abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:17:10 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164769041
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:43 schreef Convict het volgende:
Iedereen hier aan het strijden voor units en ik zit hier maar rustig 914.000 units per 6 min te verdienen :p
Hoe dan? :')
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_164769132
Ik wil geen units gebruiken voor schepen :{w
SOONY
  Redactie Frontpage maandag 22 augustus 2016 @ 20:22:09 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164769138
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:47 schreef S0nic het volgende:

Kloppen de verwijten richting die Sean dat hij zijn beloftes niet heeft waargemaakt in de game? Oprechte vraag.
Zo ja, snap ik de haat van veel mensen wel.
Ik snap wel dat 'ie het niks aan vind, een beetje goud gaan minen terwijl het bezaaid ligt met gravitino orbs :') (rond 29.00 min).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164769343
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:39 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Na 3 of 4 keer warpen kom je een anomalie oid tegen en daar krijg je dan zo'n Atlas Pass.
ah, goed om te weten ^O^
pi_164769811
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:47 schreef S0nic het volgende:

Kloppen de verwijten richting die Sean dat hij zijn beloftes niet heeft waargemaakt in de game? Oprechte vraag.
Zo ja, snap ik de haat van veel mensen wel.
Zie het als het kopen van een nieuwe pc. Je ziet een advertentie van een prachtige nieuwe pc die binnenkort uitkomt. de maker ervan zegt dat het een geweldige grafische kaart krijgt en een razendsnelle processor en ook dat het het gigantisch veel geheugen heeft en dat niet alleen hij beweert dat het allemaal in een beeldschone kast zit. Dit alles is precies waar je naar op zoek was al die jaren en enthousiast bestel je de perfecte pc. Wanneer je het eindelijk in handen krijgt zie je dat het inderdaad een prachtige kast is... alleen de kast is leeg.

o en dan zijn er nog de mensen die zeggen dat er niks mis mee is en dat het aan de verwachtingen van de pc ligt. Want hij is toch mooi om naar te kijken?
pi_164770219
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:44 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Zie het als het kopen van een nieuwe pc. Je ziet een advertentie van een prachtige nieuwe pc die binnenkort uitkomt. de maker ervan zegt dat het een geweldige grafische kaart krijgt en een razendsnelle processor en ook dat het het gigantisch veel geheugen heeft en dat niet alleen hij beweert dat het allemaal in een beeldschone kast zit. Dit alles is precies waar je naar op zoek was al die jaren en enthousiast bestel je de perfecte pc. Wanneer je het eindelijk in handen krijgt zie je dat het inderdaad een prachtige kast is... alleen de kast is leeg.

o en dan zijn er nog de mensen die zeggen dat er niks mis mee is en dat het aan de verwachtingen van de pc ligt. Want hij is toch mooi om naar te kijken?
gelukkig loopt de analogie volledig mank omdat de kast niet leeg is, er zit hooguit niet een mooie snelle videokaart in of een moderne CPU..
pi_164770450
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:56 schreef mschol het volgende:

[..]

gelukkig loopt de analogie volledig mank omdat de kast niet leeg is, er zit hooguit niet een mooie snelle videokaart in of een moderne CPU..
De kast is wel degelijk leeg aangezien de dingen die beloofd zijn door de devs er simpelweg niet in zitten en niet een minder goede versie van de beloftes.

Maar we hebben niks te klagen want we hebben toch een mooie kast gekregen? :)
pi_164770816
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:04 schreef Furdinand het volgende:

[..]

De kast is wel degelijk leeg aangezien de dingen die beloofd zijn door de devs er simpelweg niet in zitten en niet een minder goede versie van de beloftes.

Maar we hebben niks te klagen want we hebben toch een mooie kast gekregen? :)
ik snap het gezeik niet zo, want echt beloofd is het uiteindelijk niet, ze wilde een hoop en, weliswaar erg laat, kwamen ze met het bericht dat het er niet in zat. beloven is het imho nooit, hooguit de intentie uitgesproken x of Y erin te hebben.

ik vind dat echt een typisch geval: jammer helaas gamers(!) maar er werden dingen verwacht die ze uberhaupt nooit in die korte development cycle hadden kunnen waarmaken met een paar man..
het team star citizen heeft al de nodige uitdagingen om hun procedural tech goed te krijgen, en dan denkt zo'n klein, volgens mij redelijk groene, game ontwikkelaar even al dat spul te fixen in minder tijd? _O-

ik kijk naar alles en geloof geen enkele developer op zijn blauwe ogen, de mensen die dat doen die mogen bij zichzelf gaan klagen, ze hebben afgeleverd wat je redelijkerwijs kon verwachten..

maarja ik heb een iets andere kijk op de zaken dan de meeste gamers en dat kan niet in de meeste gevallen

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 22-08-2016 21:25:50 ]
pi_164771151
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben relatief laat in de hype terecht gekomen gelukkig en zie de kritiek wel als valide maar vermaak me erg met het spel. Het enige waar ik het wel mee eens kan zijn is dat de prijs misschien 30/40 euro had moeten zijn ipv 60 maar dat terzijde gelaten is het hele concept en de enormiteit van het spel geweldig. En ik vertrouw op imago-herstellende werkzaamheden aan het spel nu het uit is.
¤60,- is een prima prijs. Veel beter dan zestig Euro neerleggen voor een spel die je binnen 5 uur uitspeelt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_164771173
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]

ik snap het gezeik niet zo, want echt beloofd is het uiteindelijk niet, ze wilde een hoop en, weliswaar erg laat, kwamen ze met het bericht dat het er niet in zat. beloven is het imho nooit, hooguit de intentie uitgesproken x of Y erin te hebben.

ik vind dat echt een typisch geval: jammer helaas gamers(!) maar er werden dingen verwacht die ze uberhaupt nooit in die korte development cycle hadden kunnen waarmaken met een paar man..
het team star citizen heeft al de nodige uitdagingen om hun procedural tech goed te krijgen, en dan denkt zo'n klein, volgens mij redelijk groene, game ontwikkelaar even al dat spul te fixen in minder tijd? _O-

ik kijk naar alles en geloof geen enkele developer op zijn blauwe ogen, de mensen die dat doen die mogen bij zichzelf gaan klagen, ze hebben afgeleverd wat je redelijkerwijs kon verwachten..
Maar dat is toch pure oplichting? Jaren lang iedereen lekker maken met die prachtige beloften, waar ik ook skeptisch over was vooral met het woord procedural generation, maar toch, ze zeiden dat deze game het allemaal had. ze antwoorden met een JA en niet een misschien op de vragen of dit of dat er in zat en dat zat er allemaal niet in en dit deden ze ook vlak voor de release terwijl hij had moeten weten dat dat niet kon en zei het nog steeds om iedereen het maar te laten preorderen voor die ¤60. en dan na de release als iedereen het al gekocht heeft te zeggen sorry maar je krijgt niks van wat we gezegd hebben. dat is toch gewoon diefstal?
pi_164771451
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:44 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Dat er iets mankeert aan de game is inmiddels wel duidelijk, het is meer dat mensen niet kunnen accepteren dat er mensen zijn die er ondanks dat wél van genieten.

Het lijkt wel alsof je niet mag genieten van deze game en daar erger ik me aan. Of je het nou leuk vindt of niet, er zitten hier mensen die tientallen uren plezier hebben gehad aan de game, dat schijnt heel moeilijk te zijn om te accepteren voor mensen die om wat voor reden dan ook het gevoel hebben dat ze belazerd zijn door Sean/Hellogames.

Mensen moeten in de spiegel kijken want ze hebben zelf die game pre-order gezet. Voortaan geduld hebben en reviews afwachten, niet blind kopen en achteraf gaan miepen want je weet dat je risico loopt. Dat hebben we bij talloze eerdere games al gezien.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164771566
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat er iets mankeert aan de game is inmiddels wel duidelijk, het is meer dat mensen niet kunnen te lijken accepteren dat er mensen zijn die er ondanks dat wél van genieten.

Het lijkt wel alsof je niet mag genieten van deze game en daar erger ik me aan. Of je het nou leuk vindt of niet, er zitten hier mensen die tientallen uren plezier hebben gehad aan de game, dat schijnt heel moeilijk te zijn om te accepteren voor mensen die om wat voor reden dan ook het gevoel hebben dat ze belazerd zijn door Sean/Hellogames.
Omdat als je doet alsof er niks aan de hand is en mensen het alsnog gewoon voor de volle prijs kopen, je gewoon zegt dat goed is om te liegen over wat je uit gaat brengen. Je zegt hiermee dat alle andere developers er dus ook mee weg gaan komen om zulke streken uit te gaan halen want er zitten toch geen gevolgen aan omdat mensen blijkbaar het idee hebben dat ze maar moeten accepteren wat ze door hun strot geduwd krijgen na er veel geld voor betaald te hebben.

En pre-orders moeten sowieso verboden worden.
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:42:20 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164771642
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:27 schreef HSG het volgende:

[..]

¤60,- is een prima prijs. Veel beter dan zestig Euro neerleggen voor een spel die je binnen 5 uur uitspeelt.
Neh. Niet echt. Ik heb net weer met plezier een uurtje gespeeld en zal het spel met grote regelmaat blijven spelen omdat ik plezier aan beleef maar de uren aan plezier vs de intensiteit van het plezier voor bijvoorbeeld een game die je binnen 5 a 10 uur uitspeelt maar een regelrechte achtbaan aan emotie/actie is tegenover een game die na 5 systemen nogal same-ish aanvoelt vind ik wel een dingetje. Leuk dat er 18 quadrillioen planeten zijn, jammer dat het maar 5 types zijn. En ik ben gewoon heel blij dat ik laat op de hypetrain ben gestapt en niet vanaf 2013 al op de rit zat. Dan had ik eventueel ook angry Joe geweest.
Vrijheid
pi_164771691
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:39 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Omdat als je doet alsof er niks aan de hand is en mensen het alsnog gewoon voor de volle prijs kopen, je gewoon zegt dat goed is om te liegen over wat je uit gaat brengen. Je zegt hiermee dat alle andere developers er dus ook mee weg gaan komen om zulke streken uit te gaan halen want er zitten toch geen gevolgen aan omdat mensen blijkbaar het idee hebben dat ze maar moeten accepteren wat ze door hun strot geduwd krijgen na er veel geld voor betaald te hebben.
Er zitten geen gevolgen aan omdat mensen pre-orderen. Wil je geen risico lopen, niet pre-orderen. Simpel. En dit bedoel ik dus, je kan simpelweg niet inzien dat er mensen daadwerkelijk plezier hebben aan de game. Jij bepaalt nu dat mensen hier net doen alsof ze het leuk vinden omdat ze voor zichzelf hun aankoop moeten verantwoorden. Omdat jij van mening bent dat het spel niet 'goed genoeg' is om leuk gevonden te kunnen worden.

Het arrogante onvermogen om in te kunnen zien dat mensen van mening kunnen verschillen, en als ze niet willen luisteren maar door blijven drammen dat het een kutgame is en dat Sean een leugenaar is die letterlijk hitler is.

Erg vermoeiend voor de mensen die hier gewoon willen lullen over de game en hun ervaringen willen delen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164771999
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:28 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Maar dat is toch pure oplichting? Jaren lang iedereen lekker maken met die prachtige beloften, waar ik ook skeptisch over was vooral met het woord procedural generation, maar toch, ze zeiden dat deze game het allemaal had. ze antwoorden met een JA en niet een misschien op de vragen of dit of dat er in zat en dat zat er allemaal niet in en dit deden ze ook vlak voor de release terwijl hij had moeten weten dat dat niet kon en zei het nog steeds om iedereen het maar te laten preorderen voor die ¤60. en dan na de release als iedereen het al gekocht heeft te zeggen sorry maar je krijgt niks van wat we gezegd hebben. dat is toch gewoon diefstal?
diefstal? nee hoor de persoon kiest er zelf voor om te preorderen, kan deze ook tot launch prima annuleren (hoe het erna zit, weet ik niet exact)
oplichting zou duiden op iets wat ze bewust deden, dat is maar de vraag of ze dat daadwerkelijk deden, wellicht dachten ze al die tijd dat het ze wel zou lukken.. (het zijn immers naar mijn idee niet heel ervaren developers)

Beide vind ik een (te) zwak excuus om te klagen over het feit dat je vrijwillig een preorder hebt geplaatst die niet aan jouw verwachtingen voldeed (uiteraad bedoel ik dit algemeen, niet specifiek op jou gericht)
pi_164772040
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:39 schreef Furdinand het volgende:

[..]

En pre-orders moeten sowieso verboden worden.
genoeg developers in de jaren die met matige tot beroerde games en mooie praatjes wegkomen, meer is het niet hoor :P
pi_164772065
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Er zitten geen gevolgen aan omdat mensen pre-orderen. Wil je geen risico lopen, niet pre-orderen. Simpel. En dit bedoel ik dus, je kan simpelweg niet inzien dat er mensen daadwerkelijk plezier hebben aan de game. Jij bepaalt nu dat mensen hier net doen alsof ze het leuk vinden omdat ze voor zichzelf hun aankoop moeten verantwoorden. Omdat jij van mening bent dat het spel niet 'goed genoeg' is om leuk gevonden te kunnen worden.

Het arrogante onvermogen om in te kunnen zien dat mensen van mening kunnen verschillen, en als ze niet willen luisteren maar door blijven drammen dat het een kutgame is en dat Sean een leugenaar is die letterlijk hitler is.

Ik heb nergens gezegd dat mensen het spel niet leuk kunnen vinden. Ik heb zelfs gezegd dat het een prachtige lege computerkast is en hier kan je heel goed van genieten. En ik kijk nog steeds elke dag of het al voor 10 euro op marktplaats staat want voor die prijs wil ik het graag een paar uurtjes spelen. :)

quote:
Erg vermoeiend voor de mensen die hier gewoon willen lullen over de game en hun ervaringen willen delen.

Die ervaringen zouden na 1 pagina hier wel allemaal al besproken moeten zijn toch? zoveel is er niet. :P

(dit is een grapje)
pi_164772318
Ik heb met liefde ¤52,- voor een spel neergelegd, die ik nog steeds speel O+
SOONY
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:41:51 #219
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_164773582
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoe dan? :')
Station trading.

http://www.imgur.com/LBJBMvl

http://www.imgur.com/C673ZA5

Eerste shot is de inkoop prijs bij binnen vliegende schepen en 2de is de prijs waar ik ze voor verkoop in de station market hub of hoe je hem wilt noemen.

Slordige 21.5k winst per item en kan er 43 vast houden in me pak, wat me 5 min kost om te vullen aangezien ELK binnen komend schip er 1 tot 4 bij zit heeft.
Das een winst van 920k ofzo
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  Redactie Frontpage maandag 22 augustus 2016 @ 22:48:44 #220
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164773839
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:01 schreef DKUp het volgende:
Ik heb met liefde ¤52,- voor een spel neergelegd, die ik nog steeds speel O+
Idem hier, is zijn geld al meer waard geweest dan Destiny (over een eentonig grindfest gesproken :') )
_____
  Redactie Frontpage maandag 22 augustus 2016 @ 23:30:58 #221
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164775279
Weer lekker geparkeerd 8-) :7

_____
pi_164776530
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Neh. Niet echt. Ik heb net weer met plezier een uurtje gespeeld en zal het spel met grote regelmaat blijven spelen omdat ik plezier aan beleef maar de uren aan plezier vs de intensiteit van het plezier voor bijvoorbeeld een game die je binnen 5 a 10 uur uitspeelt maar een regelrechte achtbaan aan emotie/actie is tegenover een game die na 5 systemen nogal same-ish aanvoelt vind ik wel een dingetje. Leuk dat er 18 quadrillioen planeten zijn, jammer dat het maar 5 types zijn. En ik ben gewoon heel blij dat ik laat op de hypetrain ben gestapt en niet vanaf 2013 al op de rit zat. Dan had ik eventueel ook angry Joe geweest.
Dan is No Man's Sky niet jouw spel en hou je meer van het standaard en "niet teveel bij nadenken" games.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_164776649
nog 1 laatste diersoort ontdekken en mijn vierde planeet is verkend...
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:21:44 #224
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164776671
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:20 schreef mschol het volgende:
nog 1 laatste diersoort ontdekken en mijn vierde planeet is verkend...
Ik probeer het telkens en dan zit ik weer vast en kan ik niets meer vinden
pi_164776729
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:21 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik probeer het telkens en dan zit ik weer vast en kan ik niets meer vinden
ik blijf maar doorlopen tot ik weer wat tegenkom.. :X is echt de enige optie ;(
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:31:16 #226
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164776840
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:25 schreef mschol het volgende:

[..]

ik blijf maar doorlopen tot ik weer wat tegenkom.. :X is echt de enige optie ;(
ik heb al meerdere gehad waar ik 80%+ had en echt niets meer kon vinden :( echt zo kut
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:41:54 #227
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164777000
Platinum trophy gehaald vanavond. De survival was het meeste moeite, even werk aan gehad. En met 0,4 sol te gaan tot de laatste milestone ook nog eens gestorven.
Een erg leuke game al uren stil mee geweest en dat gaat voorlopig niet veranderen.
Nu verder richting centrum. Begonnen op zo'n 177.500 lichtjaar en ik ben nu op 158.731 lichtjaar van het centrum. Nog wel effe onderweg.
pi_164777126
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

ik heb al meerdere gehad waar ik 80%+ had en echt niets meer kon vinden :( echt zo kut
als ik eenmaal begin, dan blijf ik op die planeet tot ik alles heb, en de vorige 3 gingen vrij vlot :D
pi_164777179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:41 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Platinum trophy gehaald vanavond. De survival was het meeste moeite, even werk aan gehad. En met 0,4 sol te gaan tot de laatste milestone ook nog eens gestorven.
Een erg leuke game al uren stil mee geweest en dat gaat voorlopig niet veranderen.
Nu verder richting centrum. Begonnen op zo'n 177.500 lichtjaar en ik ben nu op 158.731 lichtjaar van het centrum. Nog wel effe onderweg.
Hoeveel planeten moet je 100%en daarvoor?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:55:39 #230
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164777194
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoeveel planeten moet je 100%en daarvoor?
10
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:55:51 #231
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164777197
10 planeten op 100%, maar lege planeten tellen ook. _O-
pi_164777209
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:55 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
10 planeten op 100%, maar lege planeten tellen ook. _O-
hier niet hoor, die kan je namelijk niet uploaden..

ik heb 1 planeet gehad waar geen leven is, geen records heeft en dus niet mee telt...
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:15:12 #233
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164777336
Ik speel de ps4 versie. Planeten zonder leven hoef je maar op te landen en je kan ze uploaden voor de 100%.
pi_164777400
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:15 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik speel de ps4 versie. Planeten zonder leven hoef je maar op te landen en je kan ze uploaden voor de 100%.
lekker dan, een gecrippelde versie van het spel voor consoles ^O^
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:23:11 #235
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164777421
Eerder een bug want als je het doet zet het al je andere nog niet geuploade planeten ook op 100% zonder dat je er iets voor krijgt en dat ben je dan kwijt.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:47:22 #236
28033 Pek
je moet wat
pi_164777620
Farmville in space :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_164779167
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:21 schreef mschol het volgende:

[..]

lekker dan, een gecrippelde versie van het spel voor consoles ^O^
Ja dat is wel een mazzeltje voor de PS4 spelers.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:04:07 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164779407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Dan is No Man's Sky niet jouw spel en hou je meer van het standaard en "niet teveel bij nadenken" games.
Ik begrijp dat het het misschien verwarrend kan zijn als iemand kritiek heeft op een spel maar het nog steeds met veel plezier speelt.

Vrijheid
pi_164779468
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Deze game is ook een gevalletje niet teveel nadenken hoor. :+ Maar dat vind ik juist wel een pluspunt tussen al het geweld met snelle actie, ingrijpende verhalen en 1001 verschillende items.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2016 09:10:33 ]
pi_164779485

https://gfycat.com/FatAdventurousFox
:o :o

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2016 09:12:21 ]
pi_164779635
quote:
nice

ondertussen probeer ik de laatste diersoort te ontdekken, maar na een aantal uren rond lopen nog niks nieuws gevonden -O-

ik kan zeker ook niet makkelijk bepalen of het een lucht, land of water beest is?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:48:54 #242
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_164781280
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben relatief laat in de hype terecht gekomen gelukkig en zie de kritiek wel als valide maar vermaak me erg met het spel. Het enige waar ik het wel mee eens kan zijn is dat de prijs misschien 30/40 euro had moeten zijn ipv 60 maar dat terzijde gelaten is het hele concept en de enormiteit van het spel geweldig. En ik vertrouw op imago-herstellende werkzaamheden aan het spel nu het uit is.
Gisteren sprak ik nog een gamemaatje van me die 'm ook had gehaald. Hij was erg teleurgesteld na 50 uur erin gestoken te hebben en nog steeds geen incentive om de game te spelen ervaarde.
pi_164781406
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:48 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Gisteren sprak ik nog een gamemaatje van me die 'm ook had gehaald. Hij was erg teleurgesteld na 50 uur erin gestoken te hebben en nog steeds geen incentive om de game te spelen ervaarde.
Beetje tegenstrijdig;als je er al 50 uur in hebt gestoken heb je er natuurlijk wel iets uitgehaald anders deed je wel wat anders.
Klok inmiddels een uurtje of 26, vandaag komt Deus Ex uit dus NMS moet maar even wachten totdat ik daar mee klaar ben :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164781619
Was er na een paar dagen alweer een beetje klaar mee.
Heb een 48 slot schip , 48 slot exo-suit, en m'n tool heeft er 24 wat de max is.

Elke planeet voelt na een tijdje wel het zelfde aan , en de verhaal lijn is nou ook niet om naar huis te schrijven.

Maar goed , heb er best wat uren in zitten , dus wat mij betreft was het hem z'n geld wel waard ondanks dat ik er veel meer van had verwacht.

Ik hoop dat ze binnenkort nog met wat toffe patches/gratis DLC komen , want het spel voelt maar voor de helft af imo.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:08:27 #245
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164781622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Beetje tegenstrijdig;als je er al 50 uur in hebt gestoken heb je er natuurlijk wel iets uitgehaald anders deed je wel wat anders.
Niet perse hoor. Je kan een game zo graag zo tof willen vinden dat je er dus 50 uur in stopt om het leuke echt te ontdekken.
Vrijheid
pi_164781639
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet perse hoor. Je kan een game zo graag zo tof willen vinden dat je er dus 50 uur in stopt om het leuke echt te ontdekken.
Dan ben je gewoon een masochist.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:19:46 #247
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_164781814
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of gewoon werkeloos.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:24:45 #248
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164781943
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

_O-. Fair enough.
Vrijheid
pi_164782153
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:19 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Of gewoon werkeloos.
Dan nog... ik ga ook geen 50 uur voetbal kijken om te zien of het dan wel leuk wordt :P Dat weet ik na de eerste 20 minuten wel.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:36:33 #250
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_164782208
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan nog... ik ga ook geen 50 uur voetbal kijken om te zien of het dan wel leuk wordt :P Dat weet ik na de eerste 20 minuten wel.
Beetje rare vergelijking. Wanneer ik 60 euro aan een game besteed, wil ik het toch wel een kans geven eigenlijk. Heb volgens mij nog nooit een game teruggebracht, nu ben ik dan ook wel kieskeurig in het kopen ervan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')