Misschien iets wat je heeeeeeel graag wilt horen. GGGEEESSSTTOOOOOLLEEENNNNNquote:
Waarschijnlijk willen ze wel een borg..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:24 schreef kude82 het volgende:
Als het geen borg heeft is huren een optie . Maar borg kan ik neit betalen.
volgens mij ben je wel dakloosquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:24 schreef kude82 het volgende:
Als het geen borg heeft is huren een optie . Maar borg kan ik neit betalen.
Oke!! Kan een dakloos persoon geen fiets hebben dan ?quote:
het punt met axa sloten is dat je hem open kunt maken met een blanco (moeder)sleutel.. die hebben sleutelmakers en buitenlanders vaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef kude82 het volgende:
Van die Lockpicking Universiteit lijkt me niet helemaal de waarheid. Zo simpel kan toch niet!!!
Ik heb 3 uur met 2 liter zweet met schroevendraaier en hamer nog niet kunnen openen. Terwijl de cilinder zelf al helemaal uit het slot heb gerukt. Nog niet open.
Die Peerby is wel interessant.
en buitenlanders vaak ? ik ben zlef buitenlander waarom ken ik er geen enkel. Ik zweer op .... !! Die blanco slot heb ik niets aan want die hele cilinder is naar de klote. Past geen sleutel meer in dus ook geen blanco sleutel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef kurva het volgende:
[..]
het punt met axa sloten is dat je hem open kunt maken met een blanco (moeder)sleutel.. die hebben sleutelmakers en buitenlanders vaak
Ja wel, maar die zijn meestal gestolen... Misschien die van jou niet maar het is waar je het eerst aan denkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:36 schreef kude82 het volgende:
[..]
Oke!! Kan een dakloos persoon geen fiets hebben dan ?
En personen die overtuigd zijn hierover. Willen jullie een dakloos persoon niet helpen dan zoals nu ?
Ik ken dakloze mensen die letterlijk 5000 euro op zak hebben.
Klopt! Zou ik ook eerst aan denken. Maar andere opties zijn zeker mogelijk. Ik maak er geen geheim van hoor. Ik heb genoeg fietsen gestolen vroeger maar die waren allemaal open. En een fietsendief die weet echt wel beter. die komt hier niet vragen. toch ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja wel, maar die zijn meestal gestolen... Misschien die van jou niet maar het is waar je het eerst aan denkt.
Ja vind ik ook raar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef kude82 het volgende:
[..]
en buitenlanders vaak ? ik ben zlef buitenlander waarom ken ik er geen enkel. Ik zweer op .... !! Die blanco slot heb ik niets aan want die hele cilinder is naar de klote. Past geen sleutel meer in dus ook geen blanco sleutel.
Een fietsendief zou inderdaad niet zoveel moeite doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:46 schreef kude82 het volgende:
[..]
Klopt! Zou ik ook eerst aan denken. Maar andere opties zijn zeker mogelijk. Ik maak er geen geheim van hoor. Ik heb genoeg fietsen gestolen vroeger maar die waren allemaal open. En een fietsendief die weet echt wel beter. die komt hier niet vragen. toch ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef kude82 het volgende:
Ik heb gegoogeld
1- Boormachine - Cilinder uitboren - te duur
2- Electrische zaag - te duur
3- Metaalzaag - is een optie duurt wel lang
4-Slijptol - te duur momenteel
5- Kerntrekker - te duur
6- Nieuwe fiets - betaalbaar (indien juiste aankoop locatie)
Mwah, kwartiertje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:52 schreef kude82 het volgende:
3- Metaalzaag - is een optie duurt wel lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |