Gezien TS zijn andere topic wilt hij vast iemand die voor hem naar een cafe gaat om een poster op te zoekenquote:
Volgens mij kan ik nog geen persoonlijke berichtjes sturen... Dus ik doe het even in dit topic. Ben je daar lang? Heb je nog plannen om naar Ljubljana zelf te gaan? Ik zoek inderdaad iemand (zoals hier al werd geraden) om op zoek te gaan naar een poster/foto in een café.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:40 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga morgen wel die kant op. Hemelsbreed zo'n 30 kilometer.
Sorry man.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:25 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik nog geen persoonlijke berichtjes sturen... Dus ik doe het even in dit topic. Ben je daar lang? Heb je nog plannen om naar Ljubljana zelf te gaan? Ik zoek inderdaad iemand (zoals hier al werd geraden) om op zoek te gaan naar een poster/foto in een café.
Dat is weer iets anders dan pokemons vangen.
Nou, Bert Visscher is er niets bij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Sorry man.
Ik maakte maar een grapje.
Uhm, ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:57 schreef CrashO het volgende:
Gezien TS zijn andere topic wilt hij vast iemand die voor hem naar een cafe gaat om een poster op te zoeken
GC / (Bekende) foto gezocht.
Het café is in Metelkova. Een alternatief "dorpje" tussen centrum en station. Als je langs de ingang van de oude militaire gevangenis loopt (wat nu een hostel is) loop je zo ongeveer tegen het café aan. Kan op internet alleen de precieze naam van dit café niet vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uhm, ok.
En weten we toevallig de naam van dat café? Of waar het ongeveer zit in Ljubljana? Het centrum is niet zo groot. Wel een leuke stad trouwens. Het centrum dan.
Met streetview kun je toch wel een snapshot van de deur krijgen? Weet de eventuele (be)zoeker ook waar hij/zij naar binnen moet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:25 schreef glazenbak123 het volgende:
Het café is in Metelkova. Een alternatief "dorpje" tussen centrum en station. Als je langs de ingang van de oude militaire gevangenis loopt (wat nu een hostel is) loop je zo ongeveer tegen het café aan. Kan op internet alleen de precieze naam van dit café niet vinden.
Normaliter had dat ook gekund...maar laat dit nou net in Metelkova zijn, en in Metelkova worden zelfs eventuele deuren van eventuele cafés volledig aan de verbeelding overgelaten. Ik bel er wel even heen zo. Weet iemand wat dat kost; naar Slovenie bellen met een normaal abonnement? Jij misschien? Kan t niet vinden. Staan alleen prijzen van speciale bundels op internet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met streetview kun je toch wel een snapshot van de deur krijgen? Weet de eventuele (be)zoeker ook waar hij/zij naar binnen moet.
En ik moet zeggen dat ik een paar pintermannen had gedronken die avond, dan is het helemaal hocus pocus daar. Maar ik weet het nog wel zo ongeveer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met streetview kun je toch wel een snapshot van de deur krijgen? Weet de eventuele (be)zoeker ook waar hij/zij naar binnen moet.
Want wij weten welke provider jij hebt ja..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:01 schreef glazenbak123 het volgende:
Weet iemand wat dat kost; naar Slovenie bellen met een normaal abonnement?
Hollandsnieuwe, tarieven buitenland met normaal abonnement zijn onvindbaar. Maar een schatting is ook voldoende.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Want wij weten welke provider jij hebt ja..
Telfort kost 6 cent per minuut iig (Slovenie is EU).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:05 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Hollandsnieuwe, tarieven buitenland met normaal abonnement zijn onvindbaar. Maar een schatting is ook voldoende.
Oke bedankt, dan ga ik even bellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Telfort kost 6 cent per minuut iig (Slovenie is EU).
Pagina 3quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:08 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Oke bedankt, dan ga ik even bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |