Met het bord op schoot tvquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:03 schreef Caland het volgende:
Fijne beelden van die diarree om 6 uur. Well done NOS.
'zwart graag'quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:09 schreef TLC het volgende:
Hahaha mooi dat van Cassius Clay in het restaurant waar de serveerster zegt 'we serveren geen negers' en zijn antwoord 'ik wil ook geen neger, ik wil een kop koffie'
![]()
![]()
Of hij heeft er gewoon weinig zin in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:25 schreef Redefine het volgende:
Die Greve komt net uit bed lijkt het wel.
twitter:jhvdheuvel twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 18:25:40Topvolleybal op de BRT, topdameshockey op ZDF en BBC. En @NOSsport? #nospraatzomer https://t.co/DYeDpfmFOA reageer retweet
2 tellen praten. Dat is gewoon klagen om het klagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:57 schreef antiderivative het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jhvdheuvel twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 18:25:40Topvolleybal op de BRT, topdameshockey op ZDF en BBC. En @NOSsport? #nospraatzomer https://t.co/DYeDpfmFOA reageer retweet
Nou vind ik die hippische sporten sowieso geen sport, dus ik ben er niet echt rouwig om.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:26 schreef antiderivative het volgende:
Nederlanders uitgeschakeld bij de paardjes en we schakelen direct weg
Zoals al iemand zei in dat topic: Typisch NOS als ze nu afkappen
Nouja bij de paardensport nog wel logisch. Dat kan toch niemand leuk vindenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:26 schreef antiderivative het volgende:
Nederlanders uitgeschakeld bij de paardjes en we schakelen direct weg
Zoals al iemand zei in dat topic: Typisch NOS als ze nu afkappen
Blijkbaar was die al in tranen van de algehele prestaties van de ruiters deze Spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of hij heeft er gewoon weinig zin in.
Dubbeldam zag het niet aankomen, maar Greve blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar was die al in tranen van de algehele prestaties van de ruiters deze Spelen.
Klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dubbeldam zag het niet aankomen, maar Greve blijkbaar wel.
Omdat het nu opeens een finale is met NL. Vorige week gaf de NOS geen FUCK om andere livesporten.quote:
Dat terwijl er toen meerdere Nederlanders actief waren. Met uiteraard het missen van de medaille uitreiking van Ligtlee als dieptepunt. Ik vind het ook heel opmerkelijk dat het nu wel kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het nu opeens een finale is met NL. Vorige week gaf de NOS geen FUCK om andere livesporten.
Geven ze eindelijk aandacht, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het nu opeens een finale is met NL. Vorige week gaf de NOS geen FUCK om andere livesporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |