Ligt toch echt aan het spelquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Niet met muis en toetsenbord om kunnen gaan.
https://www.reddit.com/r/(...)nd_another_one_next/quote:I contacted Hello Games Support about the fps issues on the PC version, and they answered that they will release a patch for PS4 and PC this week with fixes to the most urgent and critical issues and problems people are having. They also said "Then next week another patch for PS4 and PC will be released which will help to improve the experience further for players".
Here's the entire mail:
"First of all, we are thankful for all your love, support and affection towards our dream project ‘No Man’s Sky’. At the same time, if you have mailed out support address, we are extremely sorry for any issues you are facing playing our game.
Please be assured that we are working literally around the clock to resolve the most critical issues for players. We are collating all the data and support requests you have sent, and it is helping us to develop fixes. Sincerely thank you for your help.
Many people have waited so long to play the game, and we know how frustrating it can be to have problems. We hear you, and we humbly request you to wait a bit longer as we try to get these fixes tested and rolled out soon.
A patch for both PC and PS4 will be released this week. These will fix the most urgent and critical issues for all our players. Then next week another patch for PS4 and PC will be released which will help to improve the experience further for players. We will keep you updated.
In the meantime, please find a list of the most common issues and workarounds here: http://www.no-mans-sky.com/support/
No Man’s Sky is a vast journey, we intend to continually update and improve this game and we look forward to working with you to provide the best gameplay experience we can.
Thank you for understanding, Hello Games"
Mail screencap: http://imgur.com/a/vLopy
It looks like they will keep updating the game and improving the experience for a good time. So the game might have some really interesting gameplay features in the near future. (Some people read this part wrong, I don't mean that they will add new gameplay features in these patches, because to be honest, they won't. They will have performance fixes. In some weeks when they have fixed all the issues, that's when the new things will start to roll in).
Misschien zijn ze te druk met spelen :pquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef RickoKun het volgende:
Wel frapant om te zien dat de mensen die eerder zijn begonnen met NMS zich niet meer laten horen in dit topic.
Bevestigd wel mijn twijfelingen om dit spel te halen. Ik wacht wel met kopen mochten er roulerende content updatende zaken zijn.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn, als posten (postten?) ze meer toen ze het spel net hadden dan dat ze nu doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze te druk met spelen :p
Ik heb het op de releasedag gekocht en speel het nog elke dag met plezierquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef RickoKun het volgende:
Wel frapant om te zien dat de mensen die eerder zijn begonnen met NMS zich niet meer laten horen in dit topic.
Bevestigd wel mijn twijfelingen om dit spel te halen. Ik wacht wel met kopen mochten er roulerende content updatende zaken zijn.
Maar ik weet het niet. Ik was niet bekend met dit spel voordat het uitkwam dus had verder ook geen verwachtingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn, als posten (postten?) ze meer toen ze het spel net hadden dan dat ze nu doen.
Same here, en speel het veelquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het op de releasedag gekocht en speel het nog elke dag met plezier
Ik ben inderdaad een beetje uitgespeeld. Al met al vind ik het vrij tegenvallend. Kijken of de eerste update mijn interesse weer kan wekken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef RickoKun het volgende:
Wel frapant om te zien dat de mensen die eerder zijn begonnen met NMS zich niet meer laten horen in dit topic.
Bevestigd wel mijn twijfelingen om dit spel te halen. Ik wacht wel met kopen mochten er roulerende content updatende zaken zijn.
Niet? Ik speel het nog elke dag sinds releasequote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef RickoKun het volgende:
Wel frapant om te zien dat de mensen die eerder zijn begonnen met NMS zich niet meer laten horen in dit topic.
Bevestigd wel mijn twijfelingen om dit spel te halen. Ik wacht wel met kopen mochten er roulerende content updatende zaken zijn.
Er moet imo echt een hoop worden toegevoegd om het interessant te maken. Het is voor mij vooral het gebrek aan variatie en interactie dat het snel saai maaktquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:43 schreef RickoKun het volgende:
Wel frapant om te zien dat de mensen die eerder zijn begonnen met NMS zich niet meer laten horen in dit topic.
Bevestigd wel mijn twijfelingen om dit spel te halen. Ik wacht wel met kopen mochten er roulerende content updatende zaken zijn.
Upgrades kopen voor je exosuit Kun je bij zulke dingen kopen:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik loop nu een tijdje op een planeet en heb ik de melding dat ik er een signaal is ontvangen. Weet iemand wat dat betekent?
En mijn inventaris is de hele tijd vol. Iemand tips?
Overbrengen naar het inventaris van het schip en als die ook vol is een handelsplek opzoeken zodat je een zooi kan verkopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik loop nu een tijdje op een planeet en heb ik de melding dat ik er een signaal is ontvangen. Weet iemand wat dat betekent?
En mijn inventaris is de hele tijd vol. Iemand tips?
ik heb dat toch niet eerlijk gezegd. Het is soms heerlijk om gewoon in je ruimteschip een beetje boven een planeet te zweven en om je heen te kijken. Het is ook een sport om zoveel mogelijk Kreits te verdienen en dan weer upgrades te kopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een beetje uitgespeeld. Al met al vind ik het vrij tegenvallend. Kijken of de eerste update mijn interesse weer kan wekken.
Dan zie je als het goed is ook een logo in beeld die je kan volgen en dan krijg je daar een kado. En voor het tweede. Buitenpost/outpost of space station bezoeken verkopen die zooi . En je exosuit upgraden met meer vakjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik loop nu een tijdje op een planeet en heb ik de melding dat ik er een signaal is ontvangen. Weet iemand wat dat betekent?
En mijn inventaris is de hele tijd vol. Iemand tips?
Klopt, alleen de gameplay heeft de diepgang van een peuterbadje. Het is een oneindig universum gevuld met ongeveer veertig verschillende ervaringen, en dat eindeloos herhaald. Wat je in het eerste uur doet, doe je dertig uur later nog steeds. En de planeten die je in het eerste uur treft, tref je dertig uur later nog steeds.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:27 schreef Radjan het volgende:
[..]
ik heb dat toch niet eerlijk gezegd. Het is soms heerlijk om gewoon in je ruimteschip een beetje boven een planeet te zweven en om je heen te kijken. Het is ook een sport om zoveel mogelijk Kreits te verdienen en dan weer upgrades te kopen.
Dit klopt niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En de planeten die je in het eerste uur treft, tref je dertig uur later nog steeds.
Ik zie dezelfde creatures, dezelfde features en dezelfde points of interest. Ik heb mijn warp drive geupgraded, en kom niets aan gameplay tegen wat ik in de eerste twee uur nog niet heb gezien. Mijn ervaring met de game is dertig uur volkomen identiek geweest.quote:
Jij had binnen een uur al een theta of tau warpdrive? Dat vind ik knap. Want er zit wel degelijk verschil tussen groene/blauwe sterren en de rest.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie dezelfde creatures, dezelfde features en dezelfde points of interest. Ik heb mijn warp drive geupgraded, en kom niets aan gameplay tegen wat ik in de eerste twee uur nog niet heb gezien. Mijn ervaring met de game is dertig uur volkomen identiek geweest.
Wat is dat waard als het geen nieuwe gameplay oplevert, maar alleen maar een ander plaatje voor op je ansichtkaart? De POIs zijn gelijk, de interactie met aliens blijft even statisch en creatures doen geen interessantere dingen behalve rondlopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Groene sterren (class E) en blauwe sterren (class B en O) daar heb je theta of tau warp drives voor nodig en die heb je niet binnen een uur.
Zelfde reden waarom ik het spel ook nog niet heb gehaald en nog zit te lurken, een verkapte spore game doet me het spel dusverre aan denken met een minecraft achtige atmosfeer. misschien is dit spel niet voor mij maar ik vind verkennen geweldig maar als ik zo dit topic doorlees zit er te weinig in het spel wat mij triggered om het te halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dat waard als het geen nieuwe gameplay oplevert, maar alleen maar een ander plaatje voor op je ansichtkaart? De POIs zijn gelijk, de interactie met aliens blijft even statisch en creatures doen geen interessantere dingen behalve rondlopen?
Het is echt te weinig incentive om de grind te willen voltooien, in elk geval voor mij. Een hoop tijd geïnvesteerd in materialen grinden, maar je krijgt er praktisch niks voor terug.
Het levert je geen nieuwe gameplay op maar, dat beweer ik ook niet, maar je bewering dat de planeten die je in het eerste uur tegen komt exact hetzelfde zijn als die je na 30 uur tegen komt klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dat waard als het geen nieuwe gameplay oplevert, maar alleen maar een ander plaatje voor op je ansichtkaart? De POIs zijn gelijk, de interactie met aliens blijft even statisch en creatures doen geen interessantere dingen behalve rondlopen?
Het is echt te weinig incentive om de grind te willen voltooien, in elk geval voor mij. Een hoop tijd geïnvesteerd in materialen grinden, maar je krijgt er praktisch niks voor terug.
Zitten die buitenposten op elke planee want k ben al een tijdje aan het lopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zie je als het goed is ook een logo in beeld die je kan volgen en dan krijg je daar een kado. En voor het tweede. Buitenpost/outpost of space station bezoeken verkopen die zooi . En je exosuit upgraden met meer vakjes.
De ervaring is voor mij eigenlijk hetzelfde. Ik heb wat nieuwe elementen op planeten en in creatures gezien. Maar dat levert mij geen nieuwe ervaring of verrassing op.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het levert je geen nieuwe gameplay op maar, dat beweer ik ook niet, maar je bewering dat de planeten die je in het eerste uur tegen komt exact hetzelfde zijn als die je na 30 uur tegen komt klopt gewoon niet.
Op F en/of G planeten ga je echt geen calcium, omegon of radnox tegen komen bijvoorbeeld en blauwe planeten hebben over het algemeen een stuk meer flora en fauna tov de saaiere F en G planeten die je aan het begin aan het spel tegen komt.
Het probleem is denk ik dat je een RPG had verwacht, maar dat is het dus niet en ook niet als zo verkocht. De procedurele generatie is zowel de kracht als de zwakte van dit spel, ja je kunt er gigantisch veel dingen mee genereren, maar die generatie wordt beperkt door de input van spelelementen. Had je die ontdekkingsreis willen hebben zoals jij omschrijft dan had het een scripted game moeten worden met alles al voorgeprogrammeerd. Gezien de USP van dit spel het enorme aantal planeten is er daarin een keuze gemaakt/quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De ervaring is voor mij eigenlijk hetzelfde. Ik heb wat nieuwe elementen op planeten en in creatures gezien. Maar dat levert mij geen nieuwe ervaring of verrassing op.
Waar ik van tevoren een beetje op had gerekend, zeker gezien alle features die genoemd waren was een fascinerende ontdekkingsreis langs planeten met zeer uiteenlopende features, wezens die tot de verbeelding spreken en interessante interactie met hun omgeving en met elkaar hebben. Mysteries om te ontdekken op planeten. Een elementair systeem wat ik moet leren begrijpen om wat van het craften te maken. Ik zou kunnen kiezen om een trader te zijn, of een piraat. Een ontdekkingsreis waarbij ik goed moet zoeken om te verzamelen wat ik nodig heb.
Wat ik krijg zijn planeten die op hun hele oppervlak exact hetzelfde zijn. Heb je een deel bekeken, dan loont het niet om naar de andere kant te vliegen. Daar zijn dezelfde dingen. Ik krijg creatures die soms interessant zijn om te bekijken, maar die niks anders doen dan rondjes lopen, niet met elkaar interacteren en je soms hersenloos aanvallen. Ze zouden geïnteresseerd moeten zijn in bepaalde objecten op planeten, maar ik zie niets van dat alles. Daarnaast zie ik bepaalde creature types al heel snel terug komen.
De 'mysteries' op planeten zijn niets meer dan monolieten waar ik een item van krijg als ik de goede optie selecteer. Aliens die alleen maar ergens zitten in ongeveer vijf verschillende layouts aan cabines op planeten.
Ze zouden hun eigen periodiek systeem hebben bedacht, in de praktijk is het een verzameling van iets van twintig elementen en that's it. Waarbij sommige functioneel nog hetzelfde doen ook, en waarbij craften niet meer is dan een paar items combineren voor een nieuw item, die ik dan weer moet combineren naar nieuwe technologie die geen enkele 'oomph' heeft t.o.v. wat ik al had. Niet het gevoel dat mijn investering het echt waard is geweest.
Ik krijg helemaal niet de optie om trader te spelen. Er is geen economie. Dus kan er ook geen sprake zijn van trading. Als ik dan piraat wil spelen, dan blijkt een spaceship niets meer te zijn dan een verzameling inventory slots met een skin er omheen. Verder is elk schip identiek, en is er van tactiek in space combat niet echt sprake als je maar twee wapens krijgt waarvan er eentje ook nog auto-aim heeft.
En het survivalelement is volkomen tacked on. Het voegt niks toe. Extreme planeten zijn niet gevaarlijk, mijn suit kan ik op elk gewenst moment bijvullen omdat de daarvoor belangrijke elementen elke twee meter te vinden zijn en sentinels smeren hem als je een seconde of 20 van ze wegloopt of ergens binnen gaat staan. Er is geen gevoel van gevaar. De game voelt daardoor leeg en doelloos.
Als ik dan mijn eigen doel wil maken wordt mij maar weinig geboden. Ik kan naar nieuwe planeten vliegen om naar creatures te kijken of te kijken of het een mooi uitzicht heeft. Maar iets radicaal nieuws hoef ik niet te verwachten. Voor een oneindig universum blijkt het volgestopt met weinig features die ook nog eens op weinig vlakken in elkaar grijpen om tot nieuwe, interessante en verrassende interactie te komen. Ik kan mij herinneren een developer gehoord te hebben dat hij verrast was dat er ergens een vis uit het water kwam springen om een andere creature op te eten. Dát zijn de dingen waar ik enthousiast over werd, en wat het ontdekken van al die planeten de moeite waard zou maken. In de praktijk blijkt dat helemaal niet te bestaan.
Ik ben erg teleurgesteld, als je trailers en features bekijkt waar men het een paar maand terug over had, krijg je bijna niets van dat alles. De game is vlees noch vis. Het ontdekken is te weinig divers om lang leuk te blijven, en van een game met goede gameplay om dat op te kunnen vangen is absoluut geen sprake. De game valt een soort van dood in het midden van die twee, en dat vind ik heel jammer.
Oh ik ben het wel met je eens hoor, de gameplay is flinterdun momenteel, ik heb me er toch nog een dikke 40 uur mee weten te vermaken maar ik ben er ook even mee gestopt met nog 160.000 lichtjaar op de teller.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De ervaring is voor mij eigenlijk hetzelfde. Ik heb wat nieuwe elementen op planeten en in creatures gezien. Maar dat levert mij geen nieuwe ervaring of verrassing op.
Waar ik van tevoren een beetje op had gerekend, zeker gezien alle features die genoemd waren was een fascinerende ontdekkingsreis langs planeten met zeer uiteenlopende features, wezens die tot de verbeelding spreken en interessante interactie met hun omgeving en met elkaar hebben. Mysteries om te ontdekken op planeten. Een elementair systeem wat ik moet leren begrijpen om wat van het craften te maken. Ik zou kunnen kiezen om een trader te zijn, of een piraat. Een ontdekkingsreis waarbij ik goed moet zoeken om te verzamelen wat ik nodig heb.
Wat ik krijg zijn planeten die op hun hele oppervlak exact hetzelfde zijn. Heb je een deel bekeken, dan loont het niet om naar de andere kant te vliegen. Daar zijn dezelfde dingen. Ik krijg creatures die soms interessant zijn om te bekijken, maar die niks anders doen dan rondjes lopen, niet met elkaar interacteren en je soms hersenloos aanvallen. Ze zouden geïnteresseerd moeten zijn in bepaalde objecten op planeten, maar ik zie niets van dat alles. Daarnaast zie ik bepaalde creature types al heel snel terug komen.
De 'mysteries' op planeten zijn niets meer dan monolieten waar ik een item van krijg als ik de goede optie selecteer. Aliens die alleen maar ergens zitten in ongeveer vijf verschillende layouts aan cabines op planeten.
Ze zouden hun eigen periodiek systeem hebben bedacht, in de praktijk is het een verzameling van iets van twintig elementen en that's it. Waarbij sommige functioneel nog hetzelfde doen ook, en waarbij craften niet meer is dan een paar items combineren voor een nieuw item, die ik dan weer moet combineren naar nieuwe technologie die geen enkele 'oomph' heeft t.o.v. wat ik al had. Niet het gevoel dat mijn investering het echt waard is geweest.
Ik krijg helemaal niet de optie om trader te spelen. Er is geen economie. Dus kan er ook geen sprake zijn van trading. Als ik dan piraat wil spelen, dan blijkt een spaceship niets meer te zijn dan een verzameling inventory slots met een skin er omheen. Verder is elk schip identiek, en is er van tactiek in space combat niet echt sprake als je maar twee wapens krijgt waarvan er eentje ook nog auto-aim heeft.
En het survivalelement is volkomen tacked on. Het voegt niks toe. Extreme planeten zijn niet gevaarlijk, mijn suit kan ik op elk gewenst moment bijvullen omdat de daarvoor belangrijke elementen elke twee meter te vinden zijn en sentinels smeren hem als je een seconde of 20 van ze wegloopt of ergens binnen gaat staan. Er is geen gevoel van gevaar. De game voelt daardoor leeg en doelloos.
Als ik dan mijn eigen doel wil maken wordt mij maar weinig geboden. Ik kan naar nieuwe planeten vliegen om naar creatures te kijken of te kijken of het een mooi uitzicht heeft. Maar iets radicaal nieuws hoef ik niet te verwachten. Voor een oneindig universum blijkt het volgestopt met weinig features die ook nog eens op weinig vlakken in elkaar grijpen om tot nieuwe, interessante en verrassende interactie te komen. Ik kan mij herinneren een developer gehoord te hebben dat hij verrast was dat er ergens een vis uit het water kwam springen om een andere creature op te eten. Dát zijn de dingen waar ik enthousiast over werd, en wat het ontdekken van al die planeten de moeite waard zou maken. In de praktijk blijkt dat helemaal niet te bestaan.
Ik ben erg teleurgesteld, als je trailers en features bekijkt waar men het een paar maand terug over had, krijg je bijna niets van dat alles. De game is vlees noch vis. Het ontdekken is te weinig divers om lang leuk te blijven, en van een game met goede gameplay om dat op te kunnen vangen is absoluut geen sprake. De game valt een soort van dood in het midden van die twee, en dat vind ik heel jammer.
al die klagers moeten eens naar een spel als starcitizen kijken en dan even bedenken hoe lang zij al bezig zijn en nog steeds in alpha zitten..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:02 schreef RickoKun het volgende:
Misschien dat er ook bepaalde dingen zijn gezegd door de dev die men iets meer beloofden dan zou kunnen gebeuren.
Dat van die afwezige multiplayer is volgens mij al redelijk vaak gezegd, en terecht. Daar kan je de developer niet op pakken.
Al heeft een autist nogal wat uitspraken die vN de developer komen (met bron!) op een rijtje gezet. Uitspraken over de zgn factions etc.
Enigszins interessant: https://archive.is/V5Zns
Maar wie weet komen dit soort features nog wel in de toekomst dan..
Weet niet of het vergelijkbaar is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
al die klagers moeten eens naar een spel als starcitizen kijken en dan even bedenken hoe lang zij al bezig zijn en nog steeds in alpha zitten..
ik trek niet graag vergelijkingen, maar die 2 kan je qua soort game prima vergelijken.. (hoe ze het aanpakken is totaal anders, en daarin vind ik SC echt de betere)
neemt niet weg dat ik NMS ook een prima spel vind
Maar is het ook een AAA titel ? Ik wilde steeds verder gaan, wachtende wanneer de nieuwe dingen zouden komen. Gisteravond uiteindelijk gestopt. Voorlopig gaat hij terug in de kast en ga ik the witcher 3 eens verder doorspelen. Ik wacht de komende updates wel af. Voorlopig neem ik alles wat Sean Murray zegt, met een grote korrel zout.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
7 dagen intensief is wat? 50 uur? Dat is meer dan een gemiddelde AAA titel he?
Off planet? Je spaceship? Hoe dan??quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yeah...... I got a beacon
[ afbeelding ]
en dus is ze terug bij mij, direct een offload gedaan bij het ruimte station
[ afbeelding ]
Blij is ..
Dat is een goede vraag, heb die ook bij support neergelegd. Yoda ging er mee vandoor denk ik , ben een uurtje aan het wandelen geweest op de gok alle vraag tekens af totdat ik een beacon vond en m'n schip terug kon halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Off planet? Je spaceship? Hoe dan??
wat ik zo zie: exporteren naar facebook of usb stick en dan ermee doen wat je wiltquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Die screenshots die je in het spel kan maken op de PS kun je alleen delen op de PS zelf?
facebook werkte kut dus ik heb een twitter acc ervoor gemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik zo zie: exporteren naar facebook of usb stick en dan ermee doen wat je wilt
Ps4 crash? Fixed na een paar xquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:20 schreef Typisch het volgende:
Wat een aids.
Nu kan ik dus mijn hyperdrive niet gebruiken, krijg een error als ik naar een willekeurig stelsel naast mij wil vliegen. En dat na de pre-order bug.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yeah...... I got a beacon
[ afbeelding ]
en dus is ze terug bij mij, direct een offload gedaan bij het ruimte station
[ afbeelding ]
Blij is ..
Zo doe ik het ook. Heb een apart Twitter account alleen voor PS4-screenshots.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
facebook werkte kut dus ik heb een twitter acc ervoor gemaakt
half uurtje , gelukkig is mijn maan waarop ik zit niet zo vijandig Ik mis gewoon een minimap/kaart waarop de plaatsen staan waar ik be geweest, want ik had al eerder een ebam gevonden , alleen het terug vinden is gewoon lastig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:27 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het je geduurd om er een te vinden?
Ik had ook zo'n soort momentje vandaag. Planeet met allemaal vliegende eilanden. Ik zie iets waar ik wil landen naast zo'n eiland, maar ik land m'n schip per ongeluk NET op het randje van zo'n eiland, maar ikzelf val meteen naar beneden.
Ben een half uurtje zoet geweest met het vinden van zo'n beacon.
Success. Ik ben nog steeds niet op weg, ik moet nog aan brandstof komen voor mijn hyperdrive. Ik denk een blue print of zo vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:56 schreef jogy het volgende:
Woop! Met de steam Beta versie is mijn probleem met de warp core ook opgelost. Je moet het nog wel aan de hyperdrive plakken maar niet meer op volgorde. Dus ik heb nu Sigma en Tetha en kan meteen 1500 lichtjaar door het universum kruisen . En de rode en blauwe sterren bezoeken.
Je hebt die warpcore blueprint nog niet? . Dat is wel karig. Je kan ze volgens mij ook kopen in de galactic market (niet zeker )quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Success. Ik ben nog steeds niet op weg, ik moet nog aan brandstof komen voor mijn hyperdrive. Ik denk een blue print of zo vinden.
ik kijk vanavond wel even . ben eigenlijk nog te druk geweest met ronddwalen en genietenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt die warpcore blueprint nog niet? . Dat is wel karig. Je kan ze volgens mij ook kopen in de galactic market (niet zeker )
Oh oké dan is het goed. Het zou wel vervelend zijn als je nu 30+ uur aan het zoeken bent naar een warp core en gefrustreerd raakt .quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ik kijk vanavond wel even . ben eigenlijk nog te druk geweest met ronddwalen en genieten
Binnen mijn klein gebiedje heb ik twee planeten en 3 manen + 1 ruimte station en eigenlijk zag ik weinig redenen om te vertrekken . Ik hoef niet perse overal als eerste te zijn hequote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh oké dan is het goed. Het zou wel vervelend zijn als je nu 30+ uur aan het zoeken bent naar een warp core en gefrustreerd raakt .
Ik ben jaloers . Daar heb ik het geduld niet voor . Ik ben nu weer aan het sparen voor een nieuw ruimteschip (wel fighter denk ik) en dan ga ik de upgrades er niet zo random in gooien. Dat scheelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Binnen mijn klein gebiedje heb ik twee planeten en 3 manen + 1 ruimte station en eigenlijk zag ik weinig redenen om te vertrekken . Ik hoef niet perse overal als eerste te zijn he
Dat is jouw mening . Ik speel het al de hele week en wil alleen nog maar meer paradijs planeten ontdekken. Tot nu toe 2 gevondenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:28 schreef NatteBever het volgende:
Gisteren het spel voor 42 euro verkocht. Toch een mooi weekje plezier voor een tientje Het spel is écht te repetitief om lang leuk te zijn. Hele toffe ervaring, maar wel eentje die je niet te lang moet spelen.
Ik wil een 500 hokjes ruimteschip hebben op de maan kan ik gewoon alles weghalen zonder last te hebben van sentinels . en de enige vijandigheid is de koude temperatuur en af en toe een plant. Maar ik wil wel eens een planeet bekijken met meer zeldzame materialen dus moet ik daar wel een goed schip voor hebben. Ik geloof dat mijn dubbele keukenrol schip best goed uitgerust is voor combat en space mining maar niet voor transportquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben jaloers . Daar heb ik het geduld niet voor . Ik ben nu weer aan het sparen voor een nieuw ruimteschip (wel fighter denk ik) en dan ga ik de upgrades er niet zo random in gooien. Dat scheelt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:20 schreef Typisch het volgende:
Wat een aids.
Nu kan ik dus mijn hyperdrive niet gebruiken, krijg een error als ik naar een willekeurig stelsel naast mij wil vliegen. En dat na de pre-order bug.
[ afbeelding ]
Ik respecteer je mening al ben ik het er niet mee eens. je had natuurlijk ook spellen af kunnen wisselen, uurtje dit, uurtje dat etc..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:28 schreef NatteBever het volgende:
Gisteren het spel voor 42 euro verkocht. Toch een mooi weekje plezier voor een tientje Het spel is écht te repetitief om lang leuk te zijn. Hele toffe ervaring, maar wel eentje die je niet te lang moet spelen.
Deed ik ook Maar de lol is er wel af na het vinden van (bij wijze van spreken) 31 planeten en keer op keer dezelfde statische interactie. Nu iemand anders blij mee gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening al ben ik het er niet mee eens. je had natuurlijk ook spellen af kunnen wisselen, uurtje dit, uurtje dat etc..
Wat zijn zoal de verwachtingen met die updates?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:51 schreef Sejt het volgende:
Ik kan me wel vinden in de kritiek van de meesten hier, behalve van degenen die verkeerde verwachtingen hadden.
Ik zoek geen monoliths meer (schijt aan 3 meer woorden), geen neergestorte schepen op een enkele uitzondering na, etc. Het heeft zo weinig zin, en geeft geen voldoening.
Wat mij daarentegen wel voldoening geeft, is o.a. het sparen voor een groot schip d.m.v. planeten met goede resources vinden en alle dieren op een planeet vinden voor de beloning daarvoor.
Ook vind ik zelf voldoening in het vinden van een mooie planeet met mooie omgevingen. Daar wandel ik vaak een uurtje of 2 rond, gecombineerd met het vinden van dieren.
Als laatste heb ik goede hoop op nieuwe updates, dan wel binnenkort of over een tijdje.
Al met al heb ik er al meer tijd in gestoken dan bv. The Division.
Rondlopen is inderdaad het beste dat je kunt doen, dan wordt je helemaal meegezogen in de wereld. Als je alleen maar van punt naar punt vliegt met je schip wordt het snel saai.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:51 schreef Sejt het volgende:
Ik kan me wel vinden in de kritiek van de meesten hier, behalve van degenen die verkeerde verwachtingen hadden.
Ik zoek geen monoliths meer (schijt aan 3 meer woorden), geen neergestorte schepen op een enkele uitzondering na, etc. Het heeft zo weinig zin, en geeft geen voldoening.
Wat mij daarentegen wel voldoening geeft, is o.a. het sparen voor een groot schip d.m.v. planeten met goede resources vinden en alle dieren op een planeet vinden voor de beloning daarvoor.
Ook vind ik zelf voldoening in het vinden van een mooie planeet met mooie omgevingen. Daar wandel ik vaak een uurtje of 2 rond, gecombineerd met het vinden van dieren.
Als laatste heb ik goede hoop op nieuwe updates, dan wel binnenkort of over een tijdje.
Al met al heb ik er al meer tijd in gestoken dan bv. The Division.
De enige die ik ken, is 'base building' en grote carrier schepen. Wanneer die komt weet niemand; zelfs Sean niet, denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zijn zoal de verwachtingen met die updates?
Dat deed ik eerst ook, maar sinds 2 dagen ben ik meer rond gaan lopen - alleen op mooie planeten. En dat is een goed besluit geweest inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondlopen is inderdaad het beste dat je kunt doen, dan wordt je helemaal meegezogen in de wereld. Als je alleen maar van punt naar punt vliegt met je schip wordt het snel saai.
Het had mij wel vet geleken als je echt interactie met andere spelers had gehad en meer met de wezens die op die planeten leven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:57 schreef Sejt het volgende:
[..]
De enige die ik ken, is 'base building' en grote carrier schepen. Wanneer die komt weet niemand; zelfs Sean niet, denk ik
[..]
Dat deed ik eerst ook, maar sinds 2 dagen ben ik meer rond gaan lopen - alleen op mooie planeten. En dat is een goed besluit geweest inderdaad.
Zie al snel nummer 23 ; taming :pquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dit is wel een rijtje goede suggesties:
[ afbeelding ]
Hoe kan je bij een beacon je schip halen? Stel dat ie een paar kilometer verder staat, heb die optie nog niet gezien...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, heb die ook bij support neergelegd. Yoda ging er mee vandoor denk ik , ben een uurtje aan het wandelen geweest op de gok alle vraag tekens af totdat ik een beacon vond en m'n schip terug kon halen.
Dat is een speciale beacon. zie het plaatje ergens boven in . je moet het activeren ook met een by pass chip en dan roep je je schip er naartoe. Ik heb er totaal maar twee gezien, maar ik geloof dat ze ook bij landing pads staanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:20 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hoe kan je bij een beacon je schip halen? Stel dat ie een paar kilometer verder staat, heb die optie nog niet gezien...
Landing pads zijn ook plekken waar je je schepen kan oproepen ja maar dat doe je dan bij de console voor de landing, kost je ook een bypass chip maar dat is praktisch gratis .quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat is een speciale beacon. zie het plaatje ergens boven in . je moet het activeren ook met een by pass chip en dan roep je je schip er naartoe. Ik heb er totaal maar twee gezien, maar ik geloof dat ze ook bij landing pads staan
Gefeliciteerd, Ik hoop dat je veel plezier mag hebben ermeequote:
Oeh die planeer op 8:20quote:
Ik heb alleen Tau en Sigma, wel op volgorde en aan de drive geplakt, maar ik kan overal naartoe.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:56 schreef jogy het volgende:
Woop! Met de steam Beta versie is mijn probleem met de warp core ook opgelost. Je moet het nog wel aan de hyperdrive plakken maar niet meer op volgorde. Dus ik heb nu Sigma en Tetha en kan meteen 1500 lichtjaar door het universum kruisen . En de rode en blauwe sterren bezoeken.
Ik had iets soortgelijks gisteren - kon naar een rode ster vliegen, terwijl ik de Sigma (?) had, maar niet gerepareerd, en niet naast m'n hyperdrive. Zou niet moeten kunnen toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:35 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik heb alleen Tau en Sigma, wel op volgorde en aan de drive geplakt, maar ik kan overal naartoe.
Voordat ik Sigma had, zag ik wel sterren waarbij stond dat je er Sigma of Theta voor nodig had, maar nu niet meer.
Al enig idee wat deze verbetert/vernieuwd?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het ziet er naar uit dat er een patch gereleased is voor NMS nu via steam. Ik ben benieuwd. ( niet de beta patch maar een echte patch)
De experimental patchnotes (de echte zullen niet veel afwijken, maar zijn nog niet beschikbaar)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het ziet er naar uit dat er een patch gereleased is voor NMS nu via steam. Ik ben benieuwd. ( niet de beta patch maar een echte patch)
Waar zijn de features die de PS4 users blij zouden maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De experimental patchnotes (de echte zullen niet veel afwijken, maar zijn nog niet beschikbaar)
UPDATE: AMD Phenom Support
Thousands of lines of assembly have been rewritten to support AMD CPUs. The game code no longer relies on anything above SSE 2,
Havok Physics has also now created new libs. Game is now confirmed working on Phenom CPUs.
UPDATE: Mouse Smoothing
Smoothing on mouse movement has been improved to prevent hitching or stuttering, and is now adjustable through the Options menu in “Mouse Smoothing”.
It now defaults to off. If you feel the framerate is "slow" or "lumpy", please make sure that this is turned off (it helps players with sub-30 fps)
UPDATE: Improved Performance
On CPUs with 4 threads or fewer, performance has been improved.
On CPUs with 8 threads, performance has also been significantly improved.
UPDATE: Radeon 6xxx
Added support for this GPU, which doesn't support OpenGL 4.5 fully.
UPDATE: Player Saves
Help to recover some player saves which had been lost or corrupt.
Alt-Tab has improved
Some systems/configs were crashing or not pausing correctly on Alt Tab. This should now be resolved.
Shader Caching
Framerate was initially stuttering due to shaders not being correctly cached by the GPU on some systems. We have replaced the GPU caching system. You may notice some stutter during the Galactic Map intro to the game (the very first time you run), but it should be smoother from then on (this will be fixed in future). This is particularly true on ATI cards
Max FPS Cap
On some CPU/GPU configurations, setting Max FPS to 60 or 30 was not giving 60 or 30 FPS (causing stuttering). This has been improved.
Intel GPU Detection
We do not currently support Intel GPUS. We are working on this for a future patch, to expand our min spec.
In the meantime, the game will now let you know if you are trying to run with an unsupported GPU. This will hopefully flag for some users that their high end GPU has not been selected.
Gsync
Gsync has been disabled by default, which was causing an issue for some users
Ik denk dat het verstandiger is om eerst de meest vervelende bugs op te lossen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waar zijn de features die de PS4 users blij zouden maken?
Die worden waarschijnlijk niet naar de pc gedeployedquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waar zijn de features die de PS4 users blij zouden maken?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is om eerst de meest vervelende bugs op te lossen.
twitter:NoMansSky twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 01:19:38 Awesome day at Hello Games, we're going to make some people very happy with a PC and PS4 patch that's in test right now reageer retweet
Hij heeft het beloofd, het lijkt verdomme Mark Rutte weltwitter:NoMansSky twitterde op donderdag 18-08-2016 om 13:44:23 Patch notes incoming but PC build adds support for more hardware + improves frame rate at low spec. PS4 improves stability + lots more reageer retweet
Het verschil is met dit spel en Mark Rutte is dat dit spel momenteel zijn eerste belofte al waarmaakt.... de performance verbeteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]twitter:NoMansSky twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 01:19:38 Awesome day at Hello Games, we're going to make some people very happy with a PC and PS4 patch that's in test right now reageer retweetHij heeft het beloofd, het lijkt verdomme Mark Rutte weltwitter:NoMansSky twitterde op donderdag 18-08-2016 om 13:44:23 Patch notes incoming but PC build adds support for more hardware + improves frame rate at low spec. PS4 improves stability + lots more reageer retweet
Sean + Peter Molyneux + Mark Rutte = Het vetste spel waar je al je spaargeld voor uitgeeft maar uiteindelijk niets ontvangt.
[ afbeelding ]
Beetje geduld joh :pquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]twitter:NoMansSky twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 01:19:38 Awesome day at Hello Games, we're going to make some people very happy with a PC and PS4 patch that's in test right now reageer retweetHij heeft het beloofd, het lijkt verdomme Mark Rutte weltwitter:NoMansSky twitterde op donderdag 18-08-2016 om 13:44:23 Patch notes incoming but PC build adds support for more hardware + improves frame rate at low spec. PS4 improves stability + lots more reageer retweet
Sean + Peter Molyneux + Mark Rutte = Het vetste spel waar je al je spaargeld voor uitgeeft maar uiteindelijk niets ontvangt.
[ afbeelding ]
Dus wat is er gelogen aan zijn tweede tweet dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]twitter:NoMansSky twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 01:19:38 Awesome day at Hello Games, we're going to make some people very happy with a PC and PS4 patch that's in test right now reageer retweetHij heeft het beloofd, het lijkt verdomme Mark Rutte weltwitter:NoMansSky twitterde op donderdag 18-08-2016 om 13:44:23 Patch notes incoming but PC build adds support for more hardware + improves frame rate at low spec. PS4 improves stability + lots more reageer retweet
Sean + Peter Molyneux + Mark Rutte = Het vetste spel waar je al je spaargeld voor uitgeeft maar uiteindelijk niets ontvangt.
[ afbeelding ]
Dat de changelog geen patches laat zien voor PS4?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus wat is er gelogen aan zijn tweede tweet dan?
True on thatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Het verschil is met dit spel en Mark Rutte is dat dit spel momenteel zijn eerste belofte al waarmaakt.... de performance verbeteren.
Wat kunnen mensen zeiken zeg maar ondertussen hebben ze er geen flauw benul van wat er onder water zich afspeelt.
OMDAT IK DE CHANGELOG VAN STEAM HEB GEPAKT.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat de changelog geen patches laat zien voor PS4?
En de lots more komt ook niet.
Klopt, maar beloof dan niets. Zeg gewoon: jullie kunnen een lichtpaal bouwen met een naam ergens eind volgend jaar een keer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje geduld joh :p
Voor zover ik heb mee gekregen hebben spelers op de pc veel meer last gehad van dingen dan ps spelers :p
En de lots more?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
OMDAT IK DE CHANGELOG VAN STEAM HEB GEPAKT.
Jezus...
Hij heeft het net pas getweet toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klopt, maar beloof dan niets. Zeg gewoon: jullie kunnen een lichtpaal bouwen met een naam ergens eind volgend jaar een keer.
3 uur geleden en nog steeds geen patch met lots more cool stuffquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij heeft het net pas getweet toch?
donderdag 18-08-2016 om 13:44:23
Nah misschien ben je wel gewoon aan het trollen Vind het niet raar dat die pc update eerst komt.
.....................quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
3 uur geleden en nog steeds geen patch met lots more updates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |