Waar is die fopspeenquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een mix tussen super 2 en blue of niet?
Maar dat kan toch ook niet. Aflevering van vorige week legde Trunks uit dat hij uit een andere tijdlijn kwam. Waar alles anders is gegaan. achja ik begrijp het niet meer zo goed.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hij is anders in de preview van volgende week blijkbaar flink in zijn ego gekraakt als hij hoort dat de toekomst niet veranderd is.
En Gohan, wie is dat?
Ik ga het proberen uit te leggen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:32 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook niet. Aflevering van vorige week legde Trunks uit dat hij uit een andere tijdlijn kwam. Waar alles anders is gegaan. achja ik begrijp het niet meer zo goed.
Ik denk het niet. Deze vorm is sowieso sterker dan Super Saiyan Blue, aangezien hij in de volgende aflevering makkelijk Zamasu en Black tegelijk kan hebben. Ik dacht ook van: meh, hij wordt Super Saiyan 3.quote:Op zondag 9 oktober 2016 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk een soort van Super Saiyan Blue light. Ik had eigenlijk SS3 verwacht, maar we weten nog niet wat het is maar ik denk dat deze vorm in de buurt van SS3 is
Denk dat het net zo'n gevalletje is als Vegeta die door het lint ging tegen Beerus nadat die Bulma een mep gaf. Toen was SSJ2 Vegeta opeens een stuk sterker dan SSJ3 Goku. Het feit dat de pupillen verdwijnen is in de serie vaak een teken van blinde woede die tijdelijk een powerboost geeft ipv dat het een transformatie is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:23 schreef Odaiba het volgende:
Trunks lijkt me toch een soort legendary Saiyan transformatie hoor. Broly en Trunks zijn bijna identiek zo.
Volgens mij werkt tijd niet met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:49 schreef Odaiba het volgende:
Niemand die mijn voorspelling over Black wil overnemen?
quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:33 schreef Odaiba het volgende:
Epische aflevering!!!
Had echt dat dbz gevoel weer op het einde.Zou best eens kunnen, het is meestal nogal prominent in beeld dat ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad het werd allemaal wel erg nadrukkelijk vermeld.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:43 schreef aspi het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen, het is meestal nogal prominent in beeld dat ding.
Beerus en zeker whiss zou geen enkel probleem hebben met die 2. Maar ze hebben Beerus alleen weg kunnen krijgen door de grand kai dood te maken. En die is niet zo sterk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu en valt me een ding op Zamasu en Zamasu hebben samen alle gods kapot gemaakt wat erg sterke wezens zijn. Maar met de aarde hebben ze moeite vanwege Trunks en zijn groepje van mensen ?
Als je iemand als Beerus en Whizz en weet ik veel welke goden er nog meer zijn makkelijk dood krijgt hoezo blaas je dan niet de aarde in 1 zucht op?
Maar dan nog waarom alle goden makkelijk verslaan dus ook die Kai die nu een mietje is maar die tijdens de Buu saga nog wel baas was maar dan niet trunks en een handje vol mensen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:07 schreef aspi het volgende:
[..]
Beerus en zeker whiss zou geen enkel probleem hebben met die 2. Maar ze hebben Beerus alleen weg kunnen krijgen door de grand kai dood te maken. En die is niet zo sterk.
Vraag me af waar Whis is, en of hij toch niet de god of destruction is en Beerus niet alleen zn huiskat is.
De kaoishin en hakaishin zijn met elkaar verbonden. Dood een, en de ander gaat dood.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu en valt me een ding op Zamasu en Zamasu hebben samen alle gods kapot gemaakt wat erg sterke wezens zijn. Maar met de aarde hebben ze moeite vanwege Trunks en zijn groepje van mensen ?
Als je iemand als Beerus en Whizz en weet ik veel welke goden er nog meer zijn makkelijk dood krijgt hoezo blaas je dan niet de aarde in 1 zucht op?
Ik hoop dat de techniek van de spoilers mislukt en dat Gogeta Zamasu verslaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:58 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Inderdaad het werd allemaal wel erg nadrukkelijk vermeld.
Ergens hoop ik dat ie niet in 1 keer lukt..quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:11 schreef Max23 het volgende:
Maarja, het gaat dan toch wel richting een Mafuba op
En als dat lukt gaat de gebruiker zelf eraan toch?quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:45 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ie niet in 1 keer lukt..
Als het niet lukt, kost veel energie, maar Roshi ging dood door dat het niet lukte, maar dat was nog in dragonballquote:Op zondag 9 oktober 2016 21:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
En als dat lukt gaat de gebruiker zelf eraan toch?
Piccolo jr. overleefde de mafuba door hem terug te sturen naar Kami.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:56 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Als het niet lukt, kost veel energie, maar Roshi ging dood door dat het niet lukte, maar dat was nog in dragonball,
Als Black precise hetzelfde lichaam heeft als Son Goku, dan snap ik niet waarom Black hier makkelijk elke keer weer bovenop komt. Zo speciaal is een Saiyan lichaam nou ook weer niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb weer genoten, Goku in full rage was ook vet, jammer dat Black daar ook een boost door kreeg en hem meteen weer de baas was.
Die Trunks transformation.
Die Trunks transformatie isquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb weer genoten, Goku in full rage was ook vet, jammer dat Black daar ook een boost door kreeg en hem meteen weer de baas was.
Die Trunks transformation.
Trunks is helemaal geen SSJ Blue. Hij is nog steeds Super Saiyan 2 met wat blauwe sparks.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die Trunks transformatie is________!!!!!!!!!111!!!
Goku en Vegeta die 5 (?) Saiyans nodig hadden om blue te worden en Trunks gaat van SSJ2 meteen naar bluezo kansloos...
Trunks die blijkbaar nu in zijn 1tje Black en Zumasa aan kan terwijl Goku en Vegeta SSJ Blue niet eens 1 van de twee aan konquote:Op maandag 10 oktober 2016 12:45 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Trunks is helemaal geen SSJ Blue. Hij is nog steeds Super Saiyan 2 met wat blauwe sparks.
Ja, het slaat nergens op.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Trunks die blijkbaar nu in zijn 1tje Black en Zumasa aan kan terwijl Goku en Vegeta SSJ Blue niet eens 1 van de twee aan kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |