Hoe lang moet ik nog?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog 1 dag. Morgen mag jij mij
en terechtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:36 schreef kdricklamar het volgende:
Voel me viesdik heb gister zoveel gegeten weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
onzin, zelfs om te posten moet je bewegen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:35 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Oh dan ken je me niet hoor
Meestal lig ik elke dag tot 3 uur in bed om vervolgens savonds nog te gaan chillen als ik zin heb dus bewegen zit er niet in
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en terechtPizza en chips EnzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar was wel lkkr
Ik ga toch sporten![]()
Kost amper moeite op de telefoonquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin, zelfs om te posten moet je bewegen.
danyway dat is wat je kan verwachten wat er gaat gebeuren vandaagquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kost amper moeite op de telefoon
tis al teringdruk, wil mezelf uit t raam gooienquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je ook eens iemand aan de lijn.
Dat is niet collegiaal, dan krijgen jouw collega's het nog drukker.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tis al teringdruk, wil mezelf uit t raam gooien
begrijpelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tis al teringdruk, wil mezelf uit t raam gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |