abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200886100
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:08 schreef Lavenderr het volgende:

Dat vind ik heel erg om te horen. Dit zou juist een plek moeten zij waar je vrijelijk alles op dit gebied moet kunnen uiten.
Hoop je toch weer een hier te zien posten. En laat je niet verjagen door een paar verveling. Die gaanmaar naar ONZ ofzo, maar TRU is serieus.
Geef toe ... de sfeer is niet echt uitnodigend om een topic te starten “wie gelooft er ook in engelen?”
(Random voorbeeld)
Je zou als mod je werk hebben :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200886121
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
Jij bent echt de leukste mod ooit en ik snap je, maar het vertrouwen is weg en niet door jou.
@Lavenderr ... ben jij hier al die jaren actief mod gebleven?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200886140
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:00 schreef Stray_cat het volgende:
BNW niet echt, maar ik mis TRU wel. Inmiddels heel wat dingen meegemaakt, maar ik ga dat niet meer plaatsen tenzij dat compleet vrij kan en dat kan dus niet meer. Ik zit niet op een oordeel te wachten, simpelweg delen wat ik meemaak is voldoende. EN herkenning, daar is een forum voor toch? Ontkennen dat bijv. voetbal bestaat is in mijn ogen ontkennen dat de aarde rond is (als een pannenkoek :P )
ik begrijp je ... ook al weet ik niet over wat je zoal een topic zou willen zien. Je mag het altijd in een DM naar mij zetten ( ben wel benieuwd) ... en ... i can keep a secret ;)
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:20:24 #129
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200886146
Weet je wat het is, Lavenderr, mensen met een andere visie lopen de hele dag al op tegen mensen die dat niet zien. Geeft niet en misschien zijn wij wel loco, maar als er een klein hoekje op internet is waar "wij" even kunnen luchten zonder commentaar. Even elkaar kunnen vinden. Dat is Tru voor mij altijd geweest.
pi_200886154
quote:

[..]

BNW niet echt, maar ik mis TRU wel. Inmiddels heel wat dingen meegemaakt, maar ik ga dat niet meer plaatsen tenzij dat compleet vrij kan en dat kan dus niet meer. Ik zit niet op een oordeel te wachten, simpelweg delen wat ik meemaak is voldoende. EN herkenning, daar is een forum voor toch? Ontkennen dat bijv. voetbal bestaat is in mijn ogen ontkennen dat de aarde rond is (als een pannenkoek :P )
Je hebt helemaal gelijk.
Dit subforum zou weer helemaal het terrein van de TRUthers moeten zijn. Anders zou je geen subforum hoeven hebben voor dit soort zaken.
Lui die hier alleen komen om de boel te ridiculiseren en de users hier belachelijk komen maken zouden meteen geweerd moeten worden. Dan gaan ze maar naar ONZ. Niet hier.
Men zou zich hier veilig moeten voelen om over deze zaken met elkaar van gedachten te kunnen wisselen anders zouden ze wmb meteen weggestuurd mogen worden. Laten we van TRU weer een bloeiend subforum proberen te maken waarbij men zich veilig voelt.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:22:24 #131
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200886159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ik begrijp je ... ook al weet ik niet over wat je zoal een topic zou willen zien. Je mag het altijd in een DM naar mij zetten ( ben wel benieuwd) ... en ... i can keep a secret ;)
Any topic en ik weet hoe dat moet
pi_200886164
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Geef toe ... de sfeer is niet echt uitnodigend om een topic te starten “wie gelooft er ook in engelen?”
(Random voorbeeld)
Eens. Ik doe mijn best Uncle. Beloof ik.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:25:07 #133
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200886170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk.
Dit subforum zou weer helemaal het terrein van de TRUthers moeten zijn. Anders zou je geen subforum hoeven hebben voor dit soort zaken.
Lui die hier alleen komen om de boel te ridiculiseren en de users hier belachelijk komen maken zouden meteen geweerd moeten worden. Dan gaan ze maar naar ONZ. Niet hier.
Men zou zich hier veilig moeten voelen om over deze zaken met elkaar van gedachten te kunnen wisselen anders zouden ze wmb meteen weggestuurd mogen worden. Laten we van TRU weer een bloeiend subforum proberen te maken waarbij men zich veilig voelt.
Helemaal eens, maar ik ben niet blauw en al was ik dat dan zou ik sowieso banrechten willen hebben.
pi_200886172
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:23 schreef Lavenderr het volgende:
We know ... zie complimentjes aan jou hierboven O+
Respect voor je inzet :)
pi_200886174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

@:Lavenderr ... ben jij hier al die jaren actief mod gebleven?
Ja. Ben eigenlijk nooit weggeweest maar de laatste tijd washet niet echt uitnodigend hier en dat is best heel moeilijk. Wat begin je tegen spot en hoon?
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:26:05 #136
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200886176
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ligt niet aan jou joh
pi_200886186
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:26 schreef Lavenderr het volgende:
Ja. Ben eigenlijk nooit weggeweest maar de laatste tijd washet niet echt uitnodigend hier en dat is best heel moeilijk. Wat begin je tegen spot en hoon?
Ja idd ... een enkeling lukt nog maar nu zijn het echt groepjes die samenklieken en elkaar opjutten en zo elk topic waar ze aanwezig zijn, doen ontsporen.
pi_200886218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja idd ... een enkeling lukt nog maar nu zijn het echt groepjes die samenklieken en elkaar opjutten en zo elk topic waar ze aanwezig zijn, doen ontsporen.
En daar ga ik de komende tijd actief tegen optreden, want het zal toch niet gebeuren dat een stel dat alleen maar uit is om de boel kapot te maken hun zin krijgt. Niks ervan. Nu slapen, maar morgen, of nee, vandaag met frisse moed er tegenaan.
Trusten en tot straks. Slaap lekker :Z
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:38:26 #139
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200886225
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En daar ga ik de komende tijd actief tegen optreden, want het zal toch niet gebeuren dat een stel dat alleen maar uit is om de boel kapot te maken hun zin krijgt. Niks ervan. Nu slapen, maar morgen, of nee, vandaag met frisse moed er tegenaan.
Trusten en tot straks. Slaap lekker :Z
Truste
pi_200886229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Juist!! En dat is de ellende.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:44:30 #141
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200886242
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist!! En dat is de ellende.
Rossen, maar dat kan als blauwe niet. Dus moet er iets veranderen, kom maar op.
pi_200886277
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:44 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Rossen, maar dat kan als blauwe niet. Dus moet er iets veranderen, kom maar op.
Gaan we doen !! Trusten :Z
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:57:22 #143
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200886285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gaan we doen !! Trusten :Z
Ok, slaap lekkert
pi_200886286
Samen met Celestien gaat het vast lukken .
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:58:33 #145
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200886287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:57 schreef Lavenderr het volgende:
Samen met Celestien gaat het vast lukken .
Heh
pi_200897269
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:58 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Heh
Mijn gewaardeerde collega hier ;)
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:36:10 #147
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_200898700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 08:14 schreef UncleScorp het volgende:
wow wat is het hier uitgedoofd zeg :'(

Waar zijn de levendige TRU topics naar toe ?
Die zijn helaas al een enige tijd ver te zoeken :{
Het forum in het algemeen is sowieso een stuk rustiger dan vroeger. Zonder vaste kern posters & met trollen op de loer, staat het hier stil. Wel erg leuk om jou hier te zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:23 schreef Dutchguy het volgende:

Ik denk dat het meer op zou leven als je TRU besloten zou maken zoals KPD, zodat niet elke ervaring meteen opgevolgd wordt door tien hihaho reacties waarna elk topic onvermijdelijk uitdooft.
Hoi Dutchguy, hoe gaat het met de stenencollectie? Nog wat nieuws gekocht onlangs? Ik overweeg een mooie bergkristal in m'n kantoor. Als je suggesties hebt, brul! (In 't stenentopic, bij voorkeur ;))

Mja, besloten is weer zo... besloten. Maar ik snap wat je zegt: als mensen vrij hun posts kunnen plaatsen zonder dat er ongewenste commentaren volgen met als doel om het topic om zeep te helpen/de posters te pesten, dan zou dat heel fijn zijn en potentieel kunnen werken.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:36 schreef Dutchguy het volgende:

Ik vind het ook jammer dat TRU niet van de grond komt. Er is volgens mij animo en materiaal genoeg maar volgens mij heeft de huidige manier van aanpak bewezen dat er dan in ieder geval niets van de grond komt. Daarom misschien tijd voor een besloten forum. Al was het maar om te kijken of je dan in ieder geval wat activiteit kunt genereren onder de users.
Het is stof om over na te denken. Al gaan Lavje en ik daar niet over, zeg ik er meteen bij.
Als het tot gevolg zou hebben dat (een deel van) de oude garde terug komt & nieuwe users hun weg vinden naar TRU met de kennis dat hun posts op gewaardeerd en zeer welkom zijn... Ben niet per se tegen iig. Wat jij Lavje?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:42 schreef UncleScorp het volgende:

TRU en BNW zijn de pispot van Fok geworden.
Dat besef ik na jarenlange afwezigheid hier al snel weer.
Vooral BNW is de klos. TRU staat voornamelijk stil.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:52 schreef Lavenderr het volgende:

Users durven niet meer omdat ze geridiculiseerd worden dus gaan ze elders. Terwijl dit subforum nota bene voor hen is geopend. Eeuwig zonde, want we hebben bloeiende tijden gehad. Eens met UncleScorp.
Jaren geleden, ten tijde van de Solse Gat Meetings, was het hier juist druk. Een vast club mensen, interessante topics. TRU liep goed & was gewoon erg leuk om te zijn. Die tijd ligt helaas al vele jaren achter ons. We zouden met z'n allen de schouders eronder moeten zetten, maar dan moet 't wel een plek zijn waar mensen willen & durven te posten.

quote:

Het is zo jammer dat we jouw ervaringen hier moeten missen :{ Snap heel goed dat je 't nu niet wil & dat onderstreept precies het probleem, mijns inziens. Je zit niet te wachten op een oordeel, op 'gedoe'. Dit forum zou juist een plekje moeten zijn waar het wél veilig voelt. Als dat het niet meer doet voor users zoals jij, dan moet er iets veranderen waardoor je 't wel evt. wel weer zou doen. Heb je een suggestie in dat opzicht? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:06 schreef Lavenderr het volgende:
Heel fijn dat je nog de moeite neemt, Uncle. Fijn om weer iemand van de oude garde terug te zien.
Nu niet meteen weglopen hoor, maar laten we proberen er weer wat nieuw leven in te blazen ^O^
En we kunnen mensen als jij goed gebruiken :) Super je hier te zien!

quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:11 schreef Stray_cat het volgende:

Jij bent echt de leukste mod ooit en ik snap je, maar het vertrouwen is weg en niet door jou.
Lavje is onze stabiele factor & een mod (en vooral een mens) met een groot hart :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:13 schreef UncleScorp het volgende:

(Random voorbeeld)
Daar zijn we voor.
* Celestien zou zo'n topic geweldig vinden.

quote:
17s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:20 schreef Stray_cat het volgende:
Weet je wat het is, Lavenderr, mensen met een andere visie lopen de hele dag al op tegen mensen die dat niet zien. Geeft niet en misschien zijn wij wel loco, maar als er een klein hoekje op internet is waar "wij" even kunnen luchten zonder commentaar. Even elkaar kunnen vinden. Dat is Tru voor mij altijd geweest.
Tell me about it... En nee, we zijn niet 'loco'. We zijn misschien anders, maar daar is niets mis mee. Hoeveel mensen zijn er wel niet die dingen meemaken die ze niet kunnen verklaren? Meer dan we denken, durf ik wel te stellen. Sommige mensen sluiten zich af, sommige mensen willen er juist over praten om het te begrijpen of er meer over te leren. TRU zou een fijne plek moeten zijn waar je je veilig voel en waar bijzondere visies en ervaringen thuis horen. Maar als het niet als een thuis voelt, dan post je er niet. En dat snap ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:21 schreef Lavenderr het volgende:

Je hebt helemaal gelijk.
Ik zou het niet beter kunnen zeggen, lieverd :*
Je slaat de spijker op z'n spreekwoordelijke kop.

quote:
6s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:25 schreef Stray_cat het volgende:

Helemaal eens, maar ik ben niet blauw en al was ik dat dan zou ik sowieso banrechten willen hebben.
Helaas hebben modjes (zoals Lavje en ik) geen banrechten, maar gelukkig hebben we wel collega's die het wél kunnen, indien nodig :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:38 schreef Lavenderr het volgende:

Mijn gewaardeerde collega hier ;)
Ik heb een TRU-loze periode gehad, maar ben sinds kort weer terug met een andere naam. Wellicht dat je me vroeger langs hebt zien komen als 'Natalie'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie op 13-08-2021 19:44:55 (grammaticale dwaling) ]
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:27:04 #148
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_200899557
Heb een beetje een dubbele mening over een besloten topic. Wellicht werkt het om TRU weer een beetje leven in te blazen.. er valt in ieder geval weinig te verliezen als je naar de huidige activiteit kijkt.

Maar ja, hoeveel mensen gaan die drempel ook echt nemen? Met de topics die ik post hoop ik vaak ook juist de toevallige passant te triggeren. Die zijn er dan niet meer.. dat zou ik jammer vinden.

Ik ben zelf helemaal niet gevoelig voor paranormale zaken dus kan er niet over meepraten hoe het voelt om over zoiets een lading met quasi lollige opmerken over je heen te krijgen. De reacties van die soort die ik op mijn posts krijg, die negeer ik en/of meld ik.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_200899885
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De reacties van die soort die ik op mijn posts krijg, die negeer ik en/of meld ik.
Dat vind ik al een gave ... paranormaal of niet 😁
pi_200909965
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat vind ik al een gave ... paranormaal of niet 😁
Eens. Getuigt van zelfbeheersing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')