Het is meer een symbool van iets wat men niet wil. Maar ja, dat had je eerder moeten bedenken vind ik. Wees dan ook een held en zet een degelijk ani-immigratie en repatriëringsbeleid op, dan kan je na 50 jaar misschien nog zoiets overwegen. Nu is het gewoon zinloos en zorgt het voor verdeeldheid wat nergens voor nodig is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
alsof er echt dreiging uit gaat van dames in boerkini, wat ene treurigheid dat verbod
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Eh nee, genoeg mannen die normaal blijven doen en gewoon accepteren dat je niets wil.
Oh rightoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, gewoon onderzoekje. Glucosetest.
jepquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Meen je niet
Sterkte, i feel u was ook zo met mn pa.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat mijn moeder geopereerd werd.
en op de volgende vraag: nee, dat is niet goed afgelopen
Ik laat mijn pa altijd printen als het veel is, maar ja, ik heb ook dossiers van 250 pagina's.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Is handigste, ik moet elke maand declaratie formulieren printen en bonnetjes en ga ook voor school moeten printen.
Niets zo erg als elke keer naar de bieb ofzo moeten gaan of als je last minute wil printen
Is ze overleden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat mijn moeder geopereerd werd.
en op de volgende vraag: nee, dat is niet goed afgelopen
ja omdat het dreigend zou zijn of kan overkomen, ga weg met die angst hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is meer een symbool van iets wat men niet wil.
het creëert alleen maar meer onbegrip en hordes domme opmerking van onderbuik debielen die roepen ja dat ze dat hier ook maar invoeren, geindoctrineerde angsthazenquote:Maar ja, dat had je eerder moeten bedenken vind ik. Wees dan ook een held en zet een degelijk ani-immigratie en repatriëringsbeleid op, dan kan je na 50 jaar misschien nog zoiets overwegen. Nu is het gewoon zinloos en zorgt het voor verdeeldheid wat nergens voor nodig is.
Gewoon op mijn werk. Free.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik laat mijn pa altijd printen als het veel is, maar ja, ik heb ook dossiers van 250 pagina's.
Per liter indd nogal dure vloeistof. Beter een wat duurdere printer met poeder. Het is een verdienmodel. Goedkope printer, dure inkt, dure printer, goedkoop poeder.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:59 schreef kdricklamar het volgende:
Printen is echt fraude naast het OV![]()
Inkt is nog duurder dan bloed?
Ja dit dus ook. Alsof de definitie van Europese waarden en cultuur is dat je vrijwel naakt op een strand rond kan banjeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:02 schreef Crip het volgende:
zomg een vrouw in een burkini erg hoor, en met je string en top die alleen je tepels bedekt gaan zwemmen is top. Maar wel boos zijn als iemand je ziet in je ondergoed later.
jaquote:
quote:
thnxquote:
voor 50 euro heb je al een z/w laserpirnter is niks duurs meer aanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Per liter indd nogal dure vloeistof. Beter een wat duurdere printer met poeder. Het is een verdienmodel. Goedkope printer, dure inkt, dure printer, goedkoop poeder.
een kind verliezen lijkt mij erger.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
Een ouder verliezen is echt kutste wat er is, daar zet je je nooit overheen mayne
Omdat het een symbool van de islam is, en veel mensen hebben moeite met een toenemende machtspositie van de islam. Niet onterecht, vind ik, maar dit soort dingen lost helemaal niks op.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja omdat het dreigend zou zijn of kan overkomen, ga weg met die angst hoor
een geliefde verliezen is gewoon kut, puntquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
een kind verliezen lijkt mij erger.
of twee tegelijk op je verhaardag maar goed
nja, je zult wel moeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
Een ouder verliezen is echt kutste wat er is, daar zet je je nooit overheen mayne
nee, helemaal niet. zij hebben gedaan wat ze kondenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]tering wat kut
blunder van het ziekenhuis of?
Volgens mijn moeder is een kind verliezen idd het ergste.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat het een symbool van de islam is, en veel mensen hebben moeite met een toenemende machtspositie van de islam. Niet onterecht, vind ik, maar dit soort dingen lost helemaal niks op.
Ah oke.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, je zult wel moeten.
waar is jouw vader aan overleden? (als ik vragen mag)
[..]
nee, helemaal niet. zij hebben gedaan wat ze konden
Echt het ergstequote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder is een kind verliezen idd het ergste.
ja. een gescheurde aorta.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onverwachts? Aan wat dan?
Gecondoleerd!
62quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:05 schreef kdricklamar het volgende:
Gecondoleerd Gianni..hoe oud werd ze?
Is topless nog steeds normaal in Nederland? Ik vind dat eigenlijk te ver gaan. Een beetje kuisheid mag wel. Schouders bedekken kan ik ook nog inkomen, maar totaal geen vlees zichtbaar vind ik dan weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:02 schreef Crip het volgende:
zomg een vrouw in een burkini erg hoor, en met je string en top die alleen je tepels bedekt gaan zwemmen is top. Maar wel boos zijn als iemand je ziet in je ondergoed later.
De kerk hoort hier. Onze beschaving komt nu eenmaal voort uit het christendom.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:05 schreef PeZu het volgende:
dus alle kruizen ook maar weg uit de openbare ruimte? weet je wat voor macht de kerk uitoefent?
jupsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een geliefde verliezen is gewoon kut, punt
dit was op de verjaardag van mijn tante, dat ontwrichtte wel evenhet leven vande famillie voor heel wat jaar jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder is een kind verliezen idd het ergste.
wat toto zegt, het is allemaal kutquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:05 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
Kweenie hoe dat voelt maar lijkt me wel ja als ouder
Ik vind dat mensen dat lekker zelf moeten weten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is topless nog steeds normaal in Nederland? Ik vind dat eigenlijk te ver gaan. Een beetje kuisheid mag wel. Schouders bedekken kan ik ook nog inkomen, maar totaal geen vlees zichtbaar vind ik dan weer het andere uiterste.
gecremeerd ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Jong nog. Sterkte Gianni. Is ze inmiddels begraven?
Wij hebben dat ook gehad in de familie. Heeft jaren geduurd voor we weer normaal konden leven. Ik wens dat niemand toe.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups
[..]
dit was op de verjaardag van mijn tante, dat ontwrichtte wel evenhet leven vande famillie voor heel wat jaar ja
[..]
wat toto zegt, het is allemaal kut
dan hoort ook de islam hier, onze beschaving komt nml niet daar uit voort, dat begon al vel eerder met meerdere goden,oude goden en nieuwe godenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De kerk hoort hier. Onze beschaving komt nu eenmaal voort uit het christendom.
En in Nederland oefent de kerk vrijwel geen macht uit.
Ik heb ook een laserprinter, betaalde ik 200 eur voor zoiets. Alleen z/w welliswaar, maar af en toe moet ik nogal flinke stapeltjes printen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor 50 euro heb je al een z/w laserpirnter is niks duurs meer aan
Pfff echt het ergstequote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook gehad in de familie. Heeft jaren geduurd voor we weer normaal konden leven. Ik wens dat niemand toe.
Ligt eraan of je nog thuis woont. Ik zou het vreselijk vinden, maar zou het wel kunnen handelen denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef kdricklamar het volgende:
Ik moet er echt niet aandenken om m'n moeder verliezen heb dan echt zo'n gevoel dat ik zelf ook niet meer wil leven
Echt sickmaar Miss is het wel normaal?
echt , te bizar, hele familie in een huiskamer.. neefje en nichtje gaan even een vriendin wegbrengen, 15 minuten later deurbel politie....quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook gehad in de familie. Heeft jaren geduurd voor we weer normaal konden leven. Ik wens dat niemand toe.
Mijn vader is overleden aan kanker, hij was 1,5 jaar ziek wel. Maar hij had chemo gehad en ging wat beter en plots weer back to the hospital en toen ging het heleemaal achteruit. Ging wel elke dag naar m toe, had wat spulletjes voor m gehaald. Hij was al niet zo erg erbij meer op dat moment. Maar schrok wel dat hij opeens stierf op het moment dat ik kwam binnenlopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, je zult wel moeten.
waar is jouw vader aan overleden? (als ik vragen mag)
[..]
nee, helemaal niet. zij hebben gedaan wat ze konden
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt , te bizar, hele familie in een huiskamer.. neefje en nichtje gaan even een vriendin wegbrengen, 15 minuten later deurbel politie....
bam
Vind ik eigenlijk ook wel. Als je er niet tegenkunt is dat jouw probleem.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen dat lekker zelf moeten weten.
Wat een wijze uitspraak van Haags.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beste geloof is gewoon in jezelf geloven, niet meer niet minder. Van de rest komt alleen maar ellende.
Wow dat is wel echt bizar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt , te bizar, hele familie in een huiskamer.. neefje en nichtje gaan even een vriendin wegbrengen, 15 minuten later deurbel politie....
bam
Nee, onze beschaving komt voort uit het christendom, dus is het terecht dat het christendom een bevoorrechte positie heeft, wat overigens nu niet het geval is. Zeker niet in Frankrijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan hoort ook de islam hier, onze beschaving komt nml niet daar uit voort, dat begon al vel eerder met meerdere goden,oude goden en nieuwe goden
en de islam oefent ook vrijwel geen macht uit in frankrijk
eerste 2/3 dagen waren kut, maar daarna wel weer wat beter. zal nog wel een tijdje wennen zijnquote:
Ja ik woon nog thuis maar ik denk dat dit ook blijft mocht ik uit huis gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nog thuis woont. Ik zou het vreselijk vinden, maar zou het wel kunnen handelen denk ik.
nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, onze beschaving komt voort uit het christendom, dus is het terecht dat het christendom een bevoorrechte positie heeft, wat overigens nu niet het geval is. Zeker niet in Frankrijk.
Ik denk dat het gemis later komt. Als er weer rust is begint het rouwproces.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste 2/3 dagen waren kut, maar daarna wel weer wat beter. zal nog wel een tijdje wennen zijn
Jawel hoor. Al nieuwe vriendjes gemaakt. We wilden gisteren gaan sporten, maar toen was het dicht.quote:
kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden aan kanker, hij was 1,5 jaar ziek wel. Maar hij had chemo gehad en ging wat beter en plots weer back to the hospital en toen ging het heleemaal achteruit. Ging wel elke dag naar m toe, had wat spulletjes voor m gehaald. Hij was al niet zo erg erbij meer op dat moment. Maar schrok wel dat hij opeens stierf op het moment dat ik kwam binnenlopen.
Paar zusters en broeders hebben mij moeten kalmeren
Mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor. Al nieuwe vriendjes gemaakt. We wilden gisteren gaan sporten, maar toen was het dicht.
Nu heb ik m'n biceps al n week niet getraind. Ik zie al aan m'n armen dat ik achteruit ga
die korte nee, was een duidelijke hint dat de kous wel af was.quote:
ja en ik dacht dat die nee dudielijk zou zijn, silly mequote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet tegen wie je het hebt, toch?
ja, de afgelopen week ben je met zoveel dingen bezig. nu de crematie is geweest gaat iedereen weer door met zn normale leven en dan zal dat inderdaad wel komenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemis later komt. Als er weer rust is begint het rouwproces.
Zo mag je mijn ja ook interpreteren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
die korte nee, was een duidelijke hint dat de kous wel af was.
Opso, je bent echt heel knap, ik zal het ook nog even privé tegen je zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen complimenten
Nu nog tequila drinken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb citroensap in mn oog gekregen kki
blerghquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden aan kanker, hij was 1,5 jaar ziek wel. Maar hij had chemo gehad en ging wat beter en plots weer back to the hospital en toen ging het heleemaal achteruit. Ging wel elke dag naar m toe, had wat spulletjes voor m gehaald. Hij was al niet zo erg erbij meer op dat moment. Maar schrok wel dat hij opeens stierf op het moment dat ik kwam binnenlopen.
Paar zusters en broeders hebben mij moeten kalmeren
tequila suicide?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo mag je mijn ja ook interpreteren.
De campus heeft een eigen fitnessruimte, 5 min lopen van m'n kamer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
Haha ja gek is dat he. Na een weekje lijk je al veel minder volmaar 1x trainen en het is weer helemaal anders gelukkig. Heb je goeie gym gevonden?
Was dat Zosk?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
De campus heeft een eigen fitnessruimte, 5 min lopen van m'n kamer.
Ze hebben ook een binnenzwembad, maar is ook dicht tot eind augustus. Vooralsnog niet veel te doen als we vrij zijn, dus we moeten het met elkaar doen
Gister gezegd dat ik gay ben en ze waren allemaal zo verbaasd![]()
Een Chinees vindt mij leuk denk ik, hij werd helemaal rood toen iemand aan hem vroeg of hij mij leuk vond
That's the right procedure.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was toch eerst zout dan tequila dan citroen
Beter dan spermacellenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
maar heb je het zout ook gesnoven?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
More like tequila get blind-icide
Idd dit zegt mijn moeder ook over toen haar vader stierf toen ze in zijn armen lagquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen.
is ook een vreselijk moment, maar van de andere kant denk ik wel dat het op de een of andere manier geholpne heeft (voor de verwerking) om er op dat moment bij te zijn
Hoe is het met je vader?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de afgelopen week ben je met zoveel dingen bezig. nu de crematie is geweest gaat iedereen weer door met zn normale leven en dan zal dat inderdaad wel komen
Nee likkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar heb je het zout ook gesnoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |