6 uit 2. Stil maarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die van de ado fans, door teleurstelling
gewoon blijven doorvretenquote:
hebben ze je in de auto opgesloten als een hondje?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben op de parkeerplaats van de jumbo en zon schijnt op auto en ik verbrand gewoon
negeer me niet gvdquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben op de parkeerplaats van de jumbo en zon schijnt op auto en ik verbrand gewoon
wat vind jij van ajax z'n redenatie dat een speller aan de volgende aspecten moet voldoen;quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede TT
Even 3 mergpijpen pakken als tussendoortje
Zal jou eens pakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede TT
Even 3 mergpijpen pakken als tussendoortje
Rot op johquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat vind jij van ajax z'n redenatie dat een speller aan de volgende aspecten moet voldoen;
- groot
- ervaring
- sterk
- routine
- NEGER
Niet mee eens negers zijn meestal nie zo goed in spellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat vind jij van ajax z'n redenatie dat een speller aan de volgende aspecten moet voldoen;
- groot
- ervaring
- sterk
- routine
- NEGER
Racist gespotquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- groot
- ervaring
- sterk
- routine
- NEGER
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Racist gespot
En ja, Sanchez en Traore zijn prima aankopen. Cassierra is afwachten. Veel beters loopt er niet rond die naar Ajax willen. Volgend jaar LUIS SUAREZ kopen
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet mee eens negers zijn meestal nie zo goed in spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |