abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164610356
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
pi_164610508
Pfoe wat heb ik me toch geërgerd aan El ghazi, slechtste man van het veld. Klaassen ook onzichtbaar.
Gudelj had wel een paar mooie passes.

Ajax wordt nog kampioen kansen onbenut laten op deze manier. Gewoon zonde dat ze zichzelf tekort doen steeds.

Maar goed, volgende week woensdag gaan we het gewoon doen :)
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_164610538
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:35 schreef marp0 het volgende:
Pfoe wat heb ik me toch geërgerd aan El ghazi, slechtste man van het veld. Klaassen ook onzichtbaar.

Ajax wordt nog kampioen kansen onbenut laten op deze manier. Gewoon zonde dat ze zichzelf tekort doen steeds.

Wat
Oh.
pi_164610555
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:35 schreef marp0 het volgende:

El Ghazi was op Riedegod, Sanchez en Younes na gewoon de beste. Minimaal 5 dreigende voorzetten en kwam voor de verandering eens constant langs zijn man. Haat hem maar omdat hij Marokkaans is ja #ma3seb
pi_164610661
Vond Ghazi ook maar matig, zo statisch tov Younessi aan de andere kant, het komt er gewoon niet uit, onbegrijpelijk dat die wissel niet kwam. Onee, Cernygod zat er niet bij :')
Verder niveau nihil, leuk dat pressie spelen op hun helft, Rostov kon er immers helemaal niks van. Maar de tweede helft komen daar amper kansen uit voort.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_164610699
Ik vond hem zonde bal heel slecht, kiest zijn momenten ook vaak verkeerd en liep zich in de tweede helft constant vast en maar laten vallen :'). Eerst helft op enkele goede voorzetten na nog steeds matig hoor. Je mist duidelijk iemand die el ghazi de diepte in kan sturen. Dan is hij juist gevaarlijk.

Younes was wel weer een genot om naar te kijken overigens.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_164610723
Last van spraakgebrek :'). Ik ga maar eens slapen.
pi_164610802
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:43 schreef Abed het volgende:
Vond Ghazi ook maar matig, zo statisch tov Younessi aan de andere kant, het komt er gewoon niet uit, onbegrijpelijk dat die wissel niet kwam. Onee, Cernygod zat er niet bij :')
Verder niveau nihil, leuk dat pressie spelen op hun helft, Rostov kon er immers helemaal niks van. Maar de tweede helft komen daar amper kansen uit voort.
Gewoon een andere speler dan Younes. Maar El Ghazi heeft ook gewoon prima kansen gecreëerd, en was echt een van de betere vandaag. Het middenveld was een stuk matiger vandaag. Of Veltman met zijn rare ballen af en toe :')
Oh.
pi_164610847
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon een andere speler dan Younes. Maar El Ghazi heeft ook gewoon prima kansen gecreëerd, en was echt een van de betere vandaag. Het middenveld was een stuk matiger vandaag. Of Veltman met zijn rare ballen af en toe :')
Gudelj man man man.
En dat eeuwige gebrei rond de 16 en dan de bal verspelen of het tempo eruit.
Het is zogenaamd allemaal zo goed maar uiteindelijk is het 1-1 tegen een zeer ondermaatse tegenstander.
pi_164610880
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:52 schreef Abed het volgende:

[..]

Gudelj man man man.
En dat eeuwige gebrei rond de 16 en dan de bal verspelen of het tempo eruit.
Het is zogenaamd allemaal zo goed maar uiteindelijk is het 1-1 tegen een zeer ondermaatse tegenstander.
Ajax creëerde wel prima kansen hoor, mede dankzij de aanvallers. Maar ik word er zo moe van dat ze het dan niet verzilveren :') Altijd maar dat OEH AH weer niet raak en maar applaus geven.

Dat middenveld moet echt anders, dan kan Bosz echt voetballen zoals hij wil.
Oh.
pi_164610952
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax creëerde wel prima kansen hoor, mede dankzij de aanvallers. Maar ik word er zo moe van dat ze het dan niet verzilveren :') Altijd maar dat OEH AH weer niet raak en maar applaus geven.

Dat middenveld moet echt anders, dan kan Bosz echt voetballen zoals hij wil.
Hmm misschien dat het dan door het bier kwam dat ik de tweede helft in het stadion saaai vond.
En dan die zogenaamde spanning in de extra tijd, alsof het dan ineens wel goed komt wat je in al die minuten daarvoor na laat. Lekker handjes schudden met de rollerside en applaus in ontvangst nemen, zo leren ze het nooit :')
pi_164610986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 01:58 schreef Abed het volgende:

[..]

Hmm misschien dat het dan door het bier kwam dat ik de tweede helft in het stadion saaai vond.
En dan die zogenaamde spanning in de extra tijd, alsof het dan ineens wel goed komt wat je in al die minuten daarvoor na laat. Lekker handjes schudden met de rollerside en applaus in ontvangst nemen, zo leren ze het nooit :')
De tweede helft was ook matiger dan de eerste hoor. Toen Younes eruit ging kregen we wel een stuk minder kansen en ging de rest van Ajax ook erg slordig spelen :')

Dus na 60 minuten wist ik al dat Ajax niet meer ging scoren
Oh.
pi_164612124
Vitesse was onder Bosz ook regelmatig kampioen in het niet benutten van de kansen.
pi_164612854
Hahah die Cill. Dat ventje gun je dit ook gewoon. Sinds hij zich als een mister bigstar ging gedragen kan hij er echt helemaal niets meer van. Die zit echt zijn eigen loopbaan om zeep te helpen.
pi_164612865
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 03:58 schreef hafcfan het volgende:
Hahah die Cill. Dat ventje gun je dit ook gewoon. Sinds hij zich als een mister bigstar ging gedragen kan hij er echt helemaal niets meer van. Die zit echt zijn eigen loopbaan om zeep te helpen.
Die gozer lijkt wel zwaar depressief als ik hem zo zie
Oh.
pi_164612875
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die gozer lijkt wel zwaar depressief als ik hem zo zie
Volgens mij zit er incest in de familie. Had al wallen op zijn 19e. En wat betreft uitstraling heb je ook gelijk. Wat een kop trekt die altijd.... Niet echt iemand met uitstraling.
pi_164612882
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Volgens mij zit er incest in de familie. Had al wallen op zijn 19e. En wat betreft uitstraling heb je ook gelijk. Wat een kop trekt die altijd.... Niet echt iemand met uitstraling.
Ajax moet maar even een psycholoogje voor hem regelen
Oh.
pi_164612897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax moet maar even een psycholoogje voor hem regelen
Die eindigt net als Stekelenburg. Een top WK en daarna niks meer presteren. Alleen werd Stekelenburg er nog rijk van. Cill is een kwestie van tijd dat Ajax klaar met hem is.
pi_164612901
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:11 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die eindigt net als Stekelenburg. Een top WK en daarna niks meer presteren. Alleen werd Stekelenburg er nog rijk van. Cill is een kwestie van tijd dat Ajax klaar met hem is.
Ik ben dan eerder bang dat hij eindigt als Robert Enke
Oh.
pi_164612904
Maar na Cillessen krijgen we Onana, dus gegarandeerd ook een paar blundertjes per wedstrijd
Oh.
pi_164612907
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben dan eerder bang dat hij eindigt als Robert Enke
Dat gun ik niemand.
pi_164612911
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar na Cillessen krijgen we Onana, dus gegarandeerd ook een paar blundertjes per wedstrijd
Ajax had Jurris moeten halen. Verder zie ik in Nederland weinig keepers met potentie.
pi_164612914
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat gun ik niemand.
Ik wil hem verder ook niks aanpraten hoor, waarschijnlijker dat hij het wel mooi geweest vind bij Ajax en naar het buitenland wil.
Oh.
pi_164612917
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ajax had Jurris moeten halen. Verder zie ik in Nederland weinig keepers met potentie.
Dan maar uit het buitenland een keeper halen.
Oh.
pi_164612929
[quote]0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wil hem verder ook niks aanpraten hoor, waarschijnlijker dat hij het wel mooi geweest vind bij Ajax en naar het buitenland wil.
[/quotVraag me alleen af of Ajax er nog van af komt voor een redelijk bedrag. 5-10 mil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')