Dat is de libero. Meestal is ze kleiner en zij speelt de ballen voor de aanval geloof ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom heeft die ene een ander shirt aan?
Dat is de liberoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waarom heeft die ene een ander shirt aan?
ja maar wat voegt het toe dat ze een ander kleur shirt heeft?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is de libero. Meestal is ze kleiner.
Nee.quote:
Dan weet je wie die functie heeft. Keeper van voetbal heeft ook een ander shirtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ja maar wat voegt het toe dat ze een ander kleur shirt heeft?
Die mag niet aanvallenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Er staan wel helemaal vijf andere teamgenoten in het veld...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan weet je wie die functie heeft.
Mag ook niet boven de netrand uitspringen. voor de scheids dus duidelijk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja ik heb volleybal ook niet bedacht he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Er staan wel helemaal vijf andere teamgenoten in het veld...
Ah okee! Thanksquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Mag ook niet boven de netrand uitspringen. voor de scheids dus duidelijk!
Is er alleen maar om de ballen op te vangen en te passen. Mag bijvoorbeeld niet smashen of serveren en moet achter de 3m lijn blijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha nee srry, had je dat maar dan was het wellicht wat beter om aan te gluren :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik heb volleybal ook niet bedacht he.
Altijd iemand anders. Een beetje zoals keepers bij het voetbal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef RedFever007 het volgende:
Is de libero altijd dezelfde speler trouwens of wisselt dat per wedstrijd?
Ik heb Robben nog nooit als een keeper een strafschop zien stoppen, maar Cillessen ook niet dus wat dat betreft .....quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Altijd iemand anders. Een beetje zoals keepers bij het voetbal.
Nee joh, hup #TeamNLquote:
Die is scheel?quote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:53 schreef Zelfscanner het volgende:
Geen herhaling. Dan weten we genoeg
krijgen we dáár ook een medaille voor dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Publiek is voor Nederland tenminste
Stijg je mee op de spiegel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:53 schreef riazop het volgende:
[..]
krijgen we dáár ook een medaille voor dan?
Mooi hequote:
I quote myselfquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:47 schreef RedFever007 het volgende:
Deze set zou voor Holland moeten kunnen zijn zou je zeggen
Hahaha niet dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou willen dat het anders was, maar nee..
quote:
Lekker voor je, negatievelingquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou willen dat het anders was, maar nee..
Wat, was Pinjo niet voor NL?quote:
brazilianen zijn onsportief.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
Het valt me op dat het Brasiliaanse publiek vaak anti USA is en in het geval van Nederland pro Holland
Sjongejongequote:
Gewoon terecht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
Het valt me op dat het Brasiliaanse publiek vaak anti USA is en in het geval van Nederland pro Holland
Huilend in een hoekje wellichtquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Robin Haase heeft ze niet aangemoedigd in een filmpje, nu gaan ze brons winnen.
Dit. Heb er vertrouwen in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Robin Haase heeft ze niet aangemoedigd in een filmpje, nu gaan ze brons winnen.
Echt he!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een smerige tyfusslet die Hill
dat boe geroep hoort niet. als het nederland is, spreekt iedereen er schande en nu is het opeens oke?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch ook vor Holland
Dat gevoel heb ik bij alle Amerikaanse speelsters.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een smerige tyfusslet die Hill
Zijn wel van die College White Thrash chicks inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij alle Amerikaanse speelsters.
Best of 5.quote:
nu minimaal 4, maar kan ook nog 5 worden.quote:
zou eens fijn zijn voor ons gestel, anders komen we echt niet levend deze twee weken uitquote:
Ik leef al niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
zou eens fijn zijn voor ons gestel, anders komen we echt niet levend deze twee weken uit
Nog niks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geel? En wat houdt dat in?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen al om die arrogante rotkoppen gun je het ze niet.
die Hill?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:15 schreef DeLuna het volgende:
Vooral die ene blonde met dat wat kortere haardie kan ik niet uitstaan
Nee een andere, heeft ook zo'n haarbandje in geloof ikquote:
de nummer 10?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee een andere, heeft ook zo'n haarbandje in geloof ik
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
NL maakt geen punten meer. Dit gaat fout.
Racistquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind die negerin met die bril ook
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind die andersgekleurde met die bril ook
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef Sjors_Peter het volgende:
De apres ski cd zit er ook weer in
Welkom bij TeamNLquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Tsja. Dan verdien je het ook niet.
Keer op keer geen voorsprong kunnen vasthouden.
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon een negerin.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:26 schreef soapie het volgende:
Wat zou ik graag die bal in die smoel van Hill rammen!
Dat mag van mij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:26 schreef soapie het volgende:
Wat zou ik graag die bal in die smoel van Hill rammen!
Straks na de vijfde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:26 schreef Rikketik het volgende:
Nederland zou toch ook eens op voorsprong komen in sets.
Die mag alleen achterin spelen. Wordt gewisseld zodra ze naar voor draaitquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:27 schreef marimbondo het volgende:
Soms is die libero - die met dat andere shirtje - ook niet in het veld... Dan spelen ze alle zes in het 'normale' team outfit. Wat heeft het dan überhaupt voor zin zo'n afwijkend shirtjes te dragen?
De camera filmde de Amerikaanse ploeg van onder dus je kon mooi kijken wat voor sportbroekjes ze aanhaddenquote:
Gofferdimme gemistquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef KaBuf het volgende:
[..]
De camera filmde de Amerikaanse ploeg van onder dus je kon mooi kijken wat voor sportbroekjes ze aanhadden
Mag je toch ook gewoon altijd wisselen en telt niet als één van je twee wissels dacht ik?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Die mag alleen achterin spelen. Wordt gewisseld zodra ze naar voor draait
Klopt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mag je toch ook gewoon altijd wisselen en telt niet als één van je twee wissels dacht ik?
En was het wat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef KaBuf het volgende:
[..]
De camera filmde de Amerikaanse ploeg van onder dus je kon mooi kijken wat voor sportbroekjes ze aanhadden
Dikke sjookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We verneuken steeds kansen. Ik snap het niet joh. Hoe geven we setvoordeeltjes steeds weer weg. Zo jammer is dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |