aii gethoquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:34 schreef Scrummie het volgende:
https://www.112hardenberg.nu/politie-zoekt-brandstichters/
Gister/vannacht brand!
Als je goed kijkt zie je mijn brievenbus..
[ afbeelding ]
was grapje lieverdquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat valt serieus mee. Veel ouwe mensen en mensen van mijn leeftijd die netjes zijn.
je woont in een seniorenflat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat valt serieus mee. Veel ouwe mensen en mensen van mijn leeftijd die netjes zijn.
Drink dan ook niet zoveel, lul.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:06 schreef Tjacka het volgende:
heb gisteren voor het eerst sinds twee weken niet gedronken
heb nu last van mijn buik lol
Nee, natuurlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Drink dan ook niet zoveel, lul.
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gemixt, zoals ik zeg
.
Hm, nu heb ik door dat je mij de gek aan stak. Lul
Als dat na 2 weken al optreed zou ik toch maar overwegen om helemaal niet meer te drinken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:06 schreef Tjacka het volgende:
heb gisteren voor het eerst sinds twee weken niet gedronken
heb nu last van mijn buik lol
Oh dat is heerlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:47 schreef kalinhos het volgende:
Mogguh. Beste dag vd week vandaag, thuiswerken in de tuin
Jij ook goedemorgen liefste lav van de wereld.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen !
Wat een prachtige dag
Mijn dag is goedquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij ook goedemorgen liefste lav van de wereld.
JAAAAAAAquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn dag is goed![]()
Morgen op vakantie?
ik ben nu nog toch op fokquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Tjack! Mocht ik je niet weer spreken! Fijne vakantie alvast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |