En als het daarna op niks blijkt uit te lopen kan je gewoon net doen of je je portemonnee bent vergetenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik tenminste een leuke dag gehad
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als het daarna op niks blijkt uit te lopen kan je gewoon net doen of je je portemonnee bent vergetenWant je gaat natuurlijk niet betalen voor een onsuccesvolle date
Je betaalt vooraf bij een pretpark. Geen sterk idee dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als het daarna op niks blijkt uit te lopen kan je gewoon net doen of je je portemonnee bent vergetenWant je gaat natuurlijk niet betalen voor een onsuccesvolle date
Ah oke, prima toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet graag van mijn bier, dus ik ben geen tanker
En je kijkt ook nog eens naar elk kutje wat langs looptquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet graag van mijn bier, dus ik ben geen tanker
Echt he.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je betaalt vooraf bij een pretpark. Geen sterk idee dit.
Ik ben niet zo moeilijk met geld helaasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet ie lekker zelf weten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt he.
JR moet nodig buitenkomen.
Geld terug vorderen dan maar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je betaalt vooraf bij een pretpark. Geen sterk idee dit.
Zekerquote:
Ja maar dat is gewoon lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En je kijkt ook nog eens naar elk kutje wat langs loopt
Ik ken bepaalde R&P users die dat wel zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk met geld helaas
Saai man.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:25 schreef JimmyDean het volgende:
Joe Carioca is een van mijn favorieten uit de Donald Duck. Die moet ik nodig weer eens een keer lezen trouwens.
Die Mexicaanse haan vond ik daarentegen weer vreselijk saaiquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:25 schreef JimmyDean het volgende:
Joe Carioca is een van mijn favorieten uit de Donald Duck. Die moet ik nodig weer eens een keer lezen trouwens.
Ik had nog een goede opmerking over die bepaalde userquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld terug vorderen dan maar.
[..]
Zeker
[..]
Ja maar dat is gewoon lekker
[..]
Ik ken bepaalde R&P users die dat wel zijn
Ik gelukkig nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geld terug vorderen dan maar.
[..]
Zeker
[..]
Ja maar dat is gewoon lekker
[..]
Ik ken bepaalde R&P users die dat wel zijn
Midas Wolf was ook altijd wel vermakelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Saai man.
Leukste verhaaltjes vind ik de achterkant en de verhalen van Donald zelf. De rest is saai.
Wie is die bepaalde userquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had nog een goede opmerking over die bepaalde user
Ja ik las alleen het eerste verhaal altijd. Midas wolf en de booswichten club vond ik ook lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Saai man.
Leukste verhaaltjes vind ik de achterkant en de verhalen van Donald zelf. De rest is saai.
Ja klopt wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Mexicaanse haan vond ik daarentegen weer vreselijk saai
Ik ben volledig mezelf op welk platform dan ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Tjacka het volgende:
JR moet eens stoppen met zijn act op FOK
Kan me niet voorstellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had nog een goede opmerking over die bepaalde user
Hiawatha ofzo is dus écht te saaiquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Midas Wolf was ook altijd wel vermakelijk.
Maar Donald en Dagobert zijn de grootste bazen
Ik vond je altijd een goede user, maar je daalt nu wel een beetje in mijn achting.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |