Nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is die barrage nu jongens?
Skelton als enige tot nu toe foutloosquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de Brit zendt het wel uit. Wat is de stand?
Lollerbrit weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Skelton als enige tot nu toe foutloos
quote:
Zijn de Nederlandse vermogenden minder happig om te investeren? Om succes te behalen bedoel ik dan. Niet om door te verkopen.quote:
iedereen je moet gewoon een paar miljoen investeren en je hebt goud.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:02 schreef zorro28 het volgende:
Mijn vader kan over vier jaar ook voor goud gaan zie ik
Nee johquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:02 schreef xzaz het volgende:
Ze hebben nog steeds niet door het paard 90 procent is.
Paarden is redelijk grote export handel in NL, zal niet snel veranderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zijn de Nederlandse vermogenden minder happig om te investeren? Om succes te behalen bedoel ik dan. Niet om door te verkopen.
Je ziet op de Ruiterspelen wel, als ze op elkaars paard rijden, dat het nergens op slaat en de ruiter ook van enorm belang isquote:
58-jarige winnaar.quote:
Jammer. Hoe zijn die Britten hier zo veel beter in geworden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paarden is redelijk grote export handel in NL, zal niet snel veranderen.
Wel 7x ervaring.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
58-jarige winnaar.
Er is nog hoop voor ons.
Die zijn hier toch altijd wel goed in geweest? Met de familie Whitaker ook nogquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jammer. Hoe zijn die Britten hier zo veel beter in geworden?
https://en.wikipedia.org/(...)_Olympics#Equestrianquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zijn hier toch altijd wel goed in geweest? Met de familie Whitaker ook nog
Die waren ook berucht in strodorp na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zijn hier toch altijd wel goed in geweest? Met de familie Whitaker ook nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |