Dat is geen antwoord op de vraag van TS.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:39 schreef xzaz het volgende:
Om de vraag van TS te beantwoorden; bekijk de jaarverslagen eens van de verzekeringsbedrijven.
Ik denk dat jij de TS schromelihk overschat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij vraagt zich af waar dat geld heen gaat en stelt dat het heen en weer geschoven wordt.
Als je switched, daar heeft hij deels gelijk in.
Poog jij hier werkelijk te beweren dat er bij een overstap geld tussen de maatschappijen heen en weer word geschoven?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij vraagt zich af waar dat geld heen gaat en stelt dat het heen en weer geschoven wordt.
Als je switched, daar heeft hij deels gelijk in.
Via riskpooling. Het zal niet letterlijk aan je gekoppeld zitten maar er wordt daadwerkelijk gekeken naar het type en aantal verzekerden wat een verzekeraar heeft. Naar gelang dat wordt het geld wat via de inkomstenbelasting binnenkomt verdeeld over de maatschappijen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Poog jij hier werkelijk te beweren dat er bij een overstap geld tussen de maatschappijen heen en weer word geschoven?
Even voor de duidelijkheid.
Maar van reeds betaalde gelden word er nog steeds 0,0 verrekend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Via riskpooling. Het zal niet letterlijk aan je gekoppeld zitten maar er wordt daadwerkelijk gekeken naar het type en aantal verzekerden wat een verzekeraar heeft. Naar gelang dat wordt het geld wat via de inkomstenbelasting binnenkomt verdeeld over de maatschappijen.
Vroeger was dit zichtbaar via je loonstrook, het staat mij bij dat dat iets van 7% van en je inkomen was.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:39 schreef bonke het volgende:
Wat ik mij dus afvraag is dit :
Als je 10 jaar lang bij een zorgverzekeraar zit en je veranderd van zorgverzekeraar, waar gaat het geld dat in 10 jaar tijd naar die eerste verzekeraar is gegaan heen ?:)
Stel dat je ook nog nooit gebruik hebt gemaakt van de zorgverzekeraar.
Ik weet niet of het systeem met terugwerkende kracht werkt of op voorschottenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar van reeds betaalde gelden word er nog steeds 0,0 verrekend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |