quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - [interim] Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2016 22:14:44 ]
Danny Welbeck now due back by Christmas in rare injury boost for Arsenalquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:47 schreef Bolasie het volgende:
Ik dacht dat Pogba niet 90 minuten kon spelen.
twitter:tomwfootball twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 22:48:10A day after Mourinho said Pogba wouldn't be able to play for 90 minutes, Pogba has played for 90 minutes. reageer retweet
Tegenstander op het verkeerde been gezet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:tomwfootball twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 22:48:10A day after Mourinho said Pogba wouldn't be able to play for 90 minutes, Pogba has played for 90 minutes. reageer retweet
Schande. Niet te vertrouwen die man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:tomwfootball twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 22:48:10A day after Mourinho said Pogba wouldn't be able to play for 90 minutes, Pogba has played for 90 minutes. reageer retweet
geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voorbijgestreefd door aanvoerder Blind.
waarom speelt smalling niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Mourinho geeft hem zomaar de aanvoerdersband wanneer Rooney het veld verlaat.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:10 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/SkyFootball/status/766743538780352512
Genot
Wat een bazen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:10 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/SkyFootball/status/766743538780352512
Genot
Navas tegen Pietersquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Given; Bardsley, Shawcross, Wollscheid, Pieters; Imbula, Whelan; Bojan, Allen, Arnautovic; Diouf
Caballero, Zabaleta (C), Stones, Otamendi, Kolarov; Fernandinho, Silva; Navas, De Bruyne, Sterling; Aguero
Zonder Pulis slaat het al helemaal nergens opquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg nu alweer pijn in mijn ziel en overal door die Stoke-gimmick.
Er is ook Engels commentaar, vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wytse heeft voor de rest van de middag een windobsessie.
Wytzegod attendeerde ons daar natuurlijk voor de aftrap al opquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Handschoenen wat? Zag ik dat goed
Pas ingeschakeld toen aftrap al genomen wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wytzegod attendeerde ons daar natuurlijk voor de aftrap al op
Volgens mij wilde hij hem met effect door de benen van die Stoke-speler in de hoek krijgen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mocht wel wat harder dat schot van Raheem
Jups, maar ja iets te zachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij hem met effect door de benen van die Stoke-speler in de hoek krijgen.
Wel wederzijds vasthouden maar ik kan er ook wel mee levenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:56 schreef Tagliano het volgende:
Kun je gewoon geven hoor
Dat het overal en altijd gebeurt is zo'n kutargument
Is wellicht ook meer omdat hij hem echt naar beneden trekt wanneer hij wil koppenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel wederzijds vasthouden maar ik kan er ook wel mee leven
Dat is een calimero-argument. Johan Derksen zou zeggen dat het niet in de geest van de wedstrijd past.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:56 schreef Tagliano het volgende:
Kun je gewoon geven hoor
Dat het overal en altijd gebeurt is zo'n kutargument
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een calimero-argument. Johan Derksen zou zeggen dat het niet in de geest van de wedstrijd past.Fluiten in de geest van de wedstrijd kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar dit is gewoon een overtreding. Dat anderen daar niet voor fluiten is hun probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik kan gewoon echt niets met dat ''in de geest van de wedstrijd''. Schaf dan lekker het spelregelboekje af, maak een reisje naar een vulkaan en film ter plekke dat je de spelregels afschaft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fluiten in de geest van de wedstrijd kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar dit is gewoon een overtreding. Dat anderen daar niet voor fluiten is hun probleem
Wat had je anders verwacht van City?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt me eigenlijk best mee dit begin van seizoen. United was wel leuk, City speelt ook lekker aanvallend
Jep, vorige week niet gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van City?
Heb je vorig weekend trouwens gemist?
Als de wedstrijd in een bepaalde 'geest' komt waarin overtredingen geen overtredingen meer zijn, dan heb je het als scheids al behoorlijk verpest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niets met dat ''in de geest van de wedstrijd''. Schaf dan lekker het spelregelboekje af, maak een reisje naar een vulkaan en film ter plekke dat je de spelregels afschaft.
Kun je de spelregels dan niet beter symbolisch in de vulkaan gooien als je er dan toch al bent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niets met dat ''in de geest van de wedstrijd''. Schaf dan lekker het spelregelboekje af, maak een reisje naar een vulkaan en film ter plekke dat je de spelregels afschaft.
twitter:chrisbenteke twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 13:56:59Oops my bad lol Yes I signed for cpfc and not burnley. Sorry for the little mistake the person that manages my Twitter got a little confused reageer retweet
Er zit nog een hele hoop tussenin natuurlijk. Dat een "grensgevalletje" de ene keer bestraft wordt met een praatje en de andere keer met geel kan ik best mee leven, zolang dat maar niet de spuigaten uitloopt natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal - Liverpool was nog wel van beide kanten vol aanknopingspunten. Chelsea heeft eigenlijk best een prima wedstrijd gespeeld en best interessant om de contouren van Conte's ideeën te zien. Ik voorspel een sterk seizoen van Hazard onder andere.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jep, vorige week niet gezien
Ja, dat wilde ik eigenlijk zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je de spelregels dan niet beter symbolisch in de vulkaan gooien als je er dan toch al bent?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:02 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:chrisbenteke twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 13:56:59Oops my bad lol Yes I signed for cpfc and not burnley. Sorry for the little mistake the person that manages my Twitter got a little confused reageer retweet
Oeps, Ars - Liv wel gezien ja, boh genotspartij met genotsgoals. Rest niet gezien vanwege OS geloof ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal - Liverpool was nog wel van beide kanten vol aanknopingspunten. Chelsea heeft eigenlijk best een prima wedstrijd gespeeld en best interessant om de contouren van Conte's ideeën te zien. Ik voorspel een sterk seizoen van Hazard onder andere.
Teringquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:02 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:chrisbenteke twitterde op zaterdag 20-08-2016 om 13:56:59Oops my bad lol Yes I signed for cpfc and not burnley. Sorry for the little mistake the person that manages my Twitter got a little confused reageer retweet
Dat bedoel ik ook. Ook dat panische gedoe van analisten en commentatoren als er een of andere 'zware' of 'roodwaardige' overtreding plaatsvindt in de openingsfase.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als de wedstrijd in een bepaalde 'geest' komt waarin overtredingen geen overtredingen meer zijn, dan heb je het als scheids al behoorlijk verpest.
De wielersporten zijn voorbij en ik heb geen zin in de teamsporten meer, derhalve.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oeps, Ars - Liv wel gezien ja, boh genotspartij met genotsgoals. Rest niet gezien vanwege OS geloof ik
Er is te veel leuks geprogrammeerd in eerste week, nu is het gewoon ronduit kutquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wielersporten zijn voorbij en ik heb geen zin in de teamsporten meer, derhalve.
Echt he. Hij laat de keeper volledig kansloosquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel schitterend binnengekopt
Dat klopt, samen met Emilio Schelvecchio.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb de voorbeschouwing gemist, maar ik begrijp dat @AAD300 ons gaat voorzien van een analyse?
Dan ga ik mijn broekje heel gauw even uit doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt, samen met Emilio Schelvecchio.
Ach, jij zegt wel meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:19 schreef Buitendam het volgende:
City wordt kampioen.
Daar. Ik heb het gezegd.
Mooi, dan weten we wie het niet wordt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:19 schreef Buitendam het volgende:
City wordt kampioen.
Daar. Ik heb het gezegd.
Hmm, ik hoor toch wel eens verhalen dat jij Gudelj destijds érg graag naar PSV zag gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en als jij daar eens beter naar zou luisteren zou dat heel verstandig zijn.
Ochjee, je stelt je een keer kwetsbaar op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, ik hoor toch wel eens verhalen dat jij Gudelj destijds érg graag naar PSV zag gaan
Het was slechts als voorbeeld dat ook de beste users er wel eens naast zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ochjee, je stelt je een keer kwetsbaar op.
Makkelijk scoren, lachwekkend.
19equote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Stoke gaat er hard af dit seizoen.
Goedmakertje..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
Dean heeft op de overs ingezet hoor
Nou als niemand anders het zegt doe ik het maar: wat fijn dat je meekijktquote:
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou als niemand anders het zegt doe ik het maar: wat fijn dat je meekijkt
Wereldtoppers in wording zitten nooit op de bank?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar tijdens het EK werd mij beloofd dat hij een wereldtopper in wording was
Hij is al bijna 30.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wereldtoppers in wording zitten nooit op de bank?
Anders had ie wel bij Ajax gespeeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar tijdens het EK werd mij beloofd dat hij een wereldtopper in wording was
Interessant dat je dat concludeert op basis van een opstellingquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is al bijna 30.
Dat gaat hem niet meer worden dus
Misschien kunnen we hem nog hurenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Anders had ie wel bij Ajax gespeeld
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Interessant dat je dat concludeert op basis van een opstelling
Maar die Navas kan er niet zoveel van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Guardiola graag diepte wil hebben.
bij Studio Voetbalquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs Messi zat ooit op bank
Dat klopt, zien wij allemaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die Navas kan er niet zoveel van.
Wat een fenomeen. Je zou maar met Pogba en Zlatan in je elftal staan.quote:
Ik sta niet te trappelen of te springen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een fenomeen. Je zou maar met Pogba en Zlatan in je elftal staan.
Ga je FM17 halen trouwens?
Dat ga ik mooi niet doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zult het moeten vertalen
Klaar ermee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta niet te trappelen of te springen.
De laatste FM was kut met perenquote:
De spil in het positiespel van Man United, natuurlijk. Hoe dikker, hoe meer passes. SPREEKT VOOR ZICH. En die streepjes snap je ook wel hoop ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij zo'n groot stipje is daar
Daar had ik dat plaatje niet voor nodig hoor, ik heb gewoon die wedstrijd gezien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De spil in het positiespel van Man United, natuurlijk. Hoe dikker, hoe meer passes. SPREEKT VOOR ZICH. En die streepjes snap je ook wel hoop ik.
West Ham-thuis, gok ook dat hij bankt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk start Navas volgende week niet
Die zit bij Burnleyquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benteke niet speelgerechtigd?
Is dat al helemaal rond dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benteke niet speelgerechtigd?
Dat weet ik niet, er is blijkbaar een misverstand met zijn managerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat al helemaal rond dan?
TOPSHOWquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorm, Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dier, Wanyama, Lamela, Eriksen; Janssen, Kane
[ afbeelding ]
BOHHHquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorm, Walker, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Dier, Wanyama, Lamela, Eriksen; Janssen, Kane
[ afbeelding ]
http://www.cpfc.co.uk/new(...)ontract-3260041.aspxquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, er is blijkbaar een misverstand met zijn manager
Delle Ali gepasseerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2 met Lamela en Eriksen als wingers dus.
VBL / [English Premier League #139] Zlatan is een fenomeenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.cpfc.co.uk/new(...)ontract-3260041.aspx
Dit ziet er wel vrij officieel uit
Hahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VBL / [English Premier League #139] Zlatan is een fenomeen
Pochettino houdt blijkbaar vast aan het blok op het middenveld. Wanyama als schokbreker en dan Dier wat meer vooruit waar Dier vorig jaar schokbreker was, i guess. Wanyama was horror tegen Everton.quote:
Dat vind ik wel echt een kutregel van de Premier League, dat er maar één van de 16:00 potjes mag worden uitgezonden.quote:
Milner linksbackquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Premier League clubs zijn de rijksten van de hele wereld en toch staat er een 40-jarige op doel.
True that.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt een kutregel van de Premier League, dat er maar één van de 16:00 potjes mag worden uitgezonden.
Wtf. Serieus wtfquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VBL / [English Premier League #139] Zlatan is een fenomeen
Ik vind Wanyama niet zo'n bijzondere speler. De neger omdat het moet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pochettino houdt blijkbaar vast aan het blok op het middenveld. Wanyama als schokbreker en dan Dier wat meer vooruit waar Dier vorig jaar schokbreker was, i guess. Wanyama was horror tegen Everton.
Maffeo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben ze geen geschikte wissel voor Sterling op bank?
Dwingt mensen om naar het stadion gaan!quote:
Liverpool zal wel choken of zoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta niet echt te trappelen voor Burnley - Liverpool.
Spelen ze weer uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta niet echt te trappelen voor Burnley - Liverpool.
Nwuh, gewoon een zakelijke 0-2. Burnley gaat geen spel maken of course. Vorige week werd ik van, het is maar, de samenvatting niet wild.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liverpool zal wel choken of zo
Ja dat heb ik in de gaten gehouden allemaal, maar het zag er toch al redelijk af uit.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie keer op rij wegens Anfield.
Dak ziet er wel beetje apart uit, wellicht dat het mooi is als andere delen zelfde gebouwd zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verbouwde tribunegenot
Ik wacht op Everton-Liverpool.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week Tottenham-Liverpool
Typisch Brits stadion wel, gewoon vier verschillende tribunes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dak ziet er wel beetje apart uit, wellicht dat het mooi is als andere delen zelfde gebouwd zijn
jij weet niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch Brits stadion wel, gewoon vier verschillende tribunes.
Ziet er niet uit en de hoeken vind ik ook altijd wel matigquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch Brits stadion wel, gewoon vier verschillende tribunes.
Manchester City - Liverpool kan ook een leuke clash worden met Guardiola vs Kloppquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wacht op Everton-Liverpool.
Ik vind het wel wat hebben, nog een echt uniek stadion. Beter dan al die moderne arena's die er allemaal hetzelfde uitzienquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziet er niet uit en de hoeken vind ik ook altijd wel matig
Met Pogba en Zlatan is dat onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester City - Liverpool kan ook een leuke clash worden met Guardiola vs Klopp
Manchester Derby en Manchester Utd-Liverpool worden verschrikkingen dankzij Mourinho.
Mourinho weet altijd weer iets idioots te verzinnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Pogba en Zlatan is dat onmogelijk.
Mja, Willy heeft ook zijn gebreken. Bravo is een hele goede aankoopquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op zich wel jammer dat hij straks weer moet gaan banken
Stoke vanuit open spel nauwelijks echt gevaarlijk geworden. Stoke-fans werden al lijp als er een directe pass werd gegeven die net mislukte.quote:
Aanvallers vond ik wel leuk, maar defensief is het lachwekkend bij Stokequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stoke vanuit open spel nauwelijks echt gevaarlijk geworden. Stoke-fans werden al lijp als er een directe pass werd gegeven die net mislukte.
De Premier League is qua verdedigen een grote grap. Wil het nog wel eens zien als de motor bij City echt op volle toeren draait.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aanvallers vond ik wel leuk, maar defensief is het lachwekkend bij Stoke
Dat weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:28 schreef Mr.Smokey het volgende:
manchester word kampioen, welke weet alleen stinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |