SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen (16)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag gewoon dat de interviewer het probeerdequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Tranen opwekken lukte niet.
Binnenkort staat er buiten beeld iemand te knijpen. Bij de wielrenners worden ze dan steevast bij het sleutelbeen gepakt. Janken zul je!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zag gewoon dat de interviewer het probeerde
Lijkt me prima als je blij bent met zilver als je niks verwachtte en je ook wel zag dat goud niet mogelijk was. Als hij 2de was geworden na een fotofinish, had hij daar vast niet zo gestaanquote:
vanaf van 33 secondequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
'Je komt van ver he?'
'Schoot alle ellende van afgelopen jaren nog door je hoofd?'
'Hier doe je het voor he?'
Geniaalquote:
Geniaalquote:
Heerlijk ditquote:
Genieten ditquote:
Ja gezien. Paar seconde later stond die er wel voorbij idd. Overijverige vrijwilligers.. Zie je bij voetbal en concert stewards ook altijd- voor een keer beetje macht dus meteen stipt op de regels zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:58 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders wat misschien nog niet was opgevallen.
Zagen jullie na de winst dat de coach over het hek wilde springen en het toen aan de stok kreeg met zo een vrijwilliger die met de 'beveiliging' was belast en hem tegenhield,ook toen hij zei de coach van team NL te zijn die net zilver had gewonnen. Iemand die dat moment heeft gezien? Was in een split second te zien voordat hij zijn zilveren medaille winnaar omhelsde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |