Waarom uithuilen als het de op één na beste zomerspelen wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:56 schreef Giggio het volgende:
uithuilen en op naar Tokio2020 (tussenstop Pjongpang2018 - die ontzettend gaan tegenvallen t.o.v. Sotsie2014 dus daar hoeven we alvast niet over te fokken)
Bijna niemand had een PR.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom uithuilen als het de op één na beste zomerspelen worden![]()
Tuurlijk had er meer ingezeten, maar dat heeft ieder land wel (behalve de kleine landjes)
Tja, maar de Chef de Mission wordt altijd afgerekend op de medailles. En daar is deze OS niks mis mee.quote:
ik huil niet uit - de sporters mogen uithuilen - ik ben tevree met het resultaat - tegen- en meevallers: dat zijn de olympische spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom uithuilen als het de op één na beste zomerspelen worden![]()
Tuurlijk had er meer ingezeten, maar dat heeft ieder land wel (behalve de kleine landjes)
Waar in Sotsji de meesten excl. Sauerkraut en Kramer hun niveau haalden of daarboven, staan nu de uitzonderingen aan de andere kant van de streep.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, maar de Chef de Mission wordt altijd afgerekend op de medailles. En daar is deze OS niks mis mee.
En niet te vergeten: De eerste individuele medaille ooit voor een turnster, en dan ook nog meteen goud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Goed;
- We hebben de eerste beachvolleybalmedaille sinds ooit.
- geschiedenis geschreven bij het zeilen
- Bij zowel de mannen als de vrouwen goud bij het open water zwemmen
- Steeds beter wordende wielrenners m/v
- Voor het eerst in de geschiedenis een vrouwen handbalteam en dat team in de halve finale
- Volleybalsters die ver boven zich uit stegen en enkele echte toplanden hebben verslagen
- Eerste Europese medaille op de 200m sinds lang
Denk aan de positieve dingen
Hoe staat Australië achter ons?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws: Australië heeft wederom gechoked op een onderdeel waar ze favoriet waren (BMX) en staat nog steeds achter ons
Een Australische heeft gisteren/vannacht de Moderne Vijfkamp gewonnen, dus staan ze boven onsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws: Australië heeft wederom gechoked op een onderdeel waar ze favoriet waren (BMX) en staat nog steeds achter ons
Inmiddels voor onsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe staat Australië achter ons?
Oh, was puur op goud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels voor ons
Goud op de moderne vijfkamp.
Qua goud staan plek 8-11 gelijk. Op basis van zilver staat Australië nu op acht, Italië negen, Nederland tien.
De medaillespiegel wordt dan ook alleen gerangschikt op goud. Als dat gelijk is pas op zilver en brons.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, was puur op goud.
Ik keek naar totaal aantal medailles, daar staan we redelijk achter op Australië.
Top 10 op de medaillespiegel was het doel, dan kijken we dus naar de kleuren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, was puur op goud.
Ik keek naar totaal aantal medailles, daar staan we redelijk achter op Australië.
Klopt, daarom staat ZK nog steeds onder ons met meer medailles.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
De medaillespiegel wordt dan ook alleen gerangschikt op goud. Als dat gelijk is pas op zilver en brons.
Nee, door compleet onverwacht goud op de moderne vijfkamp.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Klopt, en volgens de NOS (i knowquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef Wilskracht het volgende:
Er is een kleine kans wil niet jinxen dat Nederland er via het boksen 1 goud bij krijgt.
Hockey mannen halen vaak wel een medaille maar zelden goud de laatste jaren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 05:30 schreef Tweek het volgende:
Het is wel duidelijk dat ik het verneukt heb, 5 euro per op Goud Schippers 100m en 200m, goud hockey mannen, goud hockey vrouwen, goud dumoulin en goud Epke. Gelukkig heb ik nog 1.65 gewonnen met Bolt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |