2 kut wedstrijden achter de rug, maar als Ajax een goede periode heeft kunnen ze ook zomaar overwinteren in de CL. Maar dan moeten ze wel die constantheid vinden.![]()
![]()
Bosz schrijft nu al geschiedenis: Willem II had nog nooit van Ajax gewonnen in een uitwedstrijd.
Bedankt Bosz, toppertje weer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ben en niet voor Ajax en woon niet in de buurt van Emmen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom ben je Ajax supporter als je in Emmen woont?En zeg dat nu eens zonder je Ajax-bril?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef j95 het volgende:
Heeft het altijd gewoon goed gedaan, hoor. Nu een mindere periode, maar was daarvoor altijd een uitstekende keeper.![]()
Ik zie anders weinig uitschieters. Voorbereiding was slecht. 3e ronde CL was slecht (als Paok niet zo ontzettend slecht om was gegaan met al die 100% kansen was je al lang uitgeschakeld). Competitie gaat slecht. Nu maar afwachten wat het tegen die Russen gaat worden, maar er is erg weinig om je aan vast te klampen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:46 schreef GwaiLow het volgende:
Haha tja maar Ajax kan zomaar CL halen hoor. En lol, natuurlijk hebben ze in de competitie nu 2 kut wedstrijden achter de rug, maar als Ajax een goede periode heeft kunnen ze ook zomaar overwinteren in de CL. Maar dan moeten ze wel die constantheid vinden.
Af en toe ziet het er op het veld wel aardig uit, maar resultaten, ho maar.![]()
Het verlies tegen de Graafschap lag zeker ook aan Bosz.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz schrijft nu al geschiedenis: Willem II had nog nooit van Ajax gewonnen in een uitwedstrijd.
Bedankt Bosz, toppertje weer.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Het verlies tegen de Graafschap lag zeker ook aan Bosz.
Het is toch altijd handig zo'n trainer. Makkelijke scapegoat. Terwijl resultaten toch echt komen van dramatisch slechte spelers op het veld.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Correct.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Het verlies tegen de Graafschap lag zeker ook aan de Boer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:26 schreef Devz het volgende:
Het verlies tegen de Graafschap lag zeker ook aan Bosz.
Maar je gaat met vrijwel dezelfde spelers van defensief zeer stabiel naar defensief zeer instabiel met de trainerswissel.
Daar mag je best voor in de richting van Bosz kijken, zeker aangezien daarvoor al vanaf zijn bekendmaking voor is gevreesd.![]()
Defensief stabiel? Dat was ajax vorig seizoen ook niet hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee.
Maar je gaat met vrijwel dezelfde spelers van defensief zeer stabiel naar defensief zeer instabiel met de trainerswissel.
Daar mag je best voor in de richting van Bosz kijken, zeker aangezien daarvoor al vanaf zijn bekendmaking voor is gevreesd.Haters can be so lame and vicious
Kregen anders weinig doelpunten tegen. Vorig jaar kon je na de 1-0 meestal heel rustig achterover gaan zitten. Dan kwam het wel goed. Nu denk je na een snelle 1-0 'als dat maar vastgehouden kan worden'.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Defensief stabiel? Dat was ajax vorig seizoen ook niet hoor.![]()
Weinig doelpunten tegenkrijgen zegt weinig of ze stabiel waren. Ze maakten genoeg fouten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kregen anders weinig doelpunten tegen. Vorig jaar kon je na de 1-0 meestal heel rustig achterover gaan zitten. Dan kwam het wel goed. Nu denk je na een snelle 1-0 'als dat maar vastgehouden kan worden'.
Nu resulteert dat in wat meer tegen doelpunten. Maar het is altijd al een onstabiele verdediging geweest.Haters can be so lame and vicious
Het zal toch niet alleen maar toeval zijn dat ajax nu ineens de ene na de andere om de oren krijgt?quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Weinig doelpunten tegenkrijgen zegt weinig of ze stabiel waren. Ze maakten genoeg fouten.
Nu resulteert dat in wat meer tegen doelpunten. Maar het is altijd al een onstabiele verdediging geweest.![]()
Precies, er is één overeenkomst met vorig seizoen en dat zijn dezelfde spelers die het keer op keer laten afweten. Ik heb eerder medelijden met Bosz dat hij met dit lamlendige zooitje opgescheept zit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee.
Daar mag je best voor in de richting van Bosz kijken, zeker aangezien daarvoor al vanaf zijn bekendmaking voor is gevreesd.
Er mist kwaliteit, er mist creativiteit, er mist ervaring, er mist balans op elke linie en er mist de wil om te winnen. Zeg mij maar welke trainer het in een paar weken wel had gelukt.![]()
maar de selectie is in orde.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:56 schreef Tyron het volgende:
in eigen huis verliezen van fucking willem 2![]()
wtf dude![]()
Speelde tegen Roda echt geen beste wedstrijd, ik snap echt niet waarom iedereen daarna zo positief als hem was. Gisteren speelde hij iets beter, ging met meer overtuiging de duels in. Ik vond gisteren vooral Veltman en Dijks weer ondermaats, zelfs Viergever deed het beter.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
Sinds Sanchez in de basis staat voor Tete, krijgen we de een na de andere tegengoal om de oren.![]()
De Boer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:54 schreef Devz het volgende:
Precies, er is één overeenkomst met vorig seizoen en dat zijn dezelfde spelers die het keer op keer laten afweten. Ik heb eerder medelijden met Bosz dat hij met dit lamlendige zooitje opgescheept zit.
Er mist kwaliteit, er mist creativiteit, er mist ervaring, er mist balans op elke linie en er mist de wil om te winnen. Zeg mij maar welke trainer het in een paar weken wel had gelukt.![]()
hahahah inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2016 09:56 schreef Tyron het volgende:
in eigen huis verliezen van fucking willem 2![]()
wtf dude
Forum Opties Forumhop: Hop naar: