het valt erg op dat de kinderen met weinig hersencellen hier het normaal vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik snap serieus het probleem niet
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Braddie was alleen even mad omdat de pizzeria een foutje had gemaakt en ze die salades zelf moesten betalen. Kijk dat is niet tof als dat zo was.. Eten bestellen op zijn adres en hem laten betalen. Maar bleek dus een fout te zijn en toen kon Braddie er wel om lachen.
ja hoor dat was haar intentie ook echt. als dat t was had ze gewoon een dm gestuurd. wat kom je pleasen in de sc om erbij te horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hij heeft gratis gezond eten gekregen en een waarschuwing dat z'n adres op internet stond?
Dat bedacht ik mij gisteren ook nog voor ik ging slapen. Je kan natuurlijk gewoon zeggen: Hier weet ik niks van, neem maar weer mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ze had ook gewoon die bestelling kunnen weigeren? Ze was niet verplicht om te betalen. Wat een onzinverhaal.
heeft ze überhaupt wel een ban? geen idee voor wat ze die heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar eten bij iemand laten bezorgen is "pesten" buiten FOK! om dus waarom zou ze daar voor geband zijn?
Braddie is ook niet helemaal 100 hèquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat zeur je ik heb hem alleen naar neergestoken. ik had hem ook dood kunnen steken. beetje onzinnige reden he![]()
crip heeft btw betaald maar dat was niet gelijk duidelijk omdat de pizzaria braddies moeder ook liet betalen in eerste instantie.het is wel zo dat crip braddie vaak pest en juist als zij zijn adres heeft en hij niet weet hoe ver zij zou kunnen gaan kan dat je doen schrikken. opzich vond ik t sturen van een salade op eigen kosten niet super erg. een beetje op de grens liggen. dat t verzond3n is door iem die hem pest en ook nog met de boodschap " ik wens je geen geluk " kan dan best eng overkomen bij ienand tuurlijk. als een user waar hij mee bevriend is t had verstuurd zonder onvriendelijke boodschap was t wel anders binnen gekomen bij hem.
brad is inmiddels ook niet meer boos ofzo. ook daarin wisselt hij kwa gedrag
Oh die story kende ik niet manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat zeur je ik heb hem alleen naar neergestoken. ik had hem ook dood kunnen steken. beetje onzinnige reden he![]()
crip heeft btw betaald maar dat was niet gelijk duidelijk omdat de pizzaria braddies moeder ook liet betalen in eerste instantie.het is wel zo dat crip braddie vaak pest en juist als zij zijn adres heeft en hij niet weet hoe ver zij zou kunnen gaan kan dat je doen schrikken. opzich vond ik t sturen van een salade op eigen kosten niet super erg. een beetje op de grens liggen. dat t verzond3n is door iem die hem pest en ook nog met de boodschap " ik wens je geen geluk " kan dan best eng overkomen bij ienand tuurlijk. als een user waar hij mee bevriend is t had verstuurd zonder onvriendelijke boodschap was t wel anders binnen gekomen bij hem.
Er staat een streep door Crip haar naam dus denk het wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heeft ze überhaupt wel een ban? geen idee voor wat ze die heeft
Ja klopt. Bij de pizzeria waar ik werkte waren ook weleens nepbestellingen die gewoon retour kwamen. En het is aan de pizzeria om te bewijzen dat jij hebt besteld voordat ze kunnen eisen dat je betaalt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij gisteren ook nog voor ik ging slapen. Je kan natuurlijk gewoon zeggen: Hier weet ik niks van, neem maar weer mee.
Er staat een streepje door haar naam heen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heeft ze überhaupt wel een ban? geen idee voor wat ze die heeft
Nee man het is het ergste wat je kan overkomen in je levenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het valt erg op dat de kinderen met weinig hersencellen hier het normaal vinden
ja dat zeg ik inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee man het is het ergste wat je kan overkomen in je levenje hebt gelijk
Braddie had gewoon een rechtszaak tegen Crip moeten beginnen en schadevergoeding moeten eisen voor het leed dat hij heeft begaan omdat iemand een salade voor hem heeft besteld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee man het is het ergste wat je kan overkomen in je levenje hebt gelijk
Wow kun je niet altijd zo serieus zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ja klopt. Bij de pizzeria waar ik werkte waren ook weleens nepbestellingen die gewoon retour kwamen. En het is aan de pizzeria om te bewijzen dat jij hebt besteld voordat ze kunnen eisen dat je betaalt.
ja das ook vaag. h8j vroeg op gegeven moment zelfs of ze het geld terug wilde. ik geloof niet dat hij t echt ineens grappig vond . ik weet niet wat er in zijn hoofd omgaatquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij ging niet klagen, moet je verder lezen dan alleen het eerste berichtje waar hij reageert op wat er is gebeurd. Braddie kan er wel om lachen en snapt Crip haar actie.
ah okequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Er staat een streepje door haar naam heen.
ja inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ze had ook gewoon die bestelling kunnen weigeren? Ze was niet verplicht om te betalen.
En dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
we kunnen ook crip haar werkgever hier posten, dan staat het beetje quite toch?
stfu je bent sws crip haterquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |