zou je een hond wel ooit 100% kunnen vertrouwen, dan? Ik schrik me ook altijd rot van die mensen die foto''s plaatsen van hun baby die tegen een Duitse herder aanligt, of zoiets dergelijks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:54 schreef ChrisCarter het volgende:
Altijd triest dit. Kindje dood, familie kindje in diepe rouw en een beestje dat weer is "opgevoed" door een incapabel iemand.
Niemand wint in deze situatie.
Maar heb je wel een hond?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
zou je een hond wel ooit 100% kunnen vertrouwen, dan? Ik schrik me ook altijd rot van die mensen die foto''s plaatsen van hun baby die tegen een Duitse herder aanligt, of zoiets dergelijks.
No way dat ik dat ooit met mijn zoontje zou hebben gedaan
en zo ook niet https://i.ytimg.com/vi/G1y-HV19Dms/maxresdefault.jpg![]()
Ik ook niet hoorquote:
Net als met mensen doen we het, en maar al te vaak blijkt dat het vertrouwen onterecht was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:57 schreef tesssssssss het volgende:
zou je een hond wel ooit 100% kunnen vertrouwen, dan?
En terecht. Kunnen onschuldige mensen zoals de man hieronder tenminste niet de dupe worden van een slecht opgevoede hond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En de hond zal wel weer worden afgemaakt.
Het lijkt jou wel handig om die hond gewoon rond te laten lopen in een woonwijk bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En terecht natuurlijk. Gewoon doodschoppen dat moordende klotebeest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb zelf twee honden (een stuk onschuldiger types) maar ik vind het meer dan terecht dat in dit soort gevallen de hond wordt afgemaakt. Als de eigenaar ook maar een straf en/of enorme boete krijgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ja, dat snap ik wel, maar ik bedoel meer, dat dreumesje of peutertje denkt "hey leuk, een knuffel, ik trek hem even aan zijn oren, of zoiets dergelijks, en die hond schrikt en bijt uit een reflex"quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorMaar denk dat voor veel mensen een hond echt bij gezin hoort. En in de meeste gevallen gaat het gelukkig goed.
Ja klopt, kleine kinderen zijn vaak hardhandig met huisdieren. Maar ik heb geen idee, heb geen kind en geen hond :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar ik bedoel meer, dat dreumesje of peutertje denkt "hey leuk, een knuffel, ik trek hem even aan zijn oren, of zoiets dergelijks, en die hond schrikt en bijt uit een reflex"
Was even een voorbeeldje he?
Of zo van "hey een staart, kijken wat er gebeurd als ik daaraan trekt?" Die hond denkt "aaaauuuuwwwww"en die hapt. Ook weer uit een reflex.
zoiets.
Want een dreumes snapt nog niet zo heel veel he?
Dat soort dingen.
Een hap is dan ook niet te vergelijken met zodanig aanvallen dat een kind overlijdt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar ik bedoel meer, dat dreumesje of peutertje denkt "hey leuk, een knuffel, ik trek hem even aan zijn oren, of zoiets dergelijks, en die hond schrikt en bijt uit een reflex"
Was even een voorbeeldje he?
Of zo van "hey een staart, kijken wat er gebeurd als ik daaraan trek?" Die hond denkt "aaaauuuuwwwww"en die hapt. Ook weer uit een reflex.
zoiets.
Want een dreumes snapt nog niet zo heel veel he?
Dat soort dingen.
Das ook zo ja :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Een hap is dan ook niet te vergelijken met zodanig aanvallen dat een kind overlijdt.
Hopelijk wel. Kutbeest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Not this shit again.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |