Helaas. Ik krijg ze slechts van Lokje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelKrijg bijna nooit DM's
Da's toch niet zo verkeerd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Ik krijg ze slechts van Lokje.
Klopt.quote:
nee niet echt eigenlijk, jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Sof.
Heb je nog iets leuks te melden?
inderdaad, beetje saai zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zo zonder boncolor vlog is er niks te bespreken
Laatst naar Castlefest geweest. Was wel leuk.quote:
Heb dat nooit zo boeiend gevonden.quote:
Nicequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit ontkend dat ik een racist ben.
Oh leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst naar Castlefest geweest. Was wel leuk.
En volgende week foodtruck festival. Ook wel zin in.
Aan de andere kant, maandag weer werken.
Ben je zo'n alternatief type?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst naar Castlefest geweest. Was wel leuk.
Ja, sta niet te springen om weer te gaan werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leuk.
Werken is minder leuk
gelukkig heb ik nog wel even vakantie
Hoe definieer jij alternatief?quote:
Langharige metalluisteraar met gekke armbandjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sta niet te springen om weer te gaan werken.
Jouw vakantie is wel obsceen.
[..]
Hoe definieer jij alternatief?
Draag geen armbandjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Langharige metalluisteraar met gekke armbandjes
Oui. Vriendinnen en ik wilden al een tijdje gewoon een dagje met zijn allen weg en dan niet naar de sauna of iets. Dus dit vonden we een goed alternatiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb dat nooit zo boeiend gevonden.
Ga je dan in ritten enzo?
Ja.quote:
Goed levenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Zit een beetje lekker te gamen, te lezen en soms aan mijn penis te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |