Jup, zoals Denemarken dat ook deed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:25 schreef Nober het volgende:
Noorwegen ging toch voor hun derde goud op rij?
Die Fransaises waren verschrikkelijk, maar je kan moeilijk zeggen dat ze niet thuishoren in de finale. Gewoon een hele goede ploeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Slechtste finale van de Olympische Spelen
En ik maar denken dat Argentinië - België niet overtroffen kon worden.
Punt gemaakt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Fransaises waren verschrikkelijk, maar je kan moeilijk zeggen dat ze niet thuishoren in de finale. Gewoon een hele goede ploeg.
Kans zit er dik in, Frankrijk maakte enorm indruk tegen Brazilië vond ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:45 schreef hhh38 het volgende:
De laatste dubbel in het handbal was trouwens in 1984 toen de mannen en vrouwen uit Joegoslavië goud pakten. Zou knap zijn van de Fransen als het ze lukt.
fransen hebben ook het voorseel dat de kern van dit team al heel lang samen speelt. Bij duitsland lijkt het alsof ze elke 2 jaar een compleet ander team op het veld hebben staanquote:
Ik denk dat dit eindelijk wel eens een lichting is die doortrekt tot de volgende OS. Beste niveau dat Duitsland haalt sinds die OS finale van 2004 en de daarop volgende wereldtitel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fransen hebben ook het voorseel dat de kern van dit team al heel lang samen speelt. Bij duitsland lijkt het alsof ze elke 2 jaar een compleet ander team op het veld hebben staan
klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit eindelijk wel eens een lichting is die doortrekt tot de volgende OS. Beste niveau dat Duitsland haalt sinds die OS finale van 2004 en de daarop volgende wereldtitel.
Fransen in handbal zijn als Duitsers met hockey. Tegen hen geloof ik pas in een zege als ze in minuut 59 drie goals achter staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Verschil nu toch maar 3 punten.
Maar Fransen gaan wel winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |