The Daily Prophetquote:Pottermore to publish ‘Pottermore Presents’ 6 September, a series of eBook shorts about the wizarding world from J.K. Rowling
17 August 2016
London, England – Susan L. Jurevics, Chief Executive Officer, Pottermore, announced today the publication of Pottermore Presents, a series of eBook shorts featuring stories and J.K. Rowling’s first-person reflections about the wizarding world. The first three eBooks, which focus on the Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, will be published by Pottermore on 6 September.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Dus waarschijnlijk gewoon een bundel van de stukjes die al op pottermore zelf verschenen zijn.
quote:will be published by Pottermore on 6 September
Volgens mij is deze zwaar fakequote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:50 schreef Oversight het volgende:
Geen uilen meer.
Pic om teleurstelling te verwerken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Volgens mij is deze zwaar fake
Doh!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Volgens mij is deze zwaar fake
by Pottermore dus, niet on Pottermorequote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]Lees je The Daily Prophet niet?
Omdat dit niet in een tijdschrift of iets verschenen is. Of je me geloof of niet moet je zelf wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:55 schreef Oversight het volgende:
[..]Voordat ik je geloof wil ik eerst weten waarom je dat denkt, ...
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:13 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Omdat dit niet in een tijdschrift of iets verschenen is. Of je me geloof of niet moet je zelf weten
Gewoon in google images.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:15 schreef Oversight het volgende:
Er is toch zo'n dinges waar je de url van een afbeelding in kan zetten, die dan vergelijkt checkt waar de afbeelding allemaal gebruikt is?
Aw, kijk hem blij zijn, verpest het nou nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het gaat om die naaktfoto knuppel
Dingen verpesten is mijn passiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Aw, kijk hem blij zijn, verpest het nou niet
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het gaat om die naaktfoto knuppel
??quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:42 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik ben pas op de helft, waar rook is is vuur enzo.
Damn you!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:50 schreef Oversight het volgende:
Geen uilen meer.
Pic om teleurstelling te verwerken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |