neusspray helptquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:05 schreef kdricklamar het volgende:
Fucking verkouden kan niet meer door m'n neus ademen
oh dat is niet handig. Even nieuwe halen dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:06 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja heb mijn neusspray al te lang liggen :s
Telefoon rustiggquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer een beeldscherm vol spetters
Neuken begint met een n en eindigt in een volle kutquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Amsterdam begint met een a en eindigt met een e
Jepquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh dat is niet handig. Even nieuwe halen dan.
altijd leuk tijdens je jaarlijkse beoordeling.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:09 schreef Toto69 het volgende:
thnx nu kan ik weer meeposten
gesprekken worden opgenomen (ook qua shcerm) en als er dan pedo in beeld staat... laatst ook al iets met 'anus neuken lekker' of zo
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
altijd leuk tijdens je jaarlijkse beoordeling.
Huh zit je op school op de PC of zo? Of werk?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:09 schreef Toto69 het volgende:
thnx nu kan ik weer meeposten
gesprekken worden opgenomen (ook qua shcerm) en als er dan pedo in beeld staat... laatst ook al iets met 'anus neuken lekker' of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |