Gewone laserstudio's niet inderdaad. O.a. cosmetique totale valt onder medische contactberoepen omdat het een huidkliniek is.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mag dit allemaal doorgaan, met COVID?
Kappers, pedicures etc mogen niet open, laserstudio’s blijkbaar wel?
Herkenbaar! Ik heb mijn tattoo laten zetten toen ik 20 was en ik heb mezelf toen heel erg laten leiden door de artist. Het ontwerp was daardoor ook anders dan ik oorspronkelijk in gedachten had, maar ik vertrouwde hem omdat zijn portfolio heel indrukwekkend was. Dat was gewoon heel dom, want uiteindelijk weet je zelf het beste wat goed bij je past.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:03 schreef Grq het volgende:
Helaas was het bij mij toch anders gezet dan ik in mijn hoofd had. Neem het mezelf ontzettend kwalijk, want blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg.
Kun jij al wat resultaat zien na de 1e behandeling? Ik ga begin maart voor de 1e keer!
Hoe laat mag je en welk filiaal van CT?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:13 schreef Rapunzelx het volgende:
Ik mag 20 februari voor mijn tweede sessie! Ben benieuwd hoe het er daarna weer uit gaat zien!
Ik zit in Goes, Zeeland! Ben benieuwd naar de pijn deze keer, ik vond het op zich wel meevallen. Ze was wel ruim een uur echt aan het laseren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:18 schreef korenblauw het volgende:
[..]
Hoe laat mag je en welk filiaal van CT?
Hier wel flink verschil na de 1e keer laseren. Nu na de 5e keer heb ik het gevoel dat er weinig verandering in is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |