Het parcours leent zich ook niet bepaald voor sprinters.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verschilt wel een beetje per jaar vind ik. Dit jaar is het niet heel bijzonder. Voor het AK is er meestal wel een mooi deelnemersveld, al is het altijd de vraag hoe fit en gemotiveerd iedereen daarvan is. Dit jaar echter weinig klassieke renners en sprinters van niveau. Waarschijnlijk omdat het WK zo laat is.
Na de Tour (of eigenlijk een week later: Sebastian) wordt mijn interesse in wielrennen ook minder, al kijk ik wel altijd enorm uit naar het WK (dit jaar is dat overigens minder...) en in iets mindere mate Quebec en Montreal. Vuelta verschilt jaar tot jaar. Vorig jaar met Dumoulin was genieten maar vaak is mijn interesse toch een stuk minder. ENECO is laatste paar jaren ook wel leuk op vrijdag, zaterdag en zondag. Op het einde van het seizoen heb ik weer zin in veldrijden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik krijg bij de Vuelta altijd een beetje Amstel Gold Race gevoel. Ik bedoel je hebt Milaan - San Remo en Gent-Wevelgem als opwarmertjes, dan het grote werk met Vlaanderen en Roubaix en een week later die dodelijk saaie Amstel Gold Race...dan wordt de interesse automatisch minder.
Nu heb je de Giro, Tour en dit geval de Olympische wegwedstrijd gehad...ik wil niet zeggen dat het seizoen dan afgelopen is en iedereen zich weer gaat concentreren op de start van de voetbalcompetities, maar het voelt een beetje als een ronde die gereden moet worden en er om die reden maar een beetje bijhangt, ondanks dat voor de liefhebbers van klimwerk dit de ronde is met het meest interessante parcours.
Hebben jullie dat ook?
En ik denk dat de meeste teambazen ook iets hebben van: Goh, de Vuelta, moeten we daar echt een ploeg naar toe sturen?
Toch begrijp ik niet dat er niet wat betere sprinters aan de start staan. Juist met dit deelnemersveld kun je dan gemakkelijk een paar ritjes pakken. Ze kunnen toch ook niet allemaal als kopman naar het WK.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verschilt wel een beetje per jaar vind ik. Dit jaar is het niet heel bijzonder. Voor het AK is er meestal wel een mooi deelnemersveld, al is het altijd de vraag hoe fit en gemotiveerd iedereen daarvan is. Dit jaar echter weinig klassieke renners en sprinters van niveau. Waarschijnlijk omdat het WK zo laat is.
Yep, ik had hier graag een Groenewegen gezien. Die had hier zeker kans op ritzege.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch begrijp ik niet dat er niet wat betere sprinters aan de start staan. Juist met dit deelnemersveld kun je dan gemakkelijk een paar ritjes pakken. Ze kunnen toch ook niet allemaal als kopman naar het WK.
Genoeg mooi landschap gezien.quote:
Groenewegen op zijn leeftijd al 2 grote rondes laten rijden, lijkt me ook niet heel verstandig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, ik had hier graag een Groenewegen gezien. Die had hier zeker kans op ritzege.
Mee eens, maar hij zou ook prima na anderhalve week kunnen afstappen. Dan is het vergelijkbaar met een kleine rittenkoers.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Groenewegen op zijn leeftijd al 2 grote rondes laten rijden, lijkt me ook niet heel verstandig.
Ze hadden hem ook gewoon die Tour niet moeten laten rijden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Groenewegen op zijn leeftijd al 2 grote rondes laten rijden, lijkt me ook niet heel verstandig.
Ik heb hem nog niet zien fietsen in de Vuelta?quote:
Wuyts had het zonet over hem. Hij is weer 's gediskwalificeerd (in de Hamburg Cyclassics).quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet zien fietsen in de Vuelta?
En José en Bobby ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wuyts had het zonet over hem. Hij is weer 's gediskwalificeerd (in de Hamburg Cyclassics).
Terug naar de vorm van z'n Lotto jaren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:16 schreef ZakaRosa het volgende:
Nu al onder behandeling van Ibarguren.
Z'n 2011-lollerjaarquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Terug naar de vorm van z'n Lotto jaren.
TB500quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |