Wow meen je ditquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ja, elke maand dat je je niet uitschrijft moet je betalen en dat krijg je niet met terugwerkende kracht terug
Je moet je elk jaar opnieuw inschrijven en als je dat niet doet ben je uitgeschreven.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef kdricklamar het volgende:
Pfff ik moet me nog steeds uitschrijven van hoge school
Moet je betalen als je niet uitschrijft?
waarom schrijf je je uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:00 schreef kdricklamar het volgende:
Niceeee ik lees net dat ik me tot 1 sept me nog kan uitschrijven zonder schuld
terechte ban danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol echt?
Om die grap met Bradboy wss.
nee,een spermabanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk is het een perma ban
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens meer dan één sekspartner tegelijk gehad?
Leugenaar, leugenaar, dikke vette leugenaar. Moedwillig een bericht aanpassen wat niet juist is waardoor het lijkt alsof Crip je aan het bedreigen is terwijl het neer kwam op dat ze geen pizza wilde bestellen omdat je er te veel van zou genieten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik hou het ff netjes want ik wil geen ban maar ik hoop van harte dat de moderators Crip een permban geven.
Krijg vanavond een app van mijn moeder dat er een bezorger aan de deur stond met 2 salades, hebben we moeten betalen, op 1 van die salade doosjes stond
[..]
Iets in die richting
Ik naar huis toe na de repetitie, en ja inderdaad, m`n ma heeft SMS contact gehad met Crip en die heeft met d`r tyfus smoel inderdaad 2 salades op dit adres laten bezorgen en ze deed het als waarschuwing en bedoelde het goed, ja krijg ff de tering.
Dus Crip, hartstikke bedankt hier voor, achterlijke klapmongool. Mods/Admins, ban haar pls.
Moest je gister toch al krijgen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef Oberkullie het volgende:
Nog steeds geen mail van mijn scriptiebegeleider
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leugenaar, leugenaar, dikke vette leugenaar. Moedwillig een bericht aanpassen wat niet juist is waardoor het lijkt alsof Crip je aan het bedreigen is terwijl het neer kwam op dat ze geen pizza wilde bestellen omdat je er te veel van zou genieten.
Oh ja oproepen tot ban is ook een ban waard toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |