Behalve dan bij Shields. Die bokst als een kerel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het damesboksen er vaak zo 'slapjes' uitzienMaar dat zal mijn leken-oog zijn.
Zo zwaaierig en hangerig hèquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde! Ze zullen me ongetwijfeld knockout kunnen slaan, maar het ziet er zo slordig uit allemaal.
Ja. Eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve dan bij Shields. Die bokst als een kerel.
dat is een kerel johquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve dan bij Shields. Die bokst als een kerel.
Service hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:07 schreef franklop het volgende:
Dit is nou een sport waar een co-commentator handig had geweest. Die wel wat termen kent..
'Zodat jij mooi kan opschrijven wat de commentator zegt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:07 schreef franklop het volgende:
Dit is nou een sport waar een co-commentator handig had geweest. Die wel wat termen kent..
Oud collegaatje van mijn vriendin, ze mept me compleet in elkaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde! Ze zullen me ongetwijfeld knockout kunnen slaan, maar het ziet er zo slordig uit allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |