Fijn is dat hequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wel goed! Lekker niks doen hele dagen. En met jou dan? Bijna beginnen met nieuwe studie toch?
oooh leuk hoor! Wat ga je nog doen? Heb je er zin in?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fijn is dat heLekker rustig. Ja gaat prima! Ik had deze week introweek van de uni/hogeschool, en 5 september is de introductie van m'n opleiding zelf. Heb er best wel zin in
Geneeskunde in Utrecht, ja zeker haha. Welke opleiding doe jij ookalweer?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh leuk hoor! Wat ga je nog doen? Heb je er zin in?
heheh is goedquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen Hep dan mee te krijgen.
studeer je op de uithof?quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geneeskunde in Utrecht, ja zeker haha. Welke opleiding doe jij ookalweer?
Vertelquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken een leuk restaurant daar in de buurt
Haha nicequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
15 minuutjes fietsen vanaf de uithof
werkt een hele goeie kok
we komen samen eens bij je eten voor een ROMANTISCH dinerquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werkt een hele goeie kok
spaar maar appie zegelsquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha nice
Ik verwacht wel korting dan
En hoe is het met jou mortaxxquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we komen samen eens bij je eten voor een ROMANTISCH diner
Doe mij de naam.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werkt een hele goeie kok
eerst even de recensie van iwanius afwachtenquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe mij de naam.
Dan kom ik wel eten met Loka.
Hopelijk kun je er goed acclimatiseren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerst even de recensie van iwanius afwachten
Oh netjes hoor. Ik doe sociaal juridische dienstverlening op de HU. Volgend jaar ook weer op Uithof, maar hoef er maar een dag per twee weken heen door stagequote:Op zondag 21 augustus 2016 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geneeskunde in Utrecht, ja zeker haha. Welke opleiding doe jij ookalweer?
Oh tof! Leuke stage? Of weet je dat nog niet nuquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh netjes hoor. Ik doe sociaal juridische dienstverlening op de HU. Volgend jaar ook weer op Uithof, maar hoef er maar een dag per twee weken heen door stage
Hij is dit jaar ook geweest, dus dat zal wel goed komen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen Hep dan mee te krijgen.
Was in Uutje toch? Of was die ook in Amsterdam?quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is dit jaar ook geweest, dus dat zal wel goed komen.
Utrecht. Amsterdam is volgend weekend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was in Uutje toch? Of was die ook in Amsterdam?
Jammer dat het komend weekend zo druk isquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Utrecht. Amsterdam is volgend weekend.
Jaa, wordt denk ik wel leukquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:14 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh tof! Leuke stage? Of weet je dat nog niet nu
Ben jij ook een Wardruna fanboy? Ik heb vorige week zeker 2 pennen uit woede op de grond gegooid toen hun beide concerten in het Tivoli al binnen 2 dagen uitverkocht bleken te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het komend weekend zo druk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |