ja, de afgelopen week ben je met zoveel dingen bezig. nu de crematie is geweest gaat iedereen weer door met zn normale leven en dan zal dat inderdaad wel komenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemis later komt. Als er weer rust is begint het rouwproces.
Zo mag je mijn ja ook interpreteren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
die korte nee, was een duidelijke hint dat de kous wel af was.
Opso, je bent echt heel knap, ik zal het ook nog even privé tegen je zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen complimenten
Nu nog tequila drinken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb citroensap in mn oog gekregen kki
blerghquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden aan kanker, hij was 1,5 jaar ziek wel. Maar hij had chemo gehad en ging wat beter en plots weer back to the hospital en toen ging het heleemaal achteruit. Ging wel elke dag naar m toe, had wat spulletjes voor m gehaald. Hij was al niet zo erg erbij meer op dat moment. Maar schrok wel dat hij opeens stierf op het moment dat ik kwam binnenlopen.
Paar zusters en broeders hebben mij moeten kalmeren
tequila suicide?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo mag je mijn ja ook interpreteren.
De campus heeft een eigen fitnessruimte, 5 min lopen van m'n kamer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
Haha ja gek is dat he. Na een weekje lijk je al veel minder volmaar 1x trainen en het is weer helemaal anders gelukkig. Heb je goeie gym gevonden?
Was dat Zosk?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
De campus heeft een eigen fitnessruimte, 5 min lopen van m'n kamer.
Ze hebben ook een binnenzwembad, maar is ook dicht tot eind augustus. Vooralsnog niet veel te doen als we vrij zijn, dus we moeten het met elkaar doen
Gister gezegd dat ik gay ben en ze waren allemaal zo verbaasd![]()
Een Chinees vindt mij leuk denk ik, hij werd helemaal rood toen iemand aan hem vroeg of hij mij leuk vond
That's the right procedure.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was toch eerst zout dan tequila dan citroen
Beter dan spermacellenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
maar heb je het zout ook gesnoven?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
More like tequila get blind-icide
Idd dit zegt mijn moeder ook over toen haar vader stierf toen ze in zijn armen lagquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen.
is ook een vreselijk moment, maar van de andere kant denk ik wel dat het op de een of andere manier geholpne heeft (voor de verwerking) om er op dat moment bij te zijn
Hoe is het met je vader?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de afgelopen week ben je met zoveel dingen bezig. nu de crematie is geweest gaat iedereen weer door met zn normale leven en dan zal dat inderdaad wel komen
Nee likkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar heb je het zout ook gesnoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |