Gaat wel goed hier! Voel me chill, gister bandfoto gemaakt en wat filmpjes ^^quote:
Alleen met mijn vader naar de garage voor nieuwe banden voor zijn autoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gaat wel goed hier! Voel me chill, gister bandfoto gemaakt en wat filmpjes ^^
Wat heb jij vandaag beleefd?
Hoort er ook bij hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:30 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Alleen met mijn vader naar de garage voor nieuwe banden voor zijn auto
Verder niks
Same here, het is super lekker weer buiten en ik zit in de schuur in de schaduwquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:30 schreef Wheeljack het volgende:
En nu zit ik weer als een zolderkamerautist binnen te FOK!ken
Je bent zelf weer superlekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Same here, het is super lekker weer buiten en ik zit in de schuur in de schaduw
Idd en zelfs dit pleziert me meer dan buiten zijn met vriendinnenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:30 schreef Wheeljack het volgende:
En nu zit ik weer als een zolderkamerautist binnen te FOK!ken
Hij is niet dik. Had hem juist graag dikker gewild. Onze mensen houden van vol.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is hij zelf "vol", ik heb het idee dat het echt bolle turk is. Ik snap wel dat je nu niet gaat zeggen dat je vriend een dikzak is
Ben je Turks?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is niet dik. Had hem juist graag dikker gewild. Onze mensen houden van vol.
dichtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:45 schreef kdricklamar het volgende:
Hey zoenen jullie met ogen open of dicht
niemand wil mijn zoenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:45 schreef kdricklamar het volgende:
Dicht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:45 schreef kdricklamar het volgende:
soms open, soms dichtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zou je ogen open of dicht doen als iemand je zoen zou willen
open is amper te doen toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:45 schreef kdricklamar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |