Er bestaat een Bagdad in Arizona, US. Je zal er wonen als yank.quote:
Rijexamen in Irak; U wilt hier linksaf slaan, Bagdad?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er bestaat een Bagdad in Arizona, US. Je zal er wonen als yank.
is goed herman finkersquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rijexamen in Irak; U wilt hier linksaf slaan, Bagdad?
Weet je wat voor kaart ze daar gebruiken?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rijexamen in Irak; U wilt hier linksaf slaan, Bagdad?
Nou?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Weet je wat voor kaart ze daar gebruiken?
lolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon schuurpapier.
Sandpaper hihaho.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:17 schreef hoink581 het volgende:
Fucking kut SC nu joh. Met die mafklapper haags.
Ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:17 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is het tegenovergetselde van een marokaan? pabroekuit...
1300 minuten aan materiaal vertalen zonder script en dan 'niet veel budget'quote:Goedemorgen!
Ik zoek een geschikte partij/persoon die totaal +/- 1300 minuten aan videocontent (bestaande uit 52 afleveringen) kan
vertalen en ondertitelen van Engels naar Nederlands. Gezien de totaallengte van de afleveringen wordt het te veel werk om voor elke aflevering het exacte aantal gesproken minuten na te gaan, dit zal dus veel minder zijn dan de genoemde 1300 minuten.
Wij gaan deze beelden exporteren naar 1920x1080
square pixel, op een tijdslijn van 25 fps. De bronbestanden zijn DVC PRO HD 1.5 op 29,97 fps, dus daar vindt een conversie plaats.
Bron materiaal is .mov en ik heb geen script om aan te leveren. Resolutie is Full HD en wij monteren op Adobe Première. Het is voor een nieuwe tv-zender, er is helaas dus niet veel budget beschikbaar. Een scherpe prijs wordt gewaardeerd!
Kun jij, of ken jij iemand die dit klusje voor mij (op korte termijn) kan klaren? Voor extra info kun je mij mailen: charlotte@bluedonkeymedia.nl
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:17 schreef hoink581 het volgende:
'Klusje' ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
1300 minuten aan materiaal vertalen zonder script en dan 'niet veel budget'![]()
Sommige mensen.
freelancer.nl:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
1300 minuten aan materiaal vertalen zonder script en dan 'niet veel budget'![]()
Sommige mensen.
haters klikken op [x] rechtsbovenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh, leuk. Mensen haten mij hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |