Precies, vooral het ontbreken van een referentiepunt maakt het lastig. De ene keer ben ik te vroeg, dan weer te laat, dan weer met te veel snelheid ingestuurd en ga zo maar doorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Bocht 5 is ook een lastige bocht. Bijna geen referentie punten langs de baan om te bepalen wanneer je moet insturen. Dat in combinatie met de snelheid waar je mee aan komt en de bocht moet nemen maakt het lastig om je instuur moment te bepalen. Bocht 6 is iets makkelijker maar daar valt meer tijd te verliezen wanneer je hem niet goed neemt doordat de bocht gevolgd word door een kort recht stuk.
Ben ik het ook wel mee eens eigenlijk, dat is leuker tijdens het kijken naar de echte grand prix omdat je de baan dan erg goed kentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:10 schreef Sylv3se het volgende:
Ik rij volgende week liever op Monza eigenlijk. Het lijkt me leuker om de baan aan te houden in de week dat er een grand prix is in plaats van de week daarna.
Ik ook eens. Hoewel ik ook graag op spa rijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:20 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens eigenlijk, dat is leuker tijdens het kijken naar de echte grand prix omdat je de baan dan erg goed kent
Rij je met assists?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik ook eens. Hoewel ik ook graag op spa rij
Tijd nog iets verbeterd naar een 1.07.947
Nee ik rij nooit met assist, ook niet in andere racegames/sims. Zou me eerder afremmen dan helpen als ik dat nu aan zou zetten denk ik.quote:
Poeh, strakke tijd, ik vond het wat te warm de laatste dagen om nog een poging te wagen :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Thanks, en het is eigenlijk ook wel te warm maar ik kon het vanmiddag na de vrije training toch niet laten nog even een paar rondjes te doen voor ik naar me werk moestquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:14 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Poeh, strakke tijd, ik vond het wat te warm de laatste dagen om nog een poging te wagen :p
Misschien handig om in de spreadsheet nog een extra kolom voor de assists te maken (kan echter ook uit de screenshot worden afgelezen).
Nice. Ik kom nu niet verder dan 1.09.752. Heb ook pas drie weken een stuurtje dus niet slecht met alles uit. Denk dat mijn ideale lap nu nog een halve seconde sneller kan, maar daar heb ik geen zin meer in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Na 3 weken zeker niet slecht hoor, ik rij al sinds 2010 met stuurquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nice. Ik kom nu niet verder dan 1.09.752. Heb ook pas drie weken een stuurtje dus niet slecht met alles uit. Denk dat mijn ideale lap nu nog een halve seconde sneller kan, maar daar heb ik geen zin meer in.
Kan ik je replay makkelijk ergens kijken om er van te leren?
Ik rij met controller gemakkelijk 1:09 met alles uitquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Na 3 weken zeker niet slecht hoor, ik rij al sinds 2010 met stuur
Heb er helaas geen replay van. Ben nu bezig met playtv om te recorden want met obs wou het niet lukken met dit spel. Zal voor volgende week wel even kijken of ik een replay kan uploaden.
Heb alleen de FOV een stuk lager gezet. Het is allemaal een beetje afhankelijk van hoe groot je scherm is en hoe dicht je erop zit. Maar ik rij met een FOV van -0.70 mijn scherm is 82cm en ik zit er ongeveer 80cm vanaf. Op http://www.projectimmersion.com/fov/ ken je je eigen correcte FOV berekenen voor een aantal racegames, denk alleen niet voor f1 2016.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:03 schreef maniack28 het volgende:
En wat zijn je cockpit settings Sjemmert?
Thanks!quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heb alleen de FOV een stuk lager gezet. Het is allemaal een beetje afhankelijk van hoe groot je scherm is en hoe dicht je erop zit. Maar ik rij met een FOV van -0.70 mijn scherm is 82cm en ik zit er ongeveer 80cm vanaf. Op http://www.projectimmersion.com/fov/ ken je je eigen correcte FOV berekenen voor een aantal racegames, denk alleen niet voor f1 2016.
Lekker bezig man !quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:03 schreef vaagjunior het volgende:
Ik ben al bezig met de spreadsheet vanaf 0:00 dus op Monza om de circuits aan te houdenNa Monza zit er volgens mij een week tussen, en dan kunnen we dus in die week ff een ander circuit doen om vervolgens weer verder te gaan met de kalender
Onderin staat een tabblad met WEEK 1, en daarnaast komt dus WEEK 2. Ook zal ik vanaf deze week elke dag rond een uur of 9 savonds de OP updaten met een screenshot van de tijden
Ook komt er onderaan een tussenstand qua punten
Nice!quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:27 schreef Sjemmert het volgende:
Dan zal ik maar openen. Mijn snelste ronde tot nu toe is een 1:22.380
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |