de nuance is dat op het forum alles wel positief moet maar dat de FP nog steeds een grote nazibende isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een beter FOK! begint bij jezelf uitloggen oid, was het toch? De nuances van het nieuwe beleid zijn me ontglipt.
Spelletjesshop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
maar steam niet kennen is wel echt heel slecht ja
zelfs frank kent dat wss
yeahquote:
Hmm, gewetensvraag..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
maar steam niet kennen is wel echt heel slecht ja
zelfs frank kent dat wss
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat omschrijf je dat ouwbollig
[ afbeelding ]
Steam, volgens Frank.
Verbaast me dat de nieuwstracker nog links staat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
de nuance is dat op het forum alles wel positief moet maar dat de FP nog steeds een grote nazibende is
gvdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steam, volgens Frank.
whehehequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verbaast me dat de nieuwstracker nog links staat.
waaromquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zin in pizza.Maar moet wachten tot dinsdag.
Dan zijn ze in de aanbieding, ik vind diepvries pizza niet chill haha.quote:
JIJ WEET.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dinsdag pizzadag, alle pizza's 5 euro
gvd ik gok nog goed ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan zijn ze in de aanbieding, ik vind diepvries pizza niet chill haha.
Wees aardig voor Fylax of je krijgt een ban.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een beter FOK! begint bij jezelf uitloggen oid, was het toch? De nuances van het nieuwe beleid zijn me ontglipt.
ja bij new york pizza tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dinsdag pizzadag, alle pizza's 5 euro
Hee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steam, volgens Frank.
Ja maar dat was altijd al. Snitches en stitches enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef Carambola het volgende:
[..]
Wees aardig voor Fylax of je krijgt een ban.
Oh ik vind het wel lekker. Vooral nu een favoriet van mij tijdelijk terug is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja bij new york pizza toch
facking vies
Geen idee, ik lul maar wat. Turk hier om de hoek heeft ook zo'n actiedag volgens mij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja bij new york pizza toch
facking vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |