Van Italiaanse makelij, en had je ook onzin als Superdonald enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die pockets vond ik nooit leuk, heel anders getekend.
Dat is don rosaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Italiaanse makelij, en had je ook onzin als Superdonald enzo
Beste zijn de Carl Barks verhalen, geschiedenis van Dagobert
Erg jammer dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt niks te wensen, dat recht heb je verspeeld toen je je grote bek opentrok.
Ja maar die uitgebreide verhalen over Dagobert zijn van Don Rosa. Die boeken over zijn levensverhaal enzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Carl Barks heeft het personage en de geschiedenis toch bedacht?
Ah ja ik zie nu het verschil in stijl.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar die uitgebreide verhalen over Dagobert zijn van Don Rosa. Die boeken over zijn levensverhaal enzo.
Man, wat treurig dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja maar die uitgebreide verhalen over Dagobert zijn van Don Rosa. Die boeken over zijn levensverhaal enzo.
Grappig dat je dan echt heel lang niet meer aan Donald Duck denkt en dan ineens er nog heel veel van blijkt te weten. Ik kan zelfs de meeste tekenaars onderscheiden.quote:
Ja, Jimmy, je bent intelligent, dat weten we.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grappig dat je dan echt heel lang niet meer aan Donald Duck denkt en dan ineens er nog heel veel van blijkt te weten. Ik kan zelfs de meeste tekenaars onderscheiden.
Ik haalde heel veel informatie uit de Donald Duck en van Bassie en Adriaan als kindquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grappig dat je dan echt heel lang niet meer aan Donald Duck denkt en dan ineens er nog heel veel van blijkt te weten. Ik kan zelfs de meeste tekenaars onderscheiden.
Weet niet of dat een kwestie van intelligentie is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, Jimmy, je bent intelligent, dat weten we.
Weinig franchises die jullie ook kunnen waarderen denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over welk franchise wil jij het hebben?
Dat is het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet of dat een kwestie van intelligentie is.
Dan maken we het een kwestie van intelligentie van.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet of dat een kwestie van intelligentie is.
Nee heb alleen een samenvatting gelezen van het plot en vond het best cringeworthyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weinig franchises die jullie ook kunnen waarderen denk ik.
Nieuw Harry Potterverhaaltje al gelezen?
Even kijken of er quizjes van zijn op internet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan maken we het een kwestie van intelligentie van.
Dat zei Bonnie ook al.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee heb alleen een samenvatting gelezen van het plot en vond het best cringeworthyLeek wel slechte fanfiction
Genieten was dat altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De veldslagen in de tuinen van Donald en Buurman Bolderbast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |