Hij heeft wel moeite in het systeen van Bosz een zelfde systeem zoals Barca...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:39 schreef Heeinz het volgende:
Cillessen gaat eerste keeper worden bij Barcelona en hij gaat het uitstekend doen
Jullie hoorden het hier het eerst
Hij zal dan wel een Berghuisje qua salaris moeten doen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft inmiddels Newcastle United-doelman Tim Krul gepolst om Cillessen onder de lat op te volgen in de Amsterdam ArenA.
Telegraaf
Hij zit rond de 2 miljoen euro aan salaris. Als ik een beetje googel komt hij uit op een weeksalaris van circa 40,000.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal dan wel een Berghuisje qua salaris moeten doen waarschijnlijk.
Ik had het hoger ingeschat vanwege toch al een aantal contractverlengingen maar het sterkt alsnog mijn punt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit rond de 2 miljoen euro aan salaris. Als ik een beetje googel komt hij uit op een weeksalaris van circa 40,000.
Overigens heb je het dan wel over ponden he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit rond de 2 miljoen euro aan salaris. Als ik een beetje googel komt hij uit op een weeksalaris van circa 40,000.
In mijn optiek ga je er dan zelfs flink op vooruit indien Krul weer bewijst langdurig fit te kunnen blijven/zijn vorm terug weet te vinden tenminste.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:49 schreef Tagliano het volgende:
2 miljoen is wel te overzien met wat tekengeld, bonussen en goede wil bij Krul
Lijkt mij een prima keuze overigens
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens heb je het dan wel over ponden he.
14quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De 27-jarige doelman, die zo goed als zeker op korte termijn voor ruim 14 miljoen euro naar Barcelona vertrekt
Dan weten we dat ook weer.
SOAPquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
LOL. Bij Racing Genk vragen ze 20 miljoen euro voor Bailey en zijn ze blijkbaar nu opeens boos op Overmars omdat hij al een officieus akkoord heeft met vader Bailey over contract. Dreigen met FIFA of zo.
Wat een gekken
telegraaf blendlequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar heb je dat nieuws trouwens vandaan Stinho?
Mja ze kunnen terecht vragen wat ze willen. Alleen dat gedreig met FIFA vind ik zo zwakzinnig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SOAP
Maar als ze 20 miljoen vragen komt hij dus niet. Jammer
Blijft gewoon kutvolk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja ze kunnen terecht vragen wat ze willen. Alleen dat gedreig met FIFA vind ik zo zwakzinnig.
Als Racing fucking Genk 20 miljoen euro vragen is wel schitterend, werkelijk waar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het enige wat de boel nog kan redden is een arbitragezaakje of dat Bailey echt stennis gaat schoppen
Ajax vraagt ook 20 miljoen voor spelers als El Ghazi, dus ik snap wel dat ze hoog inzetten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Racing fucking Genk 20 miljoen euro vragen is wel schitterend, werkelijk waar.
Ziyechquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax vraagt ook 20 miljoen voor spelers als El Ghazi, dus ik snap wel dat ze hoog inzetten.
Maar denk dat dit gat te groot is om met onderhandelen uit te komen. Vraag me wel echt af of Marc ook nog andere goede opties heeft, want uit zijn interview blijkt dat hij alleen het hoogste wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |