Bitch die lok ik met mezelf. Negers diggen mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die kan je lokken met een bucket KFC en een watermeloen
Jammer dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch die lok ik met mezelf. Negers diggen mij.
Komt doordat je gay bentquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
WiFi is hier echt zo bagger he
Word hele tijd eruit gegooid als Guest
Ja komt wel goed, zal binnenkort een topic in KAA openenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Etsu, we verwachten wel foto's he
Zolang je ze maar cuckt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Why, negers vinden mij lekker. Cant help it.
NYC en Miami zijn wel geboekt, over de rest nog niet nagedacht. Ik heb ook niet zoveel vrije tijd, zoveel dat ik de tijd heb om naar de andere kant van USA te vliegen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tering, dubbele van hier
Nicega je ook veel rondvliegen/rijden door de hele USA?
Tof man. Amerika is zo`n gaaf landquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja komt wel goed, zal binnenkort een topic in KAA openen
Miami lijkt me teringsaai.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
NYC en Miami zijn wel geboekt, over de rest nog niet nagedacht. Ik heb ook niet zoveel vrije tijd, zoveel dat ik de tijd heb om naar de andere kant van USA te vliegen.
koptelefoon opquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt die kki kinderen van de buren he laat mij zonnen en hou je bek gvd
Wrom ga je niet naar Boston ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
In januari een week op m'n kont zitten op 't strand, prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |