Hoop en negatief zijn. Van dit ploegje gaan ze echt wel winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, we zullen zien. Ik ga met Tjack mee in deze. Maar ik verwed er geen UI om
Die kans is best groot ja, maar we zien het volgende week welquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoop en negatief zijn. Van dit ploegje gaan ze echt wel winnen.
Voor jou he, doe ik dat gewoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:40 schreef Tjacka het volgende:
haha scrum heeft net twee jodenplaatjes gemaakt
Laatste keer Cil in de basis gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoop en negatief zijn. Van dit ploegje gaan ze echt wel winnen.
No you don'tquote:
doe jij ook mee voor de uiquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
No you don't
En ja, ik denk dat Ajax gaat winnen.
Hoe was het nou? Ongeacht het resultaat ging jij met die gay ui lopen toch?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoe was het nou? Ongeacht het resultaat ging jij met die gay ui lopen toch?
Misschien via imgur.com?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe zet je mental images over op je pc?
Tuurlijk wel, dat geeft net die extra dimensie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:22 schreef Divje het volgende:
Moet je alleen geen jeuk aan je neus krijgen tijdens de seks.
Weg swaffelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:22 schreef Divje het volgende:
Moet je alleen geen jeuk aan je neus krijgen tijdens de seks.
True! Maar..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
vrijdagmiddag he, dan mag zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |